Η Google απέσυρε την αμφιλεγόμενη διαφήμιση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες αφού οι επικριτές την κατηγόρησαν επειδή απεικόνιζε αυτό που αποκαλούσαν μια ζοφερή εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης.
Google: Συμμαχία με BlackRock με το βλέμμα στην ενέργεια και την AI
Η διαφήμιση έδειχνε έναν πατέρα που χρησιμοποιούσε το chatbot της Google Gemini AI για να βοηθήσει την κόρη του να γράψει μια επιστολή θαυμαστή στην Αμερικανίδα Ολυμπιονίκη του στίβου Sydney McLaughlin-Levrone.
Αλλά πολλοί στο διαδίκτυο αναρωτήθηκαν γιατί η Google θα ήθελε να αντικαταστήσει τη δημιουργικότητα ενός παιδιού με λέξεις γραμμένες από έναν υπολογιστή.
Η Google αρχικά υπερασπίστηκε τη διαφήμιση, η οποία προβλήθηκε σε διαλείμματα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, λέγοντας ότι έδειχνε πώς ο Gemini μπορούσε να προσφέρει ένα «σημείο εκκίνησης» για ένα κείμενο. Όμως την Παρασκευή, η εταιρεία άλλαξε πορεία.
«Ενώ η διαφήμιση δοκιμάστηκε πολύ πριν από την προβολή, δεδομένων των σχολίων, αποφασίσαμε να αφαιρέσουμε σταδιακά τη διαφήμιση από την εναλλαγή των Ολυμπιακών Αγώνων», δήλωσε εκπρόσωπος της Google σε δήλωση.
Το παράδειγμα της Apple
Η διαφήμιση σηματοδότησε μια εντυπωσιακή απώλεια για τον τεχνολογικό γίγαντα, ο οποίος έχει τοποθετήσει το Gemini ως την απάντησή του στο ανταγωνιστικό ChatGPT του OpenAI και εργάζεται για να ενσωματώσει την τεχνολογία AI σε όλη τη σειρά προϊόντων του, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης Google και του Gmail.
Και υπογράμμισε έναν ευρύτερο φόβο γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να αφαιρέσει θέσεις εργασίας από ανθρώπους σε δημιουργικούς τομείς, όπως συγγραφείς, μουσικούς και εικαστικούς καλλιτέχνες.
Η Apple αντιμετώπισε παρόμοιες αντιδράσεις νωρίτερα φέτος όταν κυκλοφόρησε μια διαφήμιση που έδειχνε σύμβολα της ανθρώπινης δημιουργικότητας – δοχεία μπογιάς, μουσικά όργανα, μια γλυπτική προτομή ενός ανθρώπινου κεφαλιού – να συνθλίβονται από μια γιγαντιαία υδραυλική πρέσα και να αντικαθίστανται από ένα iPad Pro, υπό τους ήχους του “All I Ever Need Is You” των Sonny & Cher. Η Apple ζήτησε γρήγορα συγγνώμη που “έχασε το στόχο” με τη διαφήμιση.
Latest News
Tα γεύματα των 5 δολαρίων δίνουν ώθηση στην μετοχή των McDonald's
Η Citi αύξησε τον στόχο τιμής της μετοχής της McDonald’s Corporation από 275 δολάρια σε 301 δολάρια
Τα «μουσικά» μαθήματα Tέιλορ Σουίφτ και Oasis στην παγκόσμια οικονομία
Πώς η μουσική ανοίγει νέους ορίζοντες στο οικονομικό στερέωμα
Γιατί πλούσιοι Αμερικανοί αγοράζουν επενδυτικά ακίνητα στο εξωτερικό
Αλλά οι ιδιοκτήτες προειδοποιούν ότι «πολλοί άνθρωποι χάνουν πολλά χρήματα» στα ακίνητα
Στην έρημο της Νεβάδα κρίνεται το μέλλον των Μέρντοχ - Η «τελευταία πίστα» στο παιχνίδι διαδοχής
Η προσπάθεια Μέρντοχ να αφαιρέσει τον έλεγχο της αυτοκρατορίας του από τρία από τα παιδιά του πρόκειται να επιλυθεί σε δικαστήριο της Νεβάδα
Φουρτούνες για τους μισθούς στα κανάλια της Βενετίας - Τα διλήμματα των επιχειρήσεων
Γιατί οι μισθοί δεν ανεβαίνουν όσο πρέπει
Θα πρέπει οι εταιρείες να αφήνουν το προσωπικό να κάνει ό,τι θέλει;
Το πόσο αυστηρή θα πρέπει να είναι η εργασία σε μία εταιρεία αποτελεί ανοιχτό θέμα συζήτησης - Τα νέα μοντέλα εργασίας
Θα φρενάρει η ΕΕ τους δασμούς στα κινεζικά αυτοκίνητα;
Διχασμένη η ΕΕ για τους δασμούς στην αυτοκινητοβιομηχανία
Μαίνεται ο πόλεμος των μικροτσίπ για τον έλεγχο των πιο προηγμένων συσκευών [γράφημα]
Η σύγκρουση ΗΠΑ και Κίνας επεκτείνεται σε Ευρώπη και Ασία
Γιατί η στεγαστική κρίση είναι τόσο επίμονη στις ΗΠΑ
Η στεγαστική κρίση δεν εξαφανίζεται ακόμη και με περικοπές επιτοκίων και βοήθεια από την Ουάσιγκτον
Ποιο είναι το κρυφό όπλο του Xόλιγουντ
Πώς ένα στούντιο αλλάζει τα δεδομένα στο Χόλιγουντ