Σε μια στρατηγική κίνηση με την υπογραφή συμφωνίας με την Al Rabie Saudi Foods, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην παραγωγή χυμών στη Μέση Ανατολή, προχώρησε η Χήτος, μέλος του Green Beverages Group.
Η συμφωνία αφορά στην αποκλειστική διανομή των αναψυκτικών «Green» (Green Cola, Green Αναψυκτικά, Green Mocktails) στη δυναμική αγορά της Σαουδικής Αραβίας, γεγονός που ενισχύει περαιτέρω την εξωστρέφεια των Χήτος και Ομίλου Green Beverages σε δυναμικές υποσχόμενες αγορές του εξωτερικού επιβεβαιώνοντας, παράλληλα, τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα στο απαιτητικό διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Σημειώνεται ότι ο Όμιλος δραστηριοποιείται ήδη με επιτυχία στην Μέση Ανατολή, μέσω της θυγατρικης εταιρίας Green Cola Middle East FZCO. Η Al Rabie Saudi Foods, από την άλλη πλευρά, είναι μια από τις μεγαλύτερες και πρωτοπόρες εταιρείες στην παραγωγή χυμών στη Σαουδική Αραβία.
Η αγορά της Σαουδικής Αραβίας θεωρείται άκρως σημαντική στον κλάδο των αναψυκτικών με προβλεπόμενο μέγεθος 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το τέλος του 2024 και πρόβλεψη μεσοσταθμικής ανάπτυξης 4,5% μέχρι και το 2028. Ειδικότερα, η κατηγορία των ανθρακούχων ποτών «χωρίς ζάχαρη» («no sugar segment» carbonates), αναπτύσσεται με ένα εντυπωσιακό ρυθμό 130% σε όγκο, το οποίο μεταφράζεται σε μια μοναδική προοπτική ανάπτυξης για τη μάρκα αναψυκτικών «Green» της Χήτος.
Η συνεργασία αναμένεται να επιφέρει σειρά πλεονεκτημάτων και για τις δύο εταιρείες, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου μεριδίου αγοράς, της ενισχυμένης προβολής της επωνυμίας και της πρόσβασης σε νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη και επέκταση.
«Συμφωνία ορόσημο»
Ο Bassem Sabra, CEO της Al Rabie Saudi Foods, σχολίασε: «Η στρατηγική μας συνεργασία με την ΧΗΤΟΣ αποτελεί σημαντικό ορόσημο στη δέσμευσή μας στη βιομηχανία των ποτών. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με το μοναδικό και καινοτόμο brand Green, το οποίο συστήνει τα πρώτα αναψυκτικά με Στέβια. Για τους απαιτητικούς καταναλωτές, αυτά τα ποτά προσφέρουν έναν μοναδικό συνδυασμό εξαιρετικής γεύσης και φυσικών συστατικών, μαζί με ένα ευρύ φάσμα καινοτομιών που απευθύνονται στους Σαουδάραβες καταναλωτές. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την ΧΗΤΟΣ, είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε σημαντικά οφέλη για τις εταιρείες μας και να παρέχουμε πιο υγιεινές επιλογές ποτών στους καταναλωτές, καθιερώνοντας μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία που προάγει την ανάπτυξη και την καινοτομία».
«Διεύρυνση διείσδυσης στη Μ.Ανατολή»
Ο Armand Courson, Managing Director της Green Cola Middle East FZCO, δήλωσε χαρακτηριστκά ότι «αυτή η στρατηγική συμφωνία διευρύνει τη διείσδυση του brand Green στην αγορά της Μέσης Ανατολής, και συμπληρώνει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Al Rabie Saudi Foods, οδηγώντας σε αμοιβαία επιτυχία τις δύο εταιρείες».
Ο Γιώργος Βενιέρης, CEO της ΧΗΤΟΣ, δήλωσε, εξαιρετικά ικανοποιημένος, ότι «σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή στη στρατηγική ανάπτυξη τόσο της Χήτος όσο και του Ομίλου Green Beverages στην Μέση Ανατολή. Η συνεργασία με την Al Rabie Saudi Foods, επιβεβαιώνει την ισχυρή επιχειρηματική μας θέση, την προστιθέμενη αξία και τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά της μάρκας Green στο περιβάλλον των διεθνών αγορών.
Latest News
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Νέες προοπτικές για την Υδρόγειο Ασφαλιστική με την ένταξή της στον Όμιλο Reale
Το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική με βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις