
Η Ali Cudby ξοδεύει πολύ χρόνο στο LinkedIn, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα για να δικτυωθεί και να βρει πελάτες για την επιχείρησή της διατήρησης πελατών. Αλλά πρόσφατα, βρίσκεται παγιδευμένη σε αυτό που πολλοί χρήστες περιγράφουν ως αυξανόμενο χάσμα γενεών στον ιστότοπο, αναφέρουν οι straitstimes.
Κάμαλα Χάρις: Στο πλευρό της ο δισεκατομμυριούχος συνιδρυτής του LinkedIn
Το δίλημμα της Cudby είναι όλο και πιο κοινό για όσους αναζητούν εργασία και φιλόδοξους επαγγελματίες που χρησιμοποιούν εδώ και καιρό το LinkedIn για να κυνηγήσουν εργασία και να χτίσουν τα δίκτυά τους.
Η αγορά εργασίας είναι υποτονική εδώ και μήνες και η ανεργία αυξάνεται καθώς οι φόβοι ύφεσης βγαίνουν στην επιφάνεια, ωθώντας όλο και περισσότερους ανθρώπους να ξεσκονίσουν τα βιογραφικά τους και να δημοσιεύσουν στον ιστότοπο που ανήκει στη Microsoft.
H πίεση της ΑΙ
Ταυτόχρονα, η τεχνητή νοημοσύνη έχει εκτοξεύσει την αγορά εργασίας, επιτρέποντας στους υποψηφίους να υποβάλουν αίτηση για εκατοντάδες θέσεις και αυξάνοντας την πίεση να ξεχωρίσουν στο διαδίκτυο.
Η ανυπόμονη Gen Z
Όλο αυτό το διάστημα, μια αλλαγή… εποχής λαμβάνει χώρα καθώς μια πιο ψηφιακά ανοιχτή, ανυπόμονη Gen Z εισέρχεται στην αγορά εργασίας.
Προκαλεί μια συζήτηση για τους μακροχρόνιους χρήστες: Πόσο μακριά είναι πολύ μακριά στο LinkedIn;
«Οι συμβουλές που δίνουμε σε όλους είναι οι ίδιες: Ελάτε στο LinkedIn έτοιμοι να προσφέρετε – βοηθήστε τους ανθρώπους στην οικονομική τους πορεία συνεισφέροντας ό,τι γνωρίζετε για θέματα εργασίας που έχουν σημασία για εσάς”, δήλωσε ο κ. Dan Roth, αρχισυντάκτης και αντιπρόεδρος προϊόντων στην εταιρεία. « Όσο πιο ανοιχτός και αυθεντικός είσαι, τόσο πιο πιθανό είναι να κάνεις τους ανθρώπους να μιλούν και να ανταποκρίνονται», σημειώνει.
Αυτή την περίοδο, τα μέλη της Gen Z, γεννημένα περίπου από το 1997 έως το 2010, οδηγούν την ανάπτυξη των εγγραφών στο LinkedIn καθώς εντάσσονται όλο και περισσότερο στον επαγγελματικό κόσμο. Τροφοδοτούν επίσης τη μετατόπιση περιεχομένου στον ιστότοπο.
Το νέο «Facebook»
Η νεότερη γενιά βλέπει το LinkedIn περισσότερο σαν το αρχικό Facebook, το οποίο εμφανίστηκε στη σκηνή το 2004 ως ένα μέρος για να συνδεθείτε με φίλους και να μοιραστείτε φωτογραφίες, σύμφωνα με τον κ. Adam Kail, ιδρυτή της Harrison Gray Search and Consulting.
Το παλαιότερο κοινό στο LinkedIn, το οποίο ο κ. Kail εκτιμά ότι χρησιμοποιεί καθημερινά τα τελευταία 12 χρόνια, είναι συνηθισμένο σε μια πιο συντηρητική νοοτροπία που δίνει προτεραιότητα στις επιχειρήσεις. Η προσέγγιση της Gen Z τους κάνει να αμφισβητούν τη στρατηγική τους.
«Υπάρχουν ηλικιωμένοι που βλέπουν νέους να ανεβαίνουν και να παίρνουν πολλά likes», είπε. «Προσπαθούν να ακολουθήσουν, αλλά δεν είναι το σύνολο των δεξιοτήτων τους κατάλληλο, οπότε καταλήγει να φαίνεται πραγματικά αδέξιο».


Latest News

Στροφή Toyota στην παραγωγή εντός ΗΠΑ - Τι σχεδιάζει με το κορυφαίο σε πωλήσεις RAV4
Η Τoyota διαθέτει 11 εργοστάσια στις ΗΠΑ, ανάμεσά τους εργοστάσια ανταλλακτικών αυτοκινήτων, και παρήγαγε σχεδόν 1,3 εκατομμύρια οχήματα το 2024

Λευκός Οίκος: Θέτει υπό τον έλεγχο του ανεξάρτητες Αρχές – Τι ισχύει για την Fed
Τι προβλέπει η νέα καθοδήγηση από το Γραφείο Πληροφοριών και Ρυθμιστικών Υποθέσεων

«Σύννεφα» στον ιταλικό οίκο μόδα Valentino - Πτώση κερδών 22% το 2024
Ο οίκος μόδας Valentino ανακοίνωσε μειωμένα λειτουργικά κέρδη, στα 246 εκατομμύρια ευρώ το 2024

Η Amazon είναι καλύτερα προετοιμασμένη για τον εμπορικό πόλεμο από όσο νομίζουν οι επενδυτές
Περίπου το 25% των προϊόντων που πουλά απευθείας η Amazon προέρχονται από την Κίνα, εκτιμά η Morgan Stanley

Το διπλό μήνυμα Πάουελ: «Δεν θα σώσω τις αγορές»
Ο Αμερικανός τραπεζίτης διαψεύδει όσους μιλούν για Fed put και αγνοεί τον Ντόναλντ Τραμπ

Xειρόφρενο Κia στις αυξήσεις τιμών λόγω δασμών - Η ανησυχία για τα ανταλλακτικά
Τα εξαρτήματα εγείρουν ένα δύσκολο και περίπλοκο ζήτημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η νοτιοκορεατική Kia

Χοντραίνει η κόντρα Τραμπ - Πάουελ - Την απόλυσή του εξετάζει ο Λευκός Οίκος
Τι είπε ο οικονομικός σύμβουλος του Λευκού Οίκου σε ερώτηση δημοσιογράφου

Οι ΜμΕ στις αμερικανικές Τσαινατάουν «πληρωνουν» το μάρμαρο των δασμών Τραμπ
Οι κάτοικοι της Τσαϊνατάουν στο Κάτω Μανχάταν ξοδεύουν κάθε χρόνο 1,15 δισ. δολάρια σε προϊόντα και υπηρεσίες λιανικής πώλησης

Αμερικανικό σκάκι στην Ουκρανία: Ποιες επαρχίες «περνούν» στη Ρωσία - Χαλάρωση των κυρώσεων
Τι ειπώθηκε στο Παρίσι και πώς αντιδρούν Κίεβο και Μόσχα

Ιαπωνία: Δεν παρεμβαίνει για να υποτιμήσει το γεν
Ενδεχόμενη συνάντηση των υπουργών Οικονομικών ΗΠΑ και Ιαπωνίας