
Μείωση 9,16% σημειώθηκε στην ετήσια ενεργειακή – ηλεκτρική κατανάλωση των υποδομών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Κεντρικό Κτήριο Υπουργείου, Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, Λιμεναρχεία, Επισκευαστικές Μονάδες, cold – ironing σκαφών του Λιμενικού Σώματος κ.ά.), την περίοδο 2022 – 2023.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με στοχευμένες και διαρκείς δράσεις ενεργειακής εξοικονόμησης ξεπέρασε, κατά τρεις φορές, τον στόχο του μείον 3% που είχε τεθεί με την Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εσωτερικών και Επικρατείας για όλα τα Υπουργεία και τους Δημόσιους Φορείς φτάνοντας το μείον 9,16%.
Πτώση στους λογαριασμούς
Εκτός της περιβαλλοντικής διάστασης του θέματος, η εξοικονόμηση έχει και οικονομική διάσταση, περιορίζοντας σε σημαντικό βαθμό τα έξοδα τιμολογίων ρεύματος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, συνολικά.
Στην προσπάθεια ενεργειακής εξοικονόμησης συμβάλλει, καθημερινά, όλο το ένστολο και πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και ειδικότερα η Διεύθυνση Λιμενικών και Κτηριακών Υποδομών (ΔΙ.ΛΙ.Κ.ΥΠ), μέσω της διαρκούς βελτίωσης των υποδομών και των συνθηκών εργασίας του Υπουργείου.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.