Η απληστία στα ράφια των σουπερμάρκετ έχει τελειώσει. Αυτό είναι το μήνυμα των καταναλωτικών γιγάντων και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Είναι εξαιρετικό για τους καταναλωτές – όχι τόσο καλό για τις εταιρείες, σύμφωνα με το Bloomberg.
FED: Το μεγάλο στοίχημα της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ για τα χρηματιστήρια
Μετά από τρία χρόνια ανεξέλεγκτης κλιμάκωσης των τιμών των τροφίμων, πολλοί καταναλωτές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έχουν βαρεθεί. Ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους και επιλέγουν φθηνότερες εκτός μάρκας και ιδιωτικές ετικέτες, καθώς και εταιρείες που προσφέρουν γεύματα καλύτερης αξίας.
Ως αποτέλεσμα, τα σούπερ μάρκετ, οι κατασκευαστές και οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού εντείνουν τις προσφορές για να προσελκύσουν τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα. Αλλά αυτό συμβαίνει άνισα σε ολόκληρο τον κλάδο. Με πολλούς καταναλωτές να εξακολουθούν να βρίσκονται υπό πίεση, τα περιθώρια κέρδους βρίσκονται σε κίνδυνο.
Είναι όλο και πιο σαφές ότι, εκτός από τους υπερ-πλούσιους, οι Αμερικανοί καταναλωτές πιέζονται κάτω από τον επίμονο πληθωρισμό και το υψηλό κόστος δανεισμού. Οι ευρωπαίοι πελάτες φαίνεται να αντέχουν καλύτερα, αλλά η εμπιστοσύνη τους κινδυνεύει από παρόμοιους παράγοντες. Αυτό τους κάνει όλους πολύ πιο επιλεκτικούς.
Κατά συνέπεια, πολλές εταιρείες προσαρμόζουν τις τιμές εξαπολύοντας ένα μπαράζ ευκαιριών με τη μορφή προσφορών, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.
Ανάλογα με το βάθος των ειδικών προσφορών, οι αγοραστές θα πρέπει τελικά να αισθάνονται ότι οι λογαριασμοί του σουπερμάρκετ τίθενται υπό έλεγχο.
Ορισμένες εταιρείες, όπως η PepsiCo, έχουν μιλήσει ρητά για την επιστροφή αξίας στους πελάτες. Η Procter & Gamble Co. κατασκευάζει το είδος των προϊόντων που αγοράζουν καθημερινά οι καταναλωτές, κατέχει επώνυμες μάρκες, όπως πάνες Pampers και σκόνη πλυσίματος Ariel και παρουσιάζει συνεχώς νέα είδη. Ωστόσο, ακόμη και η ίδια αναγκάστηκε να καταφύγει σε προσφορές για να αυξήσει τις πωλήσεις.
Latest News
Γιατί τo κλείσιμο εργοστασίων δεν θα σώσει την Volkswagen [γράφημα]
Αντιμέτωπη με πλήθος προκλήσεων η Volkswagen
Το colpo grosso των τραπεζών με τις ασφάλειες και ο Συμβιβασμός της Δανίας
Πώς ένα παραθυράκι βοηθά την ευρωπαϊκή χρηματοπιστωτική ενοποίηση
Ακούραστος ο Μπιλ Γκέιτς: «Θα δουλεύω για ακόμα... 30 χρόνια, όπως ο Μπάφετ»
Aκόρεστη η δίψα του Μπιλ Γκέιτς για εργασία - Θέλει να ακολουθήσει τα βήματα του μακροχρόνιου φίλου του Γουόρεν Μπάφετ
Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν πλέον οι Ευρωπαίοι -Το νέο τοπίο [γράφημα]
Η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) δημιούργησε προϋποθέσεις να αλλάξουν πολλά στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας
Τζεντιλόνι: Η Ευρώπη διέψευσε τις Κασσάνδρες- Πρόκληση η Κίνα
Η Ευρώπη πρέπει να κρατήσει τις πόρτες του εμπορίου ανοικτές, υποστηρίζει ο απερχόμενος Επίτροπος, Πάολο Τζεντιλόνι
Τα μίνι μάρκετ χωρίς υπαλλήλους που «σπάνε» τις αργίες
Τα μίνι μάρκετ στη Γερμανία που «παρακάμπτουν» την εργατική νομοθεσία για τις Κυριακές και φέρνουν όλο και περισσότερους καταναλωτές στο ταμείο τους
Γιατί η Κίνα «έβαλε πάγο» στην αγορά χρυσού
Η κεντρική τράπεζα ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής χρυσού στον κόσμο το 2023
Οι 5 ευρωπαϊκές πόλεις που οι εκατομμυριούχοι επιλέγουν να μετακομίσουν και... μία έκπτωτη
Ερευνα της Knight Frank δείχνει πώς επιλέγουν τόπο κατοικίας οι πλούσιοι και ποιες πόλεις αναδεικνύονται «πρωταθλήτριες»
Εκτοξεύθηκαν τα κέρδη του OnlyFans - Πόσα κέρδισε ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας
Τα κέρδη του Λιο Ραντβίνσκι, ιδιοκτήτη της συνδρομητικής πλατφόρμας OnlyFans, απο το 2020 έως και πέρυσι ξεπέρασαν τα 1,3 δισ. δολάρια
Οι Αμερικανοί δεν βγαίνουν ποτέ στη... σύνταξη - Γιατί συνεχίζουν να εργάζονται
Η πλειονότητα των συνταξιούχων (το 53%) της επόμενης γενιάς προβλέπει ότι θα εργαστεί, είτε επειδή θα το θέλει είτε για να συμπληρώσει το εισόδημά του, σύμφωνα με έρευνα του CNBC