Οι εταιρείες που ξόδεψαν εκατομμύρια σε χορηγίες στους Ολυμπιακούς Αγώνες λένε ότι οι Αγώνες του Παρισιού αυξάνουν την απήχηση των brand τους, μία ανακούφιση μετά τους Αγώνες του Τόκιο που διαταράχθηκαν από την πανδημία, σύμφωνα με το Bloomberg.
Ολυμπιακοί Αγώνες: Έφεραν άλμα στην καταναλωτική δαπάνη
«Δεν είχαμε πολλά με τα οποία θα μπορούσαμε να ασχοληθούμε και να υποστηρίξουμε στο Τόκιο, κάτι που ήταν απογοητευτικό», δήλωσε ο Dave Stephenson, επικεφαλής επιχειρήσεων της Airbnb. Στο Παρίσι, η εταιρεία μπόρεσε να παρουσιάσει τις προσφορές της, είπε.
Περίπου 11,3 εκατομμύρια άνθρωποι θα έχουν επισκεφθεί τη γαλλική πρωτεύουσα μέχρι την τελετή λήξης της Κυριακής, συμπεριλαμβανομένου 1,5 εκατομμυρίου από το εξωτερικό, σύμφωνα με τις προβλέψεις του συμβουλίου τουρισμού της πόλης.
Χρυσές δουλειές για Airbnb
Η τηλεθέαση στην τηλεόραση και μέσω streaming έχει αυξηθεί σε πολλαπλάσια του κοινού του Τόκιο, σύμφωνα με το NBCUniversal της Comcast Corp., τον ραδιοτηλεοπτικό φορέα των Αγώνων στις ΗΠΑ, και την Warner Bros. Discovery Inc., η οποία κατέχει πανευρωπαϊκά τηλεοπτικά δικαιώματα. Αυτά είναι καλά νέα για τους βασικούς χορηγούς, οι οποίοι λαμβάνουν «προνομιακά» διαφημιστικά slots.
Η μαζική προσέλευση θεατών στο Παρίσι καθιστά τους Ολυμπιακούς Αγώνες το μεγαλύτερο μεμονωμένο γεγονός φιλοξενίας στην ιστορία της Airbnb. Η διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων υπέγραψε συμφωνία το 2019 – σύμφωνα με πληροφορίες αξίας 500 εκατομμυρίων δολαρίων – για να γίνει παγκόσμιος χορηγός για τους θερινούς και χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες από το Τόκιο 2020 έως το Λος Άντζελες 2028.
Η Visa, όπως και η Airbnb, παγκόσμιοι χορηγοί των Αγώνων, παρέχει τον μοναδικό τρόπο πληρωμής χωρίς μετρητά που γίνεται αποδεκτός σε επίσημες εγκαταστάσεις Ολυμπιακών Αγώνων, όπου η προσέλευση ήταν ισχυρή, δήλωσε η Andrea Fairchild, αντιπρόεδρος παγκόσμιας στρατηγικής χορηγιών της εταιρείας.
Αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες για τη συμφωνία της εταιρείας με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, η οποία εκτείνεται μέχρι τους Αγώνες στο Μπρίσμπεϊν το 2032, αλλά είπε ότι η επένδυση της Visa στους Ολυμπιακούς Αγώνες έχει αυξηθεί με την πάροδο των ετών και είναι μεγαλύτερη από τις άλλες συνεργασίες της, οι οποίες περιλαμβάνουν το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA και το National Football League.
«Κάθε τέσσερα χρόνια σε παγκόσμια κλίμακα, μας δίνει την ευκαιρία να αναβαθμίσουμε τα μηνύματά μας και το έργο που κάνουμε», είπε.
Latest News
Γιατί τo κλείσιμο εργοστασίων δεν θα σώσει την Volkswagen [γράφημα]
Αντιμέτωπη με πλήθος προκλήσεων η Volkswagen
Το colpo grosso των τραπεζών με τις ασφάλειες και ο Συμβιβασμός της Δανίας
Πώς ένα παραθυράκι βοηθά την ευρωπαϊκή χρηματοπιστωτική ενοποίηση
Ακούραστος ο Μπιλ Γκέιτς: «Θα δουλεύω για ακόμα... 30 χρόνια, όπως ο Μπάφετ»
Aκόρεστη η δίψα του Μπιλ Γκέιτς για εργασία - Θέλει να ακολουθήσει τα βήματα του μακροχρόνιου φίλου του Γουόρεν Μπάφετ
Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν πλέον οι Ευρωπαίοι -Το νέο τοπίο [γράφημα]
Η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) δημιούργησε προϋποθέσεις να αλλάξουν πολλά στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας
Τζεντιλόνι: Η Ευρώπη διέψευσε τις Κασσάνδρες- Πρόκληση η Κίνα
Η Ευρώπη πρέπει να κρατήσει τις πόρτες του εμπορίου ανοικτές, υποστηρίζει ο απερχόμενος Επίτροπος, Πάολο Τζεντιλόνι
Τα μίνι μάρκετ χωρίς υπαλλήλους που «σπάνε» τις αργίες
Τα μίνι μάρκετ στη Γερμανία που «παρακάμπτουν» την εργατική νομοθεσία για τις Κυριακές και φέρνουν όλο και περισσότερους καταναλωτές στο ταμείο τους
Γιατί η Κίνα «έβαλε πάγο» στην αγορά χρυσού
Η κεντρική τράπεζα ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής χρυσού στον κόσμο το 2023
Οι 5 ευρωπαϊκές πόλεις που οι εκατομμυριούχοι επιλέγουν να μετακομίσουν και... μία έκπτωτη
Ερευνα της Knight Frank δείχνει πώς επιλέγουν τόπο κατοικίας οι πλούσιοι και ποιες πόλεις αναδεικνύονται «πρωταθλήτριες»
Εκτοξεύθηκαν τα κέρδη του OnlyFans - Πόσα κέρδισε ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας
Τα κέρδη του Λιο Ραντβίνσκι, ιδιοκτήτη της συνδρομητικής πλατφόρμας OnlyFans, απο το 2020 έως και πέρυσι ξεπέρασαν τα 1,3 δισ. δολάρια
Οι Αμερικανοί δεν βγαίνουν ποτέ στη... σύνταξη - Γιατί συνεχίζουν να εργάζονται
Η πλειονότητα των συνταξιούχων (το 53%) της επόμενης γενιάς προβλέπει ότι θα εργαστεί, είτε επειδή θα το θέλει είτε για να συμπληρώσει το εισόδημά του, σύμφωνα με έρευνα του CNBC