Το Prime Video της Amazon βγαίνει μπροστά από το Netflix με χαμηλότερη τομολόγηση στον τομέα των διαφημίσεων, καθώς ανταγωνίζεται για την προσοχή των διαφημιστών σε ένα ολοένα και πιο πολυπληθές πεδίο υπηρεσιών streaming που χρηματοδοτούνται από διαφημίσεις, όπως αναφέρουν οι Financial Times.
Η Amazon εισήγαγε διαφημίσεις στην πλατφόρμα Prime Video πριν από πέντε μήνες και εντάχθηκε σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά για τις υπηρεσίες streaming που υποστηρίζονται από διαφημίσεις. Οι περισσότερες αντίπαλες πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Netflix, Max, Paramount+ και Disney+ – έχουν φέρει επίσης ένα πακέτο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις σε χαμηλότερη τιμή από τις συνδρομές που δεν διαθέτουν διαφημίσεις.
Η Ισπανία σε «κλοιό» δισεκατομμυρίων από Amazon και Meta για νέα κέντρα δεδομένων
Οι αναλυτές αναμένουν ότι και η Apple θα φέρει σύντομα διαφημίσεις στην υπηρεσία streaming TV+. Οι πιο συμβατικές τηλεοπτικές εταιρείες προσφέρουν επίσης υπηρεσίες streaming με υποστήριξη διαφημίσεων, ενώ το Tubi της Fox προσφέρει μόνο εκπομπές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις.
Πολλά στελέχη ανταγωνιστικών υπηρεσιών, καθώς και προϊστάμενοι διαφημιστικών εταιρειών, δήλωσαν στους Financial Times ότι η Amazon τιμολογεί τα σποτ της πιο φθηνά από το Netflix, αν και σε υψηλότερο ποσοστό από άλλους, όπως η Disney.
Η άφιξη της Amazon είχε ήδη αναγκάσει τους αντιπάλους της να μειώσουν τη δική τους τιμολόγηση, σύμφωνα με διαφημιστικές πηγές. Ένα στέλεχος σε εταιρεία ανταγωνιστή της Amazon επεσήμανε την «τεράστια προσφορά αποθεμάτων» της Amazon, προσθέτοντας: «Υπάρχει πίεση προς τα κάτω. Ήξεραν τι έκαναν όσον αφορά την ανατροπή όλων των δεδομένων στην κατηγορία».
Τα συνδρομητικά πακέτα με διαφημίσεις αυξήθηκαν από το 28% στο 38% της αγοράς premium streaming τα τελευταία δύο χρόνια
Η άφιξη της Amazon έχει ανησυχήσει ιδιαίτερα τα στελέχη των αντίπαλων streamers λόγω της υπάρχουσας δύναμής της στο λιανεμπόριο που οι αναλυτές αναμένουν ότι θα τροφοδοτήσει το ενδιαφέρον για τις διαφημιστικές θέσεις που δίνει, καθώς είχε ήδη ένα τεράστιο κοινό με το οποίο μπορούσε να προσελκύσει τους διαφημιστές.
Ήταν μια «αρκετά δραματική και αντίθετη κίνηση» και είχε ως αποτέλεσμα την «ξαφνική συσσώρευση ενός διαφημιστικού κοινού, το οποίο είναι αρκετά ισχυρό», δήλωσε ο Τζόναθαν Κάρσον, διευθύνων σύμβουλος του παρόχου βιομηχανικών δεδομένων Antenna. Η εταιρεία διαθέτει έναν τεράστιο θησαυρό δεδομένων αγοραστών και τη δυνατότητα να κατευθύνει τους θεατές στα ηλεκτρονικά της καταστήματα.
Ένα στέλεχος της αμερικανικής τηλεόρασης δήλωσε στους FT ότι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί αισθητά μετά την είσοδο της Amazon, προσθέτοντας ότι οι διαφημίσεις του Prime Video είχαν «μεγάλο αντίκτυπο».
