Οι συνολικές αυξήσεις σε κάποιους προορισμούς φθάνουν και το 40%, και το ταξίδι με πλοίο μοιάζει για πολλούς όνειρο… θερινής νυκτός. «Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια παραμένουν ίδιες με πέρυσι», λέει από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων Ελλάδας, Λύσανδρος Τσιλίδης.
«Οι τιμές έχουν ανεβεί σε πολλά προϊόντα, στο ενεργειακό, στα καύσιμα», συμπληρώνει.
Από την πλευρά της, η ταξιδιωτική πράκτορας, Άννα Τεζαψίδου, σημειώνει:
«Οι τουρίστες συνήθως επιλέγουν το γρήγορο δρομολόγιο και ας είναι πιο ακριβό γιατί δε θέλουν να χάσουν χρόνο από τις διακοπές τους. Το εισιτήριο από Πειραιά για Ίο κοστίζει όσο από Μύκονο για Σαντορίνη».
«Είχαμε από τον Ιανουάριο πολλές ζητήσεις εισιτηρίων αλλά αρκετές από αυτές δεν προχώρησαν σε κρατήσεις», προσθέτει.
Όπως λέει ο κ. Τσιλίδης: «Τα εισιτήρια μεταξύ των Κυκλάδων είναι ακριβά γιατί προσμετρώνται και τα έξοδα άφιξης – αναχώρησης από τα λιμάνια».
Mε το κιάλι
Πανάκριβα είναι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με αποτέλεσμα ο μέσος Έλληνας πολίτης να βλέπει τα νησιά με το κιάλι. Μια τετραμελής οικογένεια για να ταξιδέψει σε ένα νησί χρειάζεται ένα ολόκληρο μισθό.
Η κυβέρνηση και το υπουργείο Ναυτιλίας παρακολουθούν την κατάσταση με αμηχανία καθώς επικαλούνται την αγορά που είναι ελεύθερη και αρκείται προς το παρόν σε συστάσεις. Η ιστορία επαναλαμβάνεται καθώς και πέρυσι το καλοκαίρι είχε συμβεί το ίδιο και υποχρεώθηκε η κυβέρνηση να παρέμβει κατόπιν εορτής υποχρεώνοντας τότε μεσούντος του θέρους τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να λάβουν κάποια επιμέρους μέτρα με ειδικές προσφορές για τριμελείς και τετραμελείς οικογένειες αφού βέβαια πριν η πλειοψηφία των ταξιδιωτών είχε καταβάλει το αλμυρό αντίτιμο για τις διακοπές του.
Latest News
Το σχέδιο για νέα πλοία στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Η σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την ανανέωση του στόλου στις ακτοπλοϊκές εταιρείες
Μega-λιμάνι που κατασκεύασε η Κίνα στο Περού θα συνδέει Ασία - Νότια Αμερική
Το τεράστιο λιμάνι Chancay του Περού θεωρείται ότι θα εξελιχθεί σε σημαντικό ναυτιλιακό κόμβο σε παγκόσμιο επίπεδο
Μεγαλώνει ο χρόνος παραμονής των containers στο λιμάνι του Λος Αντζελες
Τον Σεπτέμβριο, το λιμάνι του Λος Άντζελες διακίνησε συνολικά 954.706 ισοδύναμες μονάδες είκοσι ποδών, ή TEUs
ΠΝΟ: 48ωρη απεργία στα λιμάνια Τρίτη και Τετάρτη
Βασικό αίτημα των απεργών η υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας για αυξήσεις μισθών
Υπογράφει η Lamda Marinas και για τη «Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας» - Το roadmap των επενδύσεων
Τον 6ο απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, παρουσίασε η Lamda Marinas
ΑΕΝ Ύδρας: Εργο ανακαίνισης από το Ίδρυμα «Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης»
Υπογραφή πρωτοκόλλου παράδοσης–παραλαβής του έργου ανακαίνισης των χώρων υγιεινής των κοιτώνων των σπουδαστών στην ΑΕΝ Ύδρας
ΒΑΒΕΛ – Θ. Καπράλος (Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά): Το επενδυτικό κρεσέντο αλλάζει τον Πειραιά
Δεκάδες αναπλάσεις, νέα ξενοδοχεία πολυτελείας και η ανάπτυξη της βραχυχρόνιας μίσθωσης αλλάζουν την οικονομία της πόλης
Οι δυτικές κυρώσεις δεν σταματούν τον σκιώδη στόλο της Ρωσίας
Η Μόσχα μετέφερε 4,1 εκατ. βαρέλια την ημέρα τον Ιούνιο του 2024 έναντι 2,4 εκατ. βαρέλια έναν χρόνο νωρίτερα
Ποια πλοία φέρνουν τα περισσότερα κέρδη – Η ανάλυση του οίκου Clarksons
Πώς εξελίσσονται τα έσοδα των εταιρειών στη ναυτιλία στη σκιά των γεωπολιτικών εξελίξεων – Ο ρόλος των Χούθι
Ακτοπλόοι: Ζητούν από την ΠΝΟ να αναστείλει την απεργία
Με επιστολή του προς τον γενικό γραμματέα της ΠΝΟ Μανώλη Τσικαλάκη, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) καλεί σε ανάκληση της απόφασης για απεργία