Στην εξαγορά της Spirit AeroSystems έναντι 4,7 δισ. δολαρίων συμφώνησε να προχωρήσει η Boeing. Το deal είναι αποτέλεσμα πολύμηνων συνομιλιών, με την αμερικανική εταιρεία να ελπίζει ότι θα τη βοηθήσει στην ανακούφιση μιας σπειροειδούς κρίσης ασφάλειας.
Επιβεβαιώνοντας δημοσιεύματα αργά το βράδυ της Κυριακής, η Boeing ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα αγοράσει τον προβληματικό προμηθευτή της Spirit AeroSystems σε μια συμφωνία συνολικής αξίας 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων,.
Η συνολική αξία συναλλαγής είναι περίπου 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου αναφερόμενου καθαρού χρέους της Spirit, είπε η Boeing, προσθέτοντας ότι οι μέτοχοι της Spirit θα λάβουν 0,25 μετοχές της Boeing για κάθε μία από τις μετοχές τους Spirit εάν η σταθμισμένη μέση τιμή είναι στα 149 δολάρια ή κάτω από αυτήν.
Η Airbus και η Spirit έχουν επίσης συνάψει ένα δεσμευτικό φύλλο όρων βάσει του οποίου η Airbus θα αποκτήσει ορισμένα εμπορικά πακέτα εργασίας που εκτελεί η Spirit για την Airbus ταυτόχρονα με το κλείσιμο της συγχώνευσης Boeing-Spirit, πρόσθεσε.
Boeing: Τι ζητούν οι οικόγενειες θυμάτων αεροπορικών τραγωδιών
Απανωτά δυστυχήματα
Τον περασμένο μήνα ένα κάλυμμα κινητήρα σε ένα Boeing 737-800 έπεσε κατά τη διάρκεια της απογείωσης στις ΗΠΑ. Η πτήση της Southwest Airlines με 135 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος επέστρεψε στο Ντένβερ αφού είχε ξεκινήσει για το Χιούστον.
Ακόμη, τον Ιανουάριο, σε πτήση της Alaska Airlines, μία πόρτα εξερράγη ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν σε πτήση προς την Καλιφόρνια. Η Boeing προσπαθεί να αποκαταστήσει τη φήμη της μετά τα δυστυχήματα που σημειώθηκαν το 2018 και το 2019 και στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους.
Η Boeing πέρασε τη δυσκολότερη κρίση στην ιστορία της
Η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών πέρασε μία από τις σοβαρότερες κρίσεις στην ιστορία της, όταν δύο αεροσκάφη της συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους 346 επιβαίνοντες στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019.
Βασικός λόγος από τον οποίο προκλήθηκε το δυστύχημα ήταν το λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό.
Συνέπεια τούτου, ήταν ολόκληρος ο στόλος των Max να καθηλωθεί από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.
Πρόσφατα περιστατικά με αεροσκάφη της εταιρείας, έχουν αναζωπυρώσει τους φόβους των επιβατών, όπως επισημαίνουν διεθνή δημοσιεύματα. Τον περασμένο μήνα ένα κάλυμμα κινητήρα σε ένα Boeing 737-800 έπεσε κατά τη διάρκεια απογείωσης στις ΗΠΑ. Η πτήση της Southwest Airlines με 135 επιβάτες και έξι μέλη πληρώματος επέστρεψε στο Ντένβερ αφού είχε αναχωρήσει για το Χιούστον.
Latest News
Ακούραστος ο Μπιλ Γκέιτς: «Θα δουλεύω για ακόμα... 30 χρόνια»
Aκόρεστη η δίψα του Μπιλ Γκέιτς για εργασία
Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν πλέον οι Ευρωπαίοι -Το νέο τοπίο [γράφημα]
Η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) δημιούργησε προϋποθέσεις να αλλάξουν πολλά στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας
Τζεντιλόνι: Η Ευρώπη διέψευσε τις Κασσάνδρες- Πρόκληση η Κίνα
Η Ευρώπη πρέπει να κρατήσει τις πόρτες του εμπορίου ανοικτές, υποστηρίζει ο απερχόμενος Επίτροπος, Πάολο Τζεντιλόνι
Τα μίνι μάρκετ χωρίς υπαλλήλους που «σπάνε» τις αργίες
Τα μίνι μάρκετ στη Γερμανία που «παρακάμπτουν» την εργατική νομοθεσία για τις Κυριακές και φέρνουν όλο και περισσότερους καταναλωτές στο ταμείο τους
Γιατί η Κίνα «έβαλε πάγο» στην αγορά χρυσού
Η κεντρική τράπεζα ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής χρυσού στον κόσμο το 2023
Οι 5 ευρωπαϊκές πόλεις που οι εκατομμυριούχοι επιλέγουν να μετακομίσουν και... μία έκπτωτη
Ερευνα της Knight Frank δείχνει πώς επιλέγουν τόπο κατοικίας οι πλούσιοι και ποιες πόλεις αναδεικνύονται «πρωταθλήτριες»
Εκτοξεύθηκαν τα κέρδη του OnlyFans - Πόσα κέρδισε ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας
Τα κέρδη του Λιο Ραντβίνσκι, ιδιοκτήτη της συνδρομητικής πλατφόρμας OnlyFans, απο το 2020 έως και πέρυσι ξεπέρασαν τα 1,3 δισ. δολάρια
Οι Αμερικανοί δεν βγαίνουν ποτέ στη... σύνταξη - Γιατί συνεχίζουν να εργάζονται
Η πλειονότητα των συνταξιούχων (το 53%) της επόμενης γενιάς προβλέπει ότι θα εργαστεί, είτε επειδή θα το θέλει είτε για να συμπληρώσει το εισόδημά του, σύμφωνα με έρευνα του CNBC
Το Πεκίνο μπροστά στο δίλημμα αύξησης του χρέους
Αν και η αναλογία χρέους - ΑΕΠ είναι πολύ χαμηλή για την κεντρική κυβέρνηση, οι τοπικές κυβερνήσεις λυγίζουν από τα δικά τους ομόλογα,
Πιο κοντά οι πόλεμοι για το νερό - Οι 9 πιο πιθανές εστίες συγκρούσεων
Ο μέσος αριθμός μηνιαίων περιστατικών ασφάλειας που σχετίζονται με τη λειψυδρία αυξήθηκε 230% μεταξύ 2019 και 2024