Οι εξαγορές δεν είναι στον ορίζοντα για τον Όμιλο Prada, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Andrea Guerra.

Μιλώντας με τη συντάκτρια των Financial Times, Roula Khalaf, στη σύνοδο κορυφής FT Business of Luxury στη Βενετία, ο Guerra αναφέρει ότι ο όμιλος με έδρα το Μιλάνο δεν επιδιώκει να αποκτήσει ανταγωνιστές όπως ο Armani ή ο Versace και επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των υπαρχόντων επωνυμιών του, συμπεριλαμβανομένων των Miu Miu και Church’s.

«Είμαστε επικεντρωμένοι στις μάρκες μας και… Δεν είμαστε εμείς που αποφασίζουμε για εξαγορές, άλλες εταιρείες θα αποφασίσουν», είπε, αναφερόμενος στους πιθανούς στόχους που θα αποφασίσουν να πουλήσουν.

H Prada… μεγαλώνει – Ρίχνει 1 δισ. για τη λειτουργία νέων καταστημάτων

Οι γνώστες του κλάδου υποστηρίζουν εδώ και καιρό ότι ο όμιλος Prada, ένας από τους λίγους ιταλικούς οίκους μόδας που είναι οικογενειακή επιχείρηση και δεν έχουν πωληθεί σε γαλλικούς ομίλους τις τελευταίες δύο δεκαετίες, θα οδηγούσε στην εγχώρια ενοποίηση.

Ανεβάζει ταχύτητα

Υπενθυμίζεται ότι προ διμήνου η εταιρεία ανακοίνωσε τον διπλασιασμό της στρατηγικής της για τις λιανικές πωλήσεις, προγραμματίζοντας επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, καθώς η ζήτηση για τα προϊόντα της αυξάνεται σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές και οι καταναλωτές πολυτελείας υψηλού επιπέδου αναζητούν όλο και περισσότερο «βιωματικές αγορές».

Ο πρόεδρό της Patrizio Bertelli και η σύζυγός του Muccia Prada, ανέφεραν ότι το όραμά τους είναι να συγκεντρώσουν τις πολλές πτυχές της Prada – ρούχα, αξεσουάρ, τρόφιμα και τέχνη – κάτω από μια ενιαία στέγη, συνδυάζοντάς τες ως μέρος μιας μεγάλης καθηλωτικής εμπειρίας.

Ο ρόλος των ακινήτων

Ο εισηγμένος στο Χονγκ Κονγκ ιταλικός όμιλος πολυτελείας έχει αγοράσει ακίνητα τον τελευταίο χρόνο, με ιδιαίτερη εστίαση στις ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις στην περιοχή παρέμειναν αμετάβλητες.

Τον Δεκέμβριο, αγόρασε το κτίριο του Μανχάταν που στεγάζει το κατάστημά του από το 1997, έναντι 425 εκατ. δολαρίων  – η εταιρεία μάλιστα δήλωσε ότι «η τοποθεσία του ακινήτου προσφέρει υψηλή στρατηγική αξία, καθώς χαρακτηρίζεται από αυξανόμενη σπανιότητα και μακροπρόθεσμες δυνατότητες». Μια γειτονική τοποθεσία αγοράστηκε επίσης από την εταιρεία χαρτοφυλακίου της οικογένειας.

Ενώ ο τομέας των εμπορικών ακινήτων της Νέας Υόρκης έχει βιώσει μια κρίση και προσπαθεί να ανακάμψει από τις επιπτώσεις της πανδημίας, και η αναμέτρηση στο λιανεμπόριο έχει αναγκάσει ιστορικά πολυκαταστήματα όπως το Barneys να κλείσουν, «το πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη ζήτησης», λέει ο Bertelli, σύζυγος της Miuccia Prada, στους Financial Times.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Διεθνή |

Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες

Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.