Οι νέοι της Gen Z αποδεικνύονται πρόθυμοι καταναλωτές και η Walmart στοχεύει στην πελατεία τους επαναλανσάροντας μια επωνυμία ιδιωτικής ετικέτας για να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της και να διαθέσει προϊόντα σε νεότερους πελάτες, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη.
Η Walmart θα επαναλανσάρει την 30χρονη σειρά μόδας ιδιωτικής ετικέτας «No Boundaries» τον Ιούλιο, προσφέροντας προϊόντα δημοφιλή στη Gen Z, που συμπεριλαμβάνει υπερμεγέθη μπλουζάκια και φαρδιά τζιν, δήλωσε σε συνέδριο η Ντενίς Ινκαντέλα, εκτελεστική αντιπρόεδρος μόδας της Walmart U.S.
Η μάρκα αντιπροσωπεύει πωλήσεις 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη Walmart ετησίως.
Η Μέλισσα Κίκιζας ζει το αμερικανικό όνειρο – Το deal με τη Walmart
Η γκάμα των 130 ειδών θα περιλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και σουτιέν φυτικής προέλευσης, των οποίων τα μαξιλαράκια στήριξης είναι κατασκευασμένα από 75% ζαχαροκάλαμο, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος της Walmart.
Πρόσθεσε ότι το 80% των προϊόντων θα κοστολογούνται κάτω από $15, αλλά θα περιλαμβάνουν επίσης προϊόντα με τιμή $5, όπως εμπριμέ μπλουζάκια, φορέματα-πουκαμίσες και κοντά σορτς.
Διαφήμιση μέσω TikTok, Roblox και Instagram
«Κυνηγάμε αυτήν την αγορά-στόχο Gen Z, με θέρμη», δήλωσε η Ινκαντέλα στο συνέδριο CommerceNext στη Νέα Υόρκη, προσθέτοντας ότι η κυκλοφορία θα υποστηριχθεί από μεγάλη προώθηση μάρκετινγκ στο TikTok, το Roblox και το Instagram. Η Ινκαντέλα σημείωσε ότι 80 εκατομμύρια χρήστες Gen Z χρησιμοποιούν το Roblox για περίπου δύο ώρες κάθε μέρα, καθιστώντας το μια καλή ευκαιρία να συνδεθούν με αυτήν την ηλικιακή ομάδα.
Ο βασικός πελάτης της Walmart είναι συνήθως μεγαλύτερος από τη Gen Z, αυτοί που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012, αλλά λέει ότι προσελκύει όλο και περισσότερο πιο νέες δημογραφικές ομάδες πελατών λόγω της μεγάλης τους προσέλευσης στα παντοπωλεία. Οι αγοραστές έχουν επικεντρωθεί στα τρόφιμα και τα απαραίτητα τα τελευταία δύο χρόνια λόγω του υψηλού πληθωρισμού και των επιτοκίων, οδηγώντας τις ετήσιες πωλήσεις της Walmart σε νέα ρεκόρ.
Καθώς περισσότεροι πελάτες Gen Z έρχονται για να αγοράσουν σαμπουάν και μπανάνες στη Walmart, αυτο δίνει στην εταιρεία περισσότερες ευκαιρίες να πλασάρει και άλλα προϊόντα, δήλωσε η εκπρόσωπος της Walmart.
Latest News
Στα πρόθυρα... Brexit ο τεχνολογικός κλάδος στη Βρετανία - «Κόκκινο πανί» η φορολόγησή τους
Η Ριβς, υπουργός Οικονομικών, αναμένεται να ανακοινώσει σαρωτικές δημοσιονομικές αλλαγές στη Βρετανία στο πλαίσιο του προϋπολογισμού
Σε εξέλιξη οι συζητήσεις για την πώληση του 50% της Opella , θυγατρικής της Sanofi
Η γαλλική Sanofi και η αμερικανική CD&R έχουν ξεκινήσει αποκλειστικές διαπραγματεύσεις για την πώληση του 50% της Opella
Νέος πρόεδρος στη Disney - Σίριαλ η αναζήτηση του επόμενου CEO
Το διοικητικό συμβούλιο της Walt Disney όρισε τον Τζέιμς Γκόρμαν ως προσωρινό πρόεδρο της εταιρείας, ενώ αναζητείται ο επόμενος CEO
Ανοιχτό το ενδεχόμενο για τα επιτόκια το Δεκέμβριο, λέει ο Καζιμίρ της ΕΚΤ
«Η απόφασή μας να μειώσουμε τα επιτόκια τον Οκτώβριο αφήνει τη συνεδρίαση του Δεκεμβρίου ορθάνοιχτη», τονίζει σε άρθρο του ο Πέτερ Καζιμίρ της ΕΚΤ
Πρόταση 1 δισ. δολαρίων σε μισθούς για τέσσερα χρόνια από την Boeing
Oι μετοχές της κατέγραψαν άνοδο 4% τη Δευτέρα λόγω των προσδοκιών για λύσιμο της απεργίας
Ανοίγει ο φάκελος της πανευρωπαϊκής εποπτείας των αγορών – Στα πρότυπα της SEC η ESMA
Η ιδέα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για μεταφοράς περισσότερων εξουσιών από τις εθνικές αρχές στην ESMA
Στο ρυθμό μείωσης των επιτοκίων και η κεντρική τράπεζα στο Πεκίνο
Με τη μείωση στα επιτόκια η κεντρική τράπεζα της Κίνα συνεχίζει τις προσπάθειες για να διευκολύνει την ανάκαμψη της χώρας
Θα έρθει η μεγάλη αναμόρφωση; Ρευστό 7 δισ. για το Εθνικό Σύστημα Υγείας στη Βρετανία
Τι προβλέπει η κυβέρνηση των Εργατικών στη Βρετανία για το NHS, πριν την επίσημη κατάθεση του προϋπολογισμού
Πώς το fast food ωθεί σφίγγει τον κλοιό στην αλυσίδα εστίασης TGI Friday's
Η TGI Friday's είναι μια από τις πολλές αλυσίδες casual-dining που πιέζονται από την εκτίναξη της τάσης για γρήγορο φαγητό
Η Tokyo Metro θα είναι η μεγαλύτερη ΙΡΟ στο Τόκιο την τελευταία εξαετία
Η Tokyo Metro αναμένει να εισαγάγει μετοχές στο χρηματιστήριο του Τόκιο στις 23 Οκτωβρίου.