Οι συνολικές αυξήσεις σε κάποιους προορισμούς φθάνουν και το 40%, και το ταξίδι με πλοίο μοιάζει για πολλούς όνειρο… θερινής νυκτός. «Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια παραμένουν ίδιες με πέρυσι», λέει από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων Ελλάδας, Λύσανδρος Τσιλίδης.

«Οι τιμές έχουν ανεβεί σε πολλά προϊόντα, στο ενεργειακό, στα καύσιμα», συμπληρώνει.

Από την πλευρά της, η ταξιδιωτική πράκτορας, Άννα Τεζαψίδου, σημειώνει:

«Οι τουρίστες συνήθως επιλέγουν το γρήγορο δρομολόγιο και ας είναι πιο ακριβό γιατί δε θέλουν να χάσουν χρόνο από τις διακοπές τους. Το εισιτήριο από Πειραιά για Ίο κοστίζει όσο από Μύκονο για Σαντορίνη».

«Είχαμε από τον Ιανουάριο πολλές ζητήσεις εισιτηρίων αλλά αρκετές από αυτές δεν προχώρησαν σε κρατήσεις», προσθέτει.

Όπως λέει ο κ. Τσιλίδης: «Τα εισιτήρια μεταξύ των Κυκλάδων είναι ακριβά γιατί προσμετρώνται και τα έξοδα άφιξης – αναχώρησης από τα λιμάνια».

Mε το κιάλι

Πανάκριβα είναι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με αποτέλεσμα ο μέσος Έλληνας πολίτης να βλέπει τα νησιά με το κιάλι. Μια τετραμελής οικογένεια για να ταξιδέψει σε ένα νησί χρειάζεται ένα ολόκληρο μισθό.

Η κυβέρνηση και το υπουργείο Ναυτιλίας παρακολουθούν την κατάσταση με αμηχανία καθώς επικαλούνται την αγορά που είναι ελεύθερη και αρκείται προς το παρόν σε συστάσεις. Η ιστορία επαναλαμβάνεται καθώς και πέρυσι το καλοκαίρι είχε συμβεί το ίδιο και υποχρεώθηκε η κυβέρνηση να παρέμβει κατόπιν εορτής υποχρεώνοντας τότε μεσούντος του θέρους τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να λάβουν κάποια επιμέρους μέτρα με ειδικές προσφορές για τριμελείς και τετραμελείς οικογένειες αφού βέβαια πριν η πλειοψηφία των ταξιδιωτών είχε καταβάλει το αλμυρό αντίτιμο για τις διακοπές του.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης