Οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να ανακαλύπτουν συνεχώς νέους τρόπους να ενσωματώνουν την τεχνητή νοημοσύνη στα επιχειρηματικά τους μοντέλα.
Για ορισμένες βιομηχανίες, όπως η μουσική και τα κόμικς, η έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης αποτελεί ήδη απειλή για τις επιχειρήσεις, κυρίως λόγω θεμάτων παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων. Υπάρχει όμως ένας τομέας όπου τα οφέλη από την έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης φαίνονται ξεκάθαρα: τα βιντεοπαιχνίδια.
Έτοιμη για ανάκαμψη η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει παίξει ρόλο στη βιομηχανία του gaming πολύ πριν από τη φρενίτιδα των τελευταίων ετών. Στις αρχές του 2020, η τεχνολογία της Sony είχε ήδη χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός μοντέλου AI που μπορούσε να νικήσει τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο στο παιχνίδι Gran Turismo του PlayStation.
Αλλά η τεχνητή νοημοσύνη που προστίθεται σήμερα στους τελευταίους τίτλους βιντεοπαιχνιδιών θα έχει πολύ πιο άμεσο αντίκτυπο στα αποτελέσματα των εταιρειών, μειώνοντας τους παχυλούς προϋπολογισμούς που ιστορικά απαιτούνταν για την ανάπτυξη κάθε νέου παιχνιδιού. Οι παίκτες θέλουν υψηλής ποιότητας, υπερρεαλιστικά γραφικά και συναρπαστικές εμπειρίες παιχνιδιού.
Αυτό απαιτεί εκτεταμένο χρόνο, πόρους και προϋπολογισμούς πολλών εκατομμυρίων δολαρίων για τους προγραμματιστές και τους δημιουργούς παιχνιδιών. Αυτό ισχύει μέχρι τώρα, σημειώνουν οι Financial Times.
Η AI αναμένεται να επιτρέψει ταχύτερες και οικονομικότερες κυκλοφορίες βιντεοπαιχνιδιών
Οι κινεζικές κινήσεις
Οι κινεζικές εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών πρωτοστατούν σε παγκόσμιο επίπεδο στη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που διευκολύνουν σημαντικά την ανάπτυξη παιχνιδιών. Η Tencent, ο μεγαλύτερος κινεζικός όμιλος στον σχετικό κλάδο, έχει χρησιμοποιήσει τεχνολογία δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, η οποία βοηθά τους προγραμματιστές παιχνιδιών να δημιουργούν γρήγορα κινούμενα σχέδια και ρεαλιστικά τρισδιάστατα φόντα και σκηνές για παιχνίδια.
Άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, αυτή τη φορά για τη λήψη αποφάσεων, χρησιμοποιούνται για δοκιμές ανάπτυξης παιχνιδιών, προσομοίωση παιχνιδιού και για τη δημιουργία αποστολών και σεναρίων στην πλοκή των παιχνιδιών. Ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος της χώρας, η NetEase, έχει επίσης αρχίσει να χρησιμοποιεί παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει την ανάπτυξη παιχνιδιών σε όλες τις λειτουργίες σχεδιασμού, design και ανάπτυξης κώδικα.
Αυτό σημαίνει ότι απομένει περισσότερος χρόνος στους δημιουργούς για να επικεντρωθούν στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών, αναπτύσσοντας τους χαρακτήρες, τους διαλόγους και τις λεπτομέρειες του σκηνικού και της ιστορίας του σύμπαντος του παιχνιδιού – όλα αυτά δεν μπορούν ακόμη να γίνουν σε επαγγελματικό επίπεδο από την τεχνητή νοημοσύνη.
Θα πρέπει επίσης να επιτρέψει ταχύτερες και οικονομικότερες κυκλοφορίες παιχνιδιών. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει περισσότερες κυκλοφορίες παιχνιδιών ανά έτος, μειώνοντας τον κίνδυνο ζημιών από μία και μόνο αποτυχία, καθώς και μειώνοντας την ανάγκη να βασιστεί κανείς στα έσοδα μερικών μόνο παλαιών τίτλων.
