Η Boeing ανακοίνωσε σήμερα ότι κατέληξε σε προκαταρκτική συμφωνία με ένα συνδικάτο που εκπροσωπεί περισσότερους από 32.000 εργαζόμενους στις ΗΠΑ, σε μια συμφωνία που θα μπορούσε να συμβάλει στην αποτροπή μιας πιθανής απεργίας ήδη από τις 13 Σεπτεμβρίου, όπως μεταδίδει το Reuters.
Η προτεινόμενη τετραετής συμφωνία, η οποία περιλαμβάνει γενική αύξηση των μισθών κατά 25%, 12 εβδομάδες γονικής άδειας μετ’ αποδοχών και βελτιωμένη εργασιακή ασφάλεια, θα πρέπει να εγκριθεί την Πέμπτη από τους εργαζόμενους στα εργοστάσια της εταιρείας κοντά στο Σιάτλ και το Πόρτλαντ που εκπροσωπούνται από τη Διεθνή Ένωση Μηχανικών και Εργατών Αεροδιαστημικής (IAM).
Το Starliner της Boeing επέστρεψε στη Γη χωρίς αστροναύτες
Μια αποδεκτή συμφωνία θα εξασφάλιζε την εργασιακή ειρήνη για την Boeing σε μια εποχή που η εταιρεία αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις και προσπαθεί να αυξήσει την παραγωγή του 737 MAX, του αεροσκάφους με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, με στόχο 38 αεροσκάφη το μήνα μέχρι το τέλος του έτους.
Παρόλο που το συνδικάτο είχε ζητήσει αύξηση 40% στην πρώτη πλήρη διαπραγμάτευση με την Boeing μετά από 16 χρόνια, πέτυχε και άλλα οφέλη, όπως την απόκτηση μιας θέσης στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων σχετικά με την ασφάλεια και την ποιότητα του συστήματος παραγωγής.
«Αν και δεν υπήρχε τρόπος να επιτύχουμε επιτυχία σε κάθε σημείο, μπορούμε να πούμε με ειλικρίνεια ότι αυτή η πρόταση είναι η καλύτερη σύμβαση που έχουμε διαπραγματευτεί στην ιστορία μας», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η τοπική συνδικαλιστική οργάνωση IAM που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους της Boeing.
Τις συνομιλίες παρακολουθούσαν μέλη της κυβέρνησης του Αμερικανού προέδρου Τζο Μπάιντεν, με την υπουργό Εργασίας Τζούλι Σου την περασμένη εβδομάδα να προτρέπει τις πλευρές σε συνέντευξή της στο Reuters να πετύχουν μια «δίκαιη σύμβαση».
Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι της Boeing, οι οποίοι παράγουν τα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου 777 και 767 της Boeing, εκτός από το MAX, είχαν ψηφίσει υπέρ της απεργίας τον Ιούλιο, ενώ δεν είναι επίσης σαφές το πότε θα ξεκινήσει την παραγωγή του επόμενου μοντέλου της.
Latest News
Αλβανία: Ξεκινά στις 15 Οκτωβρίου ενταξιακές διαπραγματεύσεις με την ΕΕ
Η Αλβανία θα είναι η πρώτη από τις υποψήφιες προς ένταξη χώρες που θα ξεκινήσουν ενταξιακές διαπραγματεύσεις
5 αριθμοί που εξηγούν γιατί η Boeing δεν θα χρεοκοπήσει
O γίγαντας της αεροδιαστημικής, Boeing. δεν κινδυνεύει να βρεθεί άμεσα σε κάποιο πρόγραμμα διάσωσης ή αναδιάρθρωσης
FT: Η πραγματική επιδίωξη της Κίνας πίσω από την πολιτική τόνωσης της οικονομίας
Το όραμα για την Κίνα παραμένει αμετάβλητο: η τεχνολογία και η αυτάρκεια έχουν μεγαλύτερη σημασία από την ανάπτυξη και τα κέρδη
Αμερική v Κίνας: Ποιος ελέγχει το διαδίκτυο της Ασίας;
Εν μέσω μιας εκρηκτικής έκρηξης χρήσης δεδομένων στο διαδίκτυο και τεχνητής νοημοσύνης, ο ανταγωνισμός των υπερδυνάμεων κορυφώνεται
Slowbalisation, Β΄Ψυχρός Πόλεμος ή νέα παγκοσμιοποίηση; - Τα 3 σενάρια και οι απειλές για χρέος και ανάπτυξη
Τι δείχνουν για την παγκόσμια οικονομία τα τρία διαφορετικά σενάρια που έχει εκπονήσει το Bloomberg Economics
Politico: Η άνοδος και η πτώση των Macronomics
Ο Μακρόν εθεωρείτο κάποτε πρότυπο καλής οικονομικής διαχείρισης, αλλά πλέον κατηγορείται ότι κατέστρεψε τα οικονομικά της Γαλλίας
Ποιοι μεγιστάνες έχουν πλούτο ίσο με το ΑΕΠ της Ελλάδας [γράφημα]
Ο πλούτος εμφανίζει συνολική αύξηση 217 δισ. δολαρίων μόνο μέσα στο 2024 - Το ποσό «πιάνει» το ελληνικό ΑΕΠ
Ινδία: Ο δεύτερος μεγαλύτερος προμηθευτής απαγορευμένων τεχνολογιών της Ρωσίας
Οι ινδικές εξαγωγές απαγορευμένων ειδών, όπως μικροτσίπ, κυκλώματα και εργαλειομηχανές, ξεπέρασαν τα 60 εκατ. δολάρια τόσο τον Απρίλιο όσο και τον Μάιο
Δεν πείθουν τους οικονομολόγους τα νέα μέτρα της Κίνας για τον αποπληθωρισμό
«Η πολιτική για τη στήριξη της κατανάλωσης ακούγεται αρκετά αδύναμη», σύμφωνα με οικονομική αναλύτρια για την Κίνα της BNP Paribas
Σε δίλημμα η αεροπορική της Ταϊβάν για νέα αεροσκάψη από Boeing ή Airbus
Ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Ταϊβάν, China Airlines, αξιολογεί τα αεροσκάφη 777X της Boeing και A350-1000 της Airbus