Λίγες ημέρες μετά την ιστορική καταδίκη της Google για παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού στις διαδικτυακές αναζητήσεις, διαφορετικό δικαστήριο των ΗΠΑ υποχρεώνει την εταιρεία να επιτρέψει στους χρήστες Android να κατεβάζουν εφαρμογές και από άλλες πηγές.
Google: Γιατί έμεινε πίσω από OpenAI και Anthropic στην τεχνητή νοημοσύνη – Τι λέει ο πρώην CEO
Το περιφερειακό δικαστήριο του Σαν Φρανσίσκο πρόκειται να αποφασίσει τα διορθωτικά μέτρα που πρέπει να λάβει η Google μετά την περυσινή καταδίκη της έπειτα από αγωγή της Epic Games, δημιουργό του δημοφιλούς βιντεοπαιχνιδιού Fortnite.
Η Epic είχε κατηγορήσει την Google ότι καταπνίγει τον ανταγωνισμό υποχρεώνοντας τους χρήστες Android να κατεβάζουν εφαρμογές μόνο από το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα PlayStore. Την κατηγόρησε επίσης ότι επιβάλλει αθέμιτους κανόνες για τις πληρωμές εντός των εφαρμογών.
«Η Google απέκλειε τον ανταγωνισμό για χρόνια και χρόνια και χρόνια. Τώρα ανοίγουμε τις πύλες και αφήνουμε τους ανταγωνιστές να μπουν» δήλωσε σύμφωνα o περιφερειακός δικαστής Τζέιμς Ντονάτο.
Ο Ντονάτο, σχολίασε το Reuters, έδειξε να αγανακτεί με τις διαμαρτυρίες της Google για το κόστος και τη δυσκολία της εφαρμογής των μέτρων που πρότεινε η Epic.
«Θα χρειαστεί να πληρώσετε κάτι για να αποκαταστήσετε την αδικία όταν έχετε κριθεί μονοπώλιο» είπε ο δικαστής.
Δήλωσε ακόμα ότι θα εκδώσει τις επόμενες εβδομάδες απόφαση που θα καθορίζει τους κανόνες για την Google και θα συστήσει τριμελή τεχνική επιτροπή συμμόρφωσης που θα παρακολουθεί την υπόθεση.
Η Epic είχε ζητήσει από το δικαστήριο να υποχρεώσει την Google να διευκολύνει το κατέβασμα εφαρμογών από καταστήματα τρίτων, όπως το κατάστημα της Epic, και από άλλες πηγές στο Διαδίκτυο. Ζήτησε επίσης να απαγορευτεί στην Google η εγκατάσταση του Play Store σε όλες τις συσκευές Android.
H Google, η οποία αρνείται τις κατηγορίες, υποστήριξε ότι οι προτάσεις της Epic βλάπουν την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των χρηστών. Δικηγόρος της εταιρείας δήλωσε στο δικαστήριο ότι η Google δεν θα εξαναγκαστεί να διανέμει τα ηλεκτρονικά καταστήματα των ανταγωνιστών της.
«Ο ανταγωνισμός θα είναι χειρότερος αν επιβληθεί υποχρέωση συναλλαγής με τον ανταγωνισμό» είπε.
Latest News
Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν πλέον οι Ευρωπαίοι -Το νέο τοπίο [γράφημα]
Η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) δημιούργησε προϋποθέσεις να αλλάξουν πολλά στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας
Τζεντιλόνι: Η Ευρώπη διέψευσε τις Κασσάνδρες- Πρόκληση η Κίνα
Η Ευρώπη πρέπει να κρατήσει τις πόρτες του εμπορίου ανοικτές, υποστηρίζει ο απερχόμενος Επίτροπος, Πάολο Τζεντιλόνι
Τα μίνι μάρκετ χωρίς υπαλλήλους που «σπάνε» τις αργίες
Τα μίνι μάρκετ στη Γερμανία που «παρακάμπτουν» την εργατική νομοθεσία για τις Κυριακές και φέρνουν όλο και περισσότερους καταναλωτές στο ταμείο τους
Γιατί η Κίνα «έβαλε πάγο» στην αγορά χρυσού
Η κεντρική τράπεζα ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής χρυσού στον κόσμο το 2023
Οι 5 ευρωπαϊκές πόλεις που οι εκατομμυριούχοι επιλέγουν να μετακομίσουν και... μία έκπτωτη
Ερευνα της Knight Frank δείχνει πώς επιλέγουν τόπο κατοικίας οι πλούσιοι και ποιες πόλεις αναδεικνύονται «πρωταθλήτριες»
Εκτοξεύθηκαν τα κέρδη του OnlyFans - Πόσα κέρδισε ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας
Τα κέρδη του Λιο Ραντβίνσκι, ιδιοκτήτη της συνδρομητικής πλατφόρμας OnlyFans, απο το 2020 έως και πέρυσι ξεπέρασαν τα 1,3 δισ. δολάρια
Οι Αμερικανοί δεν βγαίνουν ποτέ στη... σύνταξη - Γιατί συνεχίζουν να εργάζονται
Η πλειονότητα των συνταξιούχων (το 53%) της επόμενης γενιάς προβλέπει ότι θα εργαστεί, είτε επειδή θα το θέλει είτε για να συμπληρώσει το εισόδημά του, σύμφωνα με έρευνα του CNBC
Το Πεκίνο μπροστά στο δίλημμα αύξησης του χρέους
Αν και η αναλογία χρέους - ΑΕΠ είναι πολύ χαμηλή για την κεντρική κυβέρνηση, οι τοπικές κυβερνήσεις λυγίζουν από τα δικά τους ομόλογα,
Πιο κοντά οι πόλεμοι για το νερό - Οι 9 πιο πιθανές εστίες συγκρούσεων
Ο μέσος αριθμός μηνιαίων περιστατικών ασφάλειας που σχετίζονται με τη λειψυδρία αυξήθηκε 230% μεταξύ 2019 και 2024
Νέα μπλεξίματα για την Google - Γιατί μπαίνει στο μικροσκόπιο των αγγλικών αρχών
Οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ έχουν επίσης επικρίνει την κυριαρχία της Google στην τεχνολογική διαφήμιση