Οι νέοι της Gen Z αποδεικνύονται πρόθυμοι καταναλωτές και η Walmart στοχεύει στην πελατεία τους επαναλανσάροντας μια επωνυμία ιδιωτικής ετικέτας για να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της και να διαθέσει προϊόντα σε νεότερους πελάτες, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη.
Η Walmart θα επαναλανσάρει την 30χρονη σειρά μόδας ιδιωτικής ετικέτας «No Boundaries» τον Ιούλιο, προσφέροντας προϊόντα δημοφιλή στη Gen Z, που συμπεριλαμβάνει υπερμεγέθη μπλουζάκια και φαρδιά τζιν, δήλωσε σε συνέδριο η Ντενίς Ινκαντέλα, εκτελεστική αντιπρόεδρος μόδας της Walmart U.S.
Η μάρκα αντιπροσωπεύει πωλήσεις 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη Walmart ετησίως.
Η Μέλισσα Κίκιζας ζει το αμερικανικό όνειρο – Το deal με τη Walmart
Η γκάμα των 130 ειδών θα περιλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και σουτιέν φυτικής προέλευσης, των οποίων τα μαξιλαράκια στήριξης είναι κατασκευασμένα από 75% ζαχαροκάλαμο, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος της Walmart.
Πρόσθεσε ότι το 80% των προϊόντων θα κοστολογούνται κάτω από $15, αλλά θα περιλαμβάνουν επίσης προϊόντα με τιμή $5, όπως εμπριμέ μπλουζάκια, φορέματα-πουκαμίσες και κοντά σορτς.
Διαφήμιση μέσω TikTok, Roblox και Instagram
«Κυνηγάμε αυτήν την αγορά-στόχο Gen Z, με θέρμη», δήλωσε η Ινκαντέλα στο συνέδριο CommerceNext στη Νέα Υόρκη, προσθέτοντας ότι η κυκλοφορία θα υποστηριχθεί από μεγάλη προώθηση μάρκετινγκ στο TikTok, το Roblox και το Instagram. Η Ινκαντέλα σημείωσε ότι 80 εκατομμύρια χρήστες Gen Z χρησιμοποιούν το Roblox για περίπου δύο ώρες κάθε μέρα, καθιστώντας το μια καλή ευκαιρία να συνδεθούν με αυτήν την ηλικιακή ομάδα.
Ο βασικός πελάτης της Walmart είναι συνήθως μεγαλύτερος από τη Gen Z, αυτοί που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012, αλλά λέει ότι προσελκύει όλο και περισσότερο πιο νέες δημογραφικές ομάδες πελατών λόγω της μεγάλης τους προσέλευσης στα παντοπωλεία. Οι αγοραστές έχουν επικεντρωθεί στα τρόφιμα και τα απαραίτητα τα τελευταία δύο χρόνια λόγω του υψηλού πληθωρισμού και των επιτοκίων, οδηγώντας τις ετήσιες πωλήσεις της Walmart σε νέα ρεκόρ.
Καθώς περισσότεροι πελάτες Gen Z έρχονται για να αγοράσουν σαμπουάν και μπανάνες στη Walmart, αυτο δίνει στην εταιρεία περισσότερες ευκαιρίες να πλασάρει και άλλα προϊόντα, δήλωσε η εκπρόσωπος της Walmart.
Latest News
Γιατί η Blackstone στρέφεται στο Τόκιο - Στα σκαριά νέες επενδύσεις
Η Blackstone, η κορυφαία εταιρεία εναλλακτικών επενδύσεων στον κόσμο, ανακοίνωσε πως έχει συνάψει οριστικές συμφωνίες για την εξαγορά του Tokyo Garden Terrace Kioicho
Ο πόλεμος των Μέρντοχ - Δεν έχουν τέλος οι διαμάχες για το μέλλον της αυτοκρατορίας
Μια δικαστική απόφαση που απέρριψε μια προσπάθεια αναθεώρησης του οικογενειακού καταπιστεύματος, αφήνει τον Ρούπερτ Μέρντοχ και τα παιδιά του σε πόλεμο
Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 14 δισ δολ απο την Τ-Mobile στις ΗΠΑ
Η T-Mobile καθώς και άλλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, όπως η Verizon και η AT&T συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων μερισματούχων στις ΗΠΑ
Ευνοϊκά δάνεια 7,7 δισ. δολ. έλαβε εντός του 2024 η Τουρκία
Η Τουρκία, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών αναμένει νέα χρηματοδότηση απο την Παγκόσμια Τράπεζα
Κανένα φως στο... τούνελ - Η Hershey απέρριψε και τη δεύτερη πρόταση της Mondelēz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Η νίκη Τραμπ και το πάρτι στις αγορές - Πώς ανακατεύεται η τράπουλα
Η δραστηριότητα των αγορών «εξερράγη» μετά την νίκη Τραμπ καθώς οι traders πόνταραν σε μια πιο φιλική προς τις επιχειρήσεις προσέγγιση
ABN Amro: Πότε θα επιβληθούν οι δασμοί Τραμπ - Οι επιπτώσες για την Ελλάδα
Οι επικείμενοι δασμοί Τραμπ στην Κίνα αναμένεται να εφαρμοστούν λίγους μήνες μετά την ορκωμοσία του
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο
Ριζοσπαστικό πείραμα στο Τόκιο για το δημογραφικό μέσω... 4ήμερης εργασίας
Το Τόκιο ξεκινά ριζοσπαστικά πειράματα καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα στην Ιαπωνία