Σημαντική αύξηση στις προκρατήσεις, καθώς και τις κρατήσεις κατά τη διάρκεια του 2024 παρουσιάζουν τα ξενοδοχεία της Meliá Hotels International (MHI) στην Ελλάδα, με το ενδιαφέρον να παραμένει ισχυρό εν μέσω της τρέχουσας υψηλής τουριστικής περιόδου.
Τα τελευταία στοιχεία αποδεικνύουν τις επιδόσεις των ξενοδοχείων του ισπανικού Ομίλου στην Ελλάδα και συγκεκριμένα των Sol by Meliá Cosmopolitan Rhodes στη Ρόδο, Sol Marina Beach Crete και Hotel Blue Sea Beach Affiliated by Meliá στην Κρήτη, τα οποία ανήκουν στον Όμιλο Zeus Hotels, με τη Ρόδο να καταγράφει μια σημαντική αύξηση στις κρατήσεις της, ενώ στην Κρήτη οι επιδόσεις διαφέρουν ανά αγορά.
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Τα αεροδρόμια «πρωταθλητές» [πίνακες]
Ειδικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία, η Ρόδος καταγράφει μια σημαντική αύξηση των κρατήσεών της με ποσοστό +177.61% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, στην Κρήτη τα στοιχεία ποικίλουν ανά αγορά. Οι κρατήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσαν άνοδο της τάξεως +177.61% στη Ρόδο, ενώ στην Κρήτη μειώθηκαν κατά 6.28%. Αντίθετα, παρατηρείται πτώση της επισκεψιμότητας από την αγορά της Γερμανίας με τις κρατήσεις να μειώνονται κατά 11.65% στην Κρήτη και κατά 13.55% στη Ρόδο. Αντίστοιχα, η γαλλική αγορά παρουσίασε μείωση κατά 10.21% στην Κρήτη και 14.98% στη Ρόδο.
Η Πολωνία, ωστόσο, παρουσιάζει μια εντυπωσιακή στροφή με αύξηση +300.00% των κρατήσεων στην Κρήτη, αν και στη Ρόδο σημειώνεται πτώση 21.76%. Αύξηση της επισκεψιμότητας από τις σκανδιναβικές χώρες παρατηρήθηκε στην Κρήτη κατά +21.24%, ενώ στη Ρόδο μειώθηκε κατά 25.61%. Σταθερή άνοδο, παράλληλα, καταγράφεται από τη Ρουμανία, με τις κρατήσεις να αυξάνονται κατά +20.55% στην Κρήτη και +20.39% στη Ρόδο.
Ο αριθμός των κρατήσεων μέσω διαδικτύου για την Ελλάδα είναι αυξημένος κατά +112% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι
Αναφορικά με τις προκρατήσεις μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2024, αυτές δείχνουν μια ισχυρή ανοδική τάση σε αρκετές αγορές. Η Ολλανδία κατέχει την πρωτοκαθεδρία με μία σημαντική αύξηση +142%, ενώ την ακολουθούν η Πολωνία με +91%, το Ηνωμένο Βασίλειο με +73%, το Βέλγιο με +62% και η Ρουμανία με +42%.
Επίσης, συνολικά ο αριθμός των κρατήσεων μέσω διαδικτύου για την Ελλάδα είναι αυξημένος κατά +112% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, επισημαίνοντας την ενίσχυση της παρουσίας των ξενοδοχείων της Meliá στην ελληνική αγορά.
Οι προβλέψεις του Ομίλου για το 2024
Καθώς η τουριστική σεζόν βρίσκεται σε εξέλιξη, η Meliá Hotels International αναμένει ότι οι αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Πολωνίας και της Σκανδιναβίας θα είναι οι βασικοί παράγοντες ανάπτυξης για το 2024. Η γερμανική αγορά αναμένεται να διατηρήσει τις ισχυρές επιδόσεις της, ενώ η βρετανική συνεχίζει να δείχνει ελπιδοφόρα σημάδια ανάκαμψης και αυξημένου ενδιαφέροντος. Η Γαλλία αναμένεται να συμβάλει σημαντικά λόγω των ισχυρών ταξιδιωτικών της συνδέσεων, ενώ η Πολωνία, έχοντας φέτος μία σημαντική άνοδο, είναι πιθανό να διατηρήσει την ανοδική της τάση. Τέλος, η σκανδιναβική αγορά αναμένεται να παραμείνει σε υψηλά επίπεδα επισκεψιμότητας λόγω της προτίμησής της σε υψηλής ποιότητας ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Διευρυμένη πελατειακή βάση στην Ευρώπη
Αναλύοντας τα online κανάλια, κυρίως το Meliá.com, διαπιστώνεται ότι το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένει η κορυφαία αγορά στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται σε όλο το δίκτυο της Meliá παγκοσμίως με ποσοστό 26%, ενώ ακολουθούν η Ισπανία με 22% και η Ελβετία με 11%. Το υπόλοιπο 43% των κρατήσεων προέρχεται από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, το Βέλγιο και η Σουηδία, γεγονός που αποδεικνύει μια διεύρυνση του πελατολογίου και την επέκταση των δικτύων πώλησης.