Κλάδος αξίας 40 δισ. δολαρίων
Ο τομέας βιντεοπαιχνιδιών της Κίνας, αξίας 40 δισ. δολαρίων, διανύει μια καλή χρονιά μέχρι στιγμής, σημειώνουν οι Financial Times. Η Tencent συνεχίζει να αποκομίζει κέρδη από τον τίτλο Dungeon & Fighter Mobile, το οποίο διατηρεί τη θέση του ως το παιχνίδι με τα υψηλότερα έσοδα στην Κίνα.
Οι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ μετοχές της Tencent έχουν αυξηθεί περισσότερο από 25% φέτος, ξεπερνώντας εύκολα τον δείκτη αναφοράς Hang Seng. Μια ώθηση που τροφοδοτείται από την τεχνητή νοημοσύνη θα είναι ευπρόσδεκτη είδηση τόσο για τους επενδυτές όσο και για τα παιχνίδια.
Latest News
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
«Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης επιτέλους επιβραδύνεται» - Τι προβλέπει τώρα ο CEO της Google
Θα χρειαστεί χρόνος για μια άλλη τεχνολογική ανακάλυψη για να θέσει ξανά την ΑΙ σε εξαιρετικά γρήγορη αναπυτξιακή ταχύτητα, προβλέπει ο CEO της Google Σουντάρ Πιτσάι
Πρώτα βήματα εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στις σχολικές αίθουσες
Το Αi4edu είναι το πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύσσουν έξι οργανισμοί, από τέσσερα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η AI «επηρέασε» πωλήσεις 60 δισ. δολαρίων κατά την φετινή Cyber Week
Ρεκόρ πωλήσεων ύψους 314,9 δισ. δολαρίων παγκοσμίως καταγράφηκαν τη φετινή Cyber Week - Το 70% των διαδικτυακών αγορών παγκοσμίως πραγματοποιήθηκε μέσω φορητών συσκευών
Ξηροκώστας (SAP): Τεκτονικές οι αλλαγές που φέρνει στην αγορά η AI
Ο CEO της SAP Hellas, Ανδρέας Ξηροκώστας, στο περιθώριο του ετήσιου «SAP Innovation Day 2024» επισήμανε επίσης «το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης ανθρώπινων πόρων» ειδικά στον κλάδο της τεχνολογίας
Μεγάλο deal στους ημιαγωγούς ΑΙ μεταξύ TSMC - Nvidia για το εργοστάσιο της Αριζόνα
Τι συζητούν TSMC - Nvidia για τους ημιαγωγούς Blackwell και το νέο εργοστάσιο του ταϊβανέζικου τεχνολογικού κολοσσού στην Αριζόνα
Ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ δεν βλέπει με καλό μάτι την ΑΙ
«Πολύ άδικο» για τις εταιρείες τεχνολογίας να χρησιμοποιούν τη δουλειά των καλλιτεχνών χωρίς να τους πληρώνουν, λέει ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ
Παπαστεργίου: Ωραίο αλλά ακριβό σπορ η AI – Συνεργασία με το Υπερταμείο για τον «Φάρο»
Στις πρωτοβουλίες της Ελλάδας στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης αναφέρθηκε κατά τον χαιρετισμό του στο 2ο Growthfund Summit ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου
Στους 300 εκατ. οι ενεργοί χρήστες ανά εβδομάδα για την OpenAI
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η OpenAI φέρεται να στοχεύει σχεδόν στο 4πλάσιο του τρέχοντος αριθμού χρηστών της, στοχεύοντας στο 1 δισεκατομμύριο
Πετάει... η τεχνητή νοημοσύνη - Συνεργασία Google Cloud με Air France-KLM
Η ανάπτυξη τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης από την Google Cloud θα συμβάλει στη διαχείριση του μεγάλου όγκου από δεδομένα του αεροπορικού ομίλου