Με έδρα την Κω, η startup Workadu δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, παρέχοντας την δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να έχει πλήρη έλεγχο και ξεκάθαρη εικόνα των οικονομικών της.
Metavallon: Το fund που ρίχνει πάνω από 40 εκατ. σε startups – Τα επενδυτικά σχέδια
Η startup προσφέρει απλές και φιλικές λύσεις για τον χρήστη που χρειάζεται τη σύνδεση με το «myDATA», αλλά δεν έχει τεχνικές γνώσεις και δεν επιθυμεί να αλλάξει τον τρόπο που δουλεύει η επιχείρησή του. Οι τεχνολογικές λύσεις της Workadu απαλλάσσουν τις ΜμΕ από το άγχος της υποβολής των ηλεκτρονικών τιμολογίων στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ και μειώνουν το κόστος λειτουργίας, όπως και τη σπατάλη πολύτιμου χρόνου.
Το WORKADU βοηθά τις επιχειρήσεις να αναβαθμίσουν την τήρηση των βιβλίων τους χάρη στην έξυπνη υπηρεσία Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης. Έτσι, χωρίς περίπλοκες διαδικασίες, την καθοδήγηση από λογιστή ή τη χρήση… εγχειριδίων, οι επιχειρήσεις μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να εκδώσουν ψηφιακά τιμολόγια για τους πελάτες τους, να τα στείλουν με email, να «κατεβάσουν» ηλεκτρονικά τιμολόγια για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να οργανώσουν ψηφιακά την επιχείρηση με τον πιο σύγχρονο και εύκολο τρόπο.
«Επιχειρηματική παιδική χαρά»
«Η αρχική ιδέα γεννήθηκε από το κενό στην αγορά των ημερήσιων κρατήσεων (διαμονή, ενοικίαση οχημάτων κ.α) και στην πορεία προσθέσαμε εργαλεία και δημιουργήσαμε μια απλή πλατφόρμα ψηφιακού μετασχηματισμού μικρών επιχειρήσεων. Η δημιουργία της ως Workadu ήταν στις αρχές του 2019, ήταν όμως η μετεξέλιξη του «Reservation Engine» που ξεκίνησε το 2014 και αντιλαμβανόμενοι τις ανάγκες της αγοράς για μια πιο ολοκληρωμένη λύση δημιουργήσαμε την πλατφόρμα Workadu. Το Workadu σχεδιάστηκε με σκοπό να γλιτώνει χρόνο από καθημερινές λειτουργίες της επιχείρησης, έτσι προσφέρουμε λύσεις ηλεκτρονικής τιμολόγησης, website-eshop, συστήματος κρατήσεων και όλα αυτά μεμονωμένα αλλά και συνδυαστικά», επισημαίνει στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο» ο Φρατζής Kαραγιάννης, ιδρυτής και CEO της Workadu.
«Το workadu όπως αναφέρει και το Moto μας είναι μια «επιχειρηματική παιδική χαρά» ένας χώρος όπου συγκεντρώνονται οι ανάγκες μιας μικρής επιχείρησης, από την καθημερινή τιμολόγηση μέχρι και την δημιουργία ψηφιακής εικόνας (web apps) μέσα από μία ενιαία πλατφόρμα όπου όλα επικοινωνούν. Το όραμά μας είναι ένας επιχειρηματικός κόσμος όπου οι μικρές επιχειρήσεις θα να μπορούν να λειτουργούν ως μεγάλες. Έτσι επενδύουμε συνεχώς σε διασυνδέσεις με τρίτα συστήματα, για να παρέχουμε αυτοματοποιήσεις για καταλύματα, για eshop και για εκδηλώσεις.
