Μια σημαντική εξαγορά στον ναυτιλιακό κλάδο έγινε γνωστή χθες και αφορά την μεγάλη διεθνώς εταιρεία διαχείρισης πλοίων V. Group.
Όπως ανακοινώθηκε ο όμιλος V.Group, που δραστηριοποιείται στην διαχείριση πλοίων (third party management) περνά από την Advent International, στον έλεγχο μιας κοινοπραξίας υπό την ηγεσία της STAR Capital, στην οποία συμμετέχουν η Ackermans & van Haaren και άλλοι επενδυτές. Η συναλλαγή υπόκειται σε κανονιστικές εγκρίσεις και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του φθινοπώρου του 2024. Οι οικονομικοί όροι δεν έχουν γνωστοποιηθεί.
Πάνω απο 500.000 ναυτικοί χρειάζονται μετεκπαίδευση για την πράσινη μετάβαση
Η STAR και η κοινοπραξία θα παράσχουν στην V. ένα ισχυρό οικονομικό υπόβαθρο από το οποίο θα μπορέσει να αναπτυχθεί περαιτέρω και να επιταχύνει τη συνεχή στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τις σταθερές δεσμεύσεις της V. προς τους πελάτες, τους ναυτικούς και την υπεύθυνη διαχείριση των θαλασσών.
Η Ackermans & van Haaren ανέφερε σε δελτίο τύπου ότι θα κατέχει το 33,3% της V.Group σε μια επένδυση ύψους 150 εκατ. δολαρίων, εξαιρουμένης της χρηματοδότησης του χρέους της εξαγοράς. Είναι κατανοητό ότι η συνολική επιχειρηματική αξία της συμφωνίας ανέρχεται σε 650 εκατ. δολάρια.
Η STAR Capital έχει εμπειρία στον ναυτιλιακό κλάδο, με τετραετή επένδυση στην Blohm+Voss από το 2012-2016 και πενταετή επένδυση στην MPC Container Ships από το 2017-2022.
Η V.Ships ιδρύθηκε το 1984 και διαθέτει ένα δίκτυο 18 γραφείων διαχείρισης πλοίων, τα οποία υποστηρίζονται από την κύρια ομάδα της εταιρείας που εδρεύει στη Γλασκώβη. Συνολικά, 600 άτομα αποτελούν την ομάδα διαχείρισης πλοίων και παρέχουν τεχνικές υπηρεσίες πλοίων, διαχείριση κινδύνων, προμήθειες και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για τους τομείς των δεξαμενόπλοιων, των χύδην φορτηγών πλοίων, των εμπορευματοκιβωτίων, των υπεράκτιων πλοίων και των πλοίων αναψυχής.
Η Advent απέκτησε τη V.Group το 2016 από την Omers Private Equity, η οποία αγόρασε τη V.Group το 2011 από την Exponent, η οποία με την σειρά της κατείχε τη V.Group από το 2007. Η πώληση της V.Group από την Exponent το 2011 τοποθετούσε την αξία της επιχείρησης στα 520 εκατ. δολάρια.
Ο René Kofod-Olsen, Διευθύνων Σύμβουλος της V εξέφρασε την ικανοποίηση του για την εξέλειξη και τόνισε ότι αυτή η συναλλαγή θα ενισχύσει περαιτέρω την V., «επιτρέποντάς μας να επιταχύνουμε τις επενδύσεις σε όλη την πλατφόρμα ναυτιλίας και υπηρεσιών μας προς όφελος των πελατών μας, των εργαζομένων και του κλάδου».
Ο Aditya Bindal, εταίρος της STAR, δήλωσε ότι «η V. ταιριάζει άριστα στην επενδυτική στρατηγική της STAR, με το ισχυρό της εμπορικό σήμα και την ηγετική της θέση σε μια εξαιρετικά κατακερματισμένη αγορά, καθιστώντας την φυσικό ηγέτη στην παροχή υπηρεσιών τεχνικής διαχείρισης και ναυτιλιακών υπηρεσιών σε ιδιοκτήτες στόλου και φορείς εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που στρέφονται για πρώτη φορά σε εξωτερικές υπηρεσίες».
Latest News
Το σχέδιο για νέα πλοία στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Η σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την ανανέωση του στόλου στις ακτοπλοϊκές εταιρείες
Μega-λιμάνι που κατασκεύασε η Κίνα στο Περού θα συνδέει Ασία - Νότια Αμερική
Το τεράστιο λιμάνι Chancay του Περού θεωρείται ότι θα εξελιχθεί σε σημαντικό ναυτιλιακό κόμβο σε παγκόσμιο επίπεδο
Μεγαλώνει ο χρόνος παραμονής των containers στο λιμάνι του Λος Αντζελες
Τον Σεπτέμβριο, το λιμάνι του Λος Άντζελες διακίνησε συνολικά 954.706 ισοδύναμες μονάδες είκοσι ποδών, ή TEUs
ΠΝΟ: 48ωρη απεργία στα λιμάνια Τρίτη και Τετάρτη
Βασικό αίτημα των απεργών η υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας για αυξήσεις μισθών
Υπογράφει η Lamda Marinas και για τη «Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας» - Το roadmap των επενδύσεων
Τον 6ο απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, παρουσίασε η Lamda Marinas
ΑΕΝ Ύδρας: Εργο ανακαίνισης από το Ίδρυμα «Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης»
Υπογραφή πρωτοκόλλου παράδοσης–παραλαβής του έργου ανακαίνισης των χώρων υγιεινής των κοιτώνων των σπουδαστών στην ΑΕΝ Ύδρας
ΒΑΒΕΛ – Θ. Καπράλος (Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά): Το επενδυτικό κρεσέντο αλλάζει τον Πειραιά
Δεκάδες αναπλάσεις, νέα ξενοδοχεία πολυτελείας και η ανάπτυξη της βραχυχρόνιας μίσθωσης αλλάζουν την οικονομία της πόλης
Οι δυτικές κυρώσεις δεν σταματούν τον σκιώδη στόλο της Ρωσίας
Η Μόσχα μετέφερε 4,1 εκατ. βαρέλια την ημέρα τον Ιούνιο του 2024 έναντι 2,4 εκατ. βαρέλια έναν χρόνο νωρίτερα
Ποια πλοία φέρνουν τα περισσότερα κέρδη – Η ανάλυση του οίκου Clarksons
Πώς εξελίσσονται τα έσοδα των εταιρειών στη ναυτιλία στη σκιά των γεωπολιτικών εξελίξεων – Ο ρόλος των Χούθι
Ακτοπλόοι: Ζητούν από την ΠΝΟ να αναστείλει την απεργία
Με επιστολή του προς τον γενικό γραμματέα της ΠΝΟ Μανώλη Τσικαλάκη, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) καλεί σε ανάκληση της απόφασης για απεργία