Σταδιακή αύξηση στις κρατήσεις μέσω διαδικτυακών τουριστικών πρακτόρων
Άνοδος στις κρατήσεις σουιτών και superior rooms
Εντυπωσιακή, παράλληλα, είναι η αύξηση στις κρατήσεις των superior rooms και σουιτών, με αύξηση +343% στις σουίτες και +119% στα superior rooms συγκριτικά με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία από τον Όμιλο Zeus Hotels. Αυτή η τάση αντικατοπτρίζει την προτίμηση των πελατών της Meliá για υψηλής ποιότητας διαμονή, συνεισφέροντας σημαντικά στα συνολικά έσοδα από πωλήσεις. Οι κρατήσεις superior δωματίων και σουιτών αποτελούν τη δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εσόδων μετά τους διαδικτυακούς τουριστικούς πράκτορες. Επίσης, παρατηρείται σταδιακή αύξηση στις κρατήσεις μέσω διαδικτυακών τουριστικών πρακτόρων σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους κρατήσεων, γεγονός που αποτελεί σημαντική εξέλιξη για τους τουριστικούς προορισμούς της Μεσογείου.
«Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε περισσότερους επισκέπτες»
Ο Alfredo Aznar, Managing Director Δυτικής και Νότιας Ευρώπης της Meliá Hotels International, αναφέρει: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τη σημαντική αύξηση των προκρατήσεων για το 2024. Η θετική τάση, η οποία παρατηρείται ακόμη και εν μέσω της high season, αποδεικνύει τη δύναμη και την ανθεκτικότητα του Ομίλου σε βασικές αγορές. Οι συνεχείς προσπάθειές μας για βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και οι στρατηγικές πρωτοβουλίες μας στον τομέα του marketing φαίνεται ότι αποδίδουν καρπούς. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε περισσότερους επισκέπτες στα ξενοδοχεία μας στην Ελλάδα και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε εξαιρετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες».
Latest News
Στα «κάγκελα» οι ξενοδόχοι με τους νέους φόρους - Γιατί μιλούν για ταξικά μέτρα
Ξενοδόχοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την πορεία του κλάδου και τις επιπτώσεις των μέτρων
OT FORUM - Χατζής: Η αύξηση στον τουρισμό δεν αποτυπώνεται στα ξενοδοχεία
Ο πρόεδρος της ΠΟΞ μίλησε στο στούντιο του ΟΤ για τη βραχυχρόνια μίσθωση, τον υπερτουρισμό και τις υποδομές
Τι απαντά η Airbnb στον «κόφτη» της κυβέρνησης για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις
«Θέλουμε να συνεργαστούμε με την ελληνική κυβέρνηση σε στοχευμένες και αναλογικές λύσεις», λέει η εκπρόσωπος της Airbnb
Πρωταθλήτρια στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις η Ρόδος, λέει η Fraport
Σύμφωνα με τη Fraport η κίνηση εξωτερικού στο αεροδόμιο της Μυκόνου ήταν μειωμένη κατα 1,3%- Αύξηση 3,1% η κίνηση εσωτερικού
Η Σίφνος στην κορυφή των αυθεντικών Κυκλάδων
«Νησί της αρμονίας, παρά την άγονη όψη του - Είναι ένας υπέροχος και εκλεπτυσμένος προορισμός»
Οι προτάσεις των ξενοδόχων Σαντορίνης: «Φρένο» σε Airbnb και νέες μονάδες εκτός σχεδίου
Τι προτείνουν οι ξενοδόχοι στη Σαντορίνη , στο πλαίσιο της διαβούλευσης, για το «Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο του Τουρισμού»
Πώς είδαν AXIA και NBG Sec τις επιδόσεις της Aegean το δεύτερο τρίμηνο
Τις επιδόσεις της Aegean για το δεύτερο τρίμηνο αξιολογούν οι δυο εταιρείες - Τι αναφέρουν για τις μερισματικές αποδόσεις
Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας: Το έκτακτο τέλος να μην εστιάζει μόνο στην κρουαζιέρα
Βέλη από την CLIA στην επιβολή έκτακτου τέλους στην κρουαζιέρα
«Διχασμένος» ο τουρισμός - Τα ρεκόρ, η πραγματικότητα και το γκρίζο 2025
Πάνω 10% οι αφίξεις στα αεροδρόμια με ηχηρές εξαιρέσεις Μύκονο και Σαντορίνη - H ακρίβεια, ο ελέφαντας... στην ξαπλώστρα
Η Four Seasons εκτόξευσε τις πωλήσεις του «Αστέρα» μέσα σε τέσσερα χρόνια
Τι λέει στον ΟΤ η διευθύνουσα σύμβουλος του «Αστέρα» για τις πληρότητες και το σχέδιο για επιμήκυνση της σεζόν