Η Amazon έχει αναπτύξει με ταχείς ρυθμούς τις διαφημιστικές της δραστηριότητες ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, με κινητήρια δύναμη τις διαφημίσεις στα ηλεκτρονικά της καταστήματα, οι οποίες απέφεραν πωλήσεις ύψους 11,8 δισ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2024, από 9,5 δισ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Αναλυτές της JPMorgan δήλωσαν ότι το τμήμα αυτό είναι η «ταχύτερα αυξανόμενη ροή εσόδων της Amazon και μία από τις επιχειρήσεις με το υψηλότερο περιθώριο κέρδους».
Η άφιξη των διαφημίσεων του Prime Video είναι πιθανό να προωθήσει αυτή την ανάπτυξη, αναμένουν οι αναλυτές. Η Citi εκτίμησε τον Ιανουάριο ότι οι διαφημίσεις του Prime Video θα μπορούσαν να αποφέρουν περισσότερα από 5 δισ. δολάρια σε «διαφημιστικά έσοδα υψηλού περιθωρίου», αν και ένα ποσό που εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερο από τα 19 δισ. δολάρια που επένδυσε η Amazon σε περιεχόμενο βίντεο και μουσικής το 2023.
Latest News
Ακούραστος ο Μπιλ Γκέιτς: «Θα δουλεύω για ακόμα... 30 χρόνια»
Aκόρεστη η δίψα του Μπιλ Γκέιτς για εργασία
Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν πλέον οι Ευρωπαίοι -Το νέο τοπίο [γράφημα]
Η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) δημιούργησε προϋποθέσεις να αλλάξουν πολλά στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας
Τζεντιλόνι: Η Ευρώπη διέψευσε τις Κασσάνδρες- Πρόκληση η Κίνα
Η Ευρώπη πρέπει να κρατήσει τις πόρτες του εμπορίου ανοικτές, υποστηρίζει ο απερχόμενος Επίτροπος, Πάολο Τζεντιλόνι
Τα μίνι μάρκετ χωρίς υπαλλήλους που «σπάνε» τις αργίες
Τα μίνι μάρκετ στη Γερμανία που «παρακάμπτουν» την εργατική νομοθεσία για τις Κυριακές και φέρνουν όλο και περισσότερους καταναλωτές στο ταμείο τους
Γιατί η Κίνα «έβαλε πάγο» στην αγορά χρυσού
Η κεντρική τράπεζα ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής χρυσού στον κόσμο το 2023
Οι 5 ευρωπαϊκές πόλεις που οι εκατομμυριούχοι επιλέγουν να μετακομίσουν και... μία έκπτωτη
Ερευνα της Knight Frank δείχνει πώς επιλέγουν τόπο κατοικίας οι πλούσιοι και ποιες πόλεις αναδεικνύονται «πρωταθλήτριες»
Εκτοξεύθηκαν τα κέρδη του OnlyFans - Πόσα κέρδισε ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας
Τα κέρδη του Λιο Ραντβίνσκι, ιδιοκτήτη της συνδρομητικής πλατφόρμας OnlyFans, απο το 2020 έως και πέρυσι ξεπέρασαν τα 1,3 δισ. δολάρια
Οι Αμερικανοί δεν βγαίνουν ποτέ στη... σύνταξη - Γιατί συνεχίζουν να εργάζονται
Η πλειονότητα των συνταξιούχων (το 53%) της επόμενης γενιάς προβλέπει ότι θα εργαστεί, είτε επειδή θα το θέλει είτε για να συμπληρώσει το εισόδημά του, σύμφωνα με έρευνα του CNBC
Το Πεκίνο μπροστά στο δίλημμα αύξησης του χρέους
Αν και η αναλογία χρέους - ΑΕΠ είναι πολύ χαμηλή για την κεντρική κυβέρνηση, οι τοπικές κυβερνήσεις λυγίζουν από τα δικά τους ομόλογα,
Πιο κοντά οι πόλεμοι για το νερό - Οι 9 πιο πιθανές εστίες συγκρούσεων
Ο μέσος αριθμός μηνιαίων περιστατικών ασφάλειας που σχετίζονται με τη λειψυδρία αυξήθηκε 230% μεταξύ 2019 και 2024