Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να λάβει μέτρα για να αντιμετωπίσει την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα της Κίνας και σε άλλους κλάδους, μετά την απόφαση να επιβάλει δασμούς στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρουνό Λε Μερ, αναφέρει το Bloomberg.

Το μπλοκ ενημέρωσε επίσημα τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Geely Automobile και της ιδιοκτήτριας της MG, SAIC Motor, για τις επιβαρύνσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες που πρόκειται να εφαρμοστούν από τις 4 Ιουλίου.

Τι σημαίνουν οι δασμοί της ΕΕ στα ηλεκτρικά οχήματα για την Κίνα

«Εάν η Ευρώπη δεν δείξει τα δόντια της στο εμπόριο, θα καταλήξουμε να πιστεύουμε ότι η ευρωπαϊκή αγορά είναι απλώς ένα γιγαντιαίο εμπορικό κέντρο», δήλωσε ο Λε Μερ στο Sud Radio. «Είναι μια πρώτη απόφαση που ελπίζω ότι θα ακολουθήσουν και άλλες, κυρίως για τους ηλιακούς συλλέκτες και για άλλες κινεζικές βιομηχανίες».

Η Γαλλία υποστηρίζει εδώ και καιρό τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παρά την απροθυμία ορισμένων χωρών να εντείνουν τις εμπορικές εντάσεις. Ο Λε Μερ προειδοποίησε ότι είναι πιθανό να υπάρξει κάποια αντίδραση στην κίνηση αυτή, ακόμη και αν για να μπλοκαριστεί η απόφαση της Κομισιόν θα χρειαζόταν πλειοψηφία που θα ψήφιζε κατά της απόφασης.

«Ας μην κρυβόμαστε από το γεγονός ότι η μάχη θα είναι δύσκολη», δήλωσε. «Αλλά θέλω να καταλάβουν όλοι, κάθε κράτος μέλος να καταλάβει ότι πρέπει να αποκαταστήσουμε αυτή την ισορροπία δυνάμεων με την Κίνα».

Κατά των δασμών η Γερμανία

Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς τάχθηκε κατά των περιορισμών στο εμπόριο αυτοκινήτων σε πρόσφατες δηλώσεις του. Η αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας επωφελείται από τις δραστηριότητές της στην Κίνα και θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες της ασιατικής χώρας εάν το εμπόριο παραμείνει «δίκαιο και ελεύθερο», δήλωσε ο Σολτς.

Η ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας έχει αντιταχθεί στους δασμούς, λέγοντας ότι οι συνδιαλλαγές της με την Κίνα διασφαλίζουν θέσεις εργασίας στην Γερμανία. Μια κλιμακούμενη εμπορική διαμάχη θα τροφοδοτούσε τον πληθωρισμό και θα καθυστερούσε τη μετάβαση σε μια καθαρότερη οικονομία, δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Χέρμπερτ Ντις.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Ευρωπαϊκές τράπεζες: Στο μικροσκόπιο τα κέρδη τους λόγω επιτοκίων
Διεθνή |

Ετοιμάζονται για νέο γύρο κερδών οι ευρωπαϊκές τράπεζες; O ρόλος των επιτοκίων

Οι αναλυτές της JP Morgan δήλωσαν ότι η ευαισθησία των ευρωπαϊκών τραπεζών στα επιτόκια παραμένει χαμηλή, μαζί με το ποσοστό των πελατών που μεταφέρουν μετρητά σε λογαριασμούς με υψηλότερες αποδόσεις

Καμάλα Χάρις: Το επιχειρηματικό της όραμα και οι σχέσεις με τις Big Tech και το Κλίμα
Διεθνή |

Η... business friendly Καμάλα Χάρις: Οι σχέσεις με τις Big Tech και οι πράσινες πολιτικές

Η Καμάλα Χάρις έχει ήδη δώσει δείγματα γραφής για τις επιχειρηματικές απόψεις - Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν εξέλεξαν ποτέ γυναίκα πρόεδρο και η Χάρις πέρασε μεγάλο μέρος του χρόνου της ως αντιπρόεδρος