Βασικός μας στόχος είναι η ομαλοποίηση και απλοποίηση των διαδικασιών τιμολόγησης (από την χρέωση μέχρι και την διαβίβαση ως e-invoice) χωρίς την χειροκίνητη παρέμβαση σε κάποιο στάδιο. Για παράδειγμα ξεκινώντας από την ανάρτηση μιας υπηρεσίας την κοστολόγησή της, την πληρωμή από το πελάτη, την έκδοση παραστατικού και την αποστολή του να μην παρεμβάλλεται ο ανθρώπινος παράγοντας», σημειώνει.
«Ξεκάθαρη οργάνωσή γύρω από το mentoring των startups»
Προοδεύει το ελληνικό οικοσύστημα καινοτομίας; «Τα τελευταία χρόνια το οικοσύστημα των startups στην Ελλάδα έχει αναπτυχθεί αρκετά, με σημαντικό ρόλο να παίζει η δημιουργία του Elevate Greece και των Funds που έχουν δημιουργηθεί. Βέβαια τα κεφάλαια είναι ακόμα μικρά και δεν ισοκατανέμονται στις σωστές βαθμίδες ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Για παράδειγμα αρκετά Funds κοιτούν ώριμες επιχειρήσεις και δύσκολα επενδύουν σε αρχικότερα στάδια ιδέας ή ομάδας ή μικρής επιχείρησης. Αυτό δεν έχει να κάνει με τα χρήματα μόνο σε αυτά τα αρχικά στάδια αλλά αυτό που λείπει θεωρώ από τα funds και τις επενδυτικές δομές που υπάρχουν, είναι η ξεκάθαρη οργάνωσή τους γύρω από το mentoring των startups. Θα πρέπει δηλαδή να δημιουργηθούν δομές Mentoring ώστε να ξεπηδήσουν από αυτές οι ομάδες κατά κύριο λόγο και μετά οι ιδέες», υποστηρίζει.
«Να αντιληφθεί η ομάδα που τρέχει την startup μία ανάγκη»
Γιατί κάποιος να ριχτεί στην αρένα των startups; «Για να δημιουργηθεί μια startup, θα πρέπει να αντιληφθεί η ομάδα που την τρέχει μια ανάγκη. Εάν αυτή την ανάγκη καταφέρει να την αποδώσει με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τότε δημιουργείται το προϊόν μιας startup. Αυτό όμως που εγώ θεωρώ ότι δημιουργείται από την παραπάνω διαδικασία είναι η ομάδα που μπορεί να φτιάξει και άλλα τέτοια προϊόντα ή να μετασχηματίσει το υπάρχον και να δημιουργήσει μια startup επιχείρηση που αντιμετωπίζει με μια διαφορετική οπτική ανάγκες τις αγοράς. Αυτή η ομάδα για εμένα αποτελεί την startup και όχι το ίδιο το προϊόν ή η υπηρεσία», επισημαίνει.
«360 ημέρες τον χρόνο σε πόλεμο και 5 ημέρες σε πελάγη ευτυχίας»
Υπάρχει μυστικό της επιτυχίας; «Το μυστικό της επιτυχίας προφανώς δεν το ξέρω και δεν νομίζω ότι το ξέρει κάποιος και δεν γνωρίζω εάν υπάρχει. Υπάρχουν ενδείξεις όμως, υπάρχουν οι χαρακτήρες των ανθρώπων και υπάρχουν και οι ομάδες που ανατροφοδοτούνται και επιμένουν.
Αυτό που συνηθίζω να λέω για τους ανθρώπους των startups είναι ότι βρίσκονται 360 ημέρες τον χρόνο σε πόλεμο και 5 ημέρες πλέουν σε πελάγη ευτυχίας. Το ενδιάμεσο στάδιο δεν υπάρχει», καταλήγει.
Latest News
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Deloitte: Κάλεσμα σε startups και νέους για την υποβολή καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών
Ανοιχτό κάλεσμα σε startups και νέους για την υποβολή καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών απευθύνει η Deloitte με τον 2ο κύκλο του StartUp Acceleration Program - Αιτήσεις έως τις 15 Δεκεμβρίου