Νικήτρια στον αγώνα δρόμου για την απόκτηση της Schenker, του βραχίονα σιδηροδρομικής εφοδιαστικής του γερμανικού κρατικού σιδηροδρόμου Deutsche Bahn, αναδείχθηκε η δανεζική εταιρεία logistics DSV, συμφωνα με πηγές.
Οι πηγές , μεταδίδει το Reuters, ανέφεραν ότι μια προκαταρκτική σύμβαση για τη συναλλαγή, αξίας περίπου 14 δισεκατομμυρίων ευρώ θα υπογραφεί τις επόμενες ημέρες.
Χερσαίες μεταφορές: Πώς ανακάμπτουν στις ΗΠΑ μέσα από δυσκολίες
Η συμφωνία πρέπει να εγκριθεί από το εποπτικό συμβούλιο της Deutsche Bahn (DB), το οποίο αποτελείται κυρίως από κυβερνητικούς, κοινοβουλευτικούς και συνδικαλιστικούς εκπροσώπους.
H επενδυτική CVC ήταν ο άλλος υποψήφιος που παρέμεινε στην κούρσα για την αγορά της Schenker, η οποία απασχολεί περισσότερους από 70.000 υπαλλήλους σε 1.850 τοποθεσίες παγκοσμίως, εκ των οποίων περίπου 15.000 στη Γερμανία.
Το διοικητικό συμβούλιο πρόκειται να συνεδριάσει εκτάκτως τις επόμενες ημέρες για να εγκρίνει τη συμφωνία.
Φόβοι για απολύσεις στη Schenker
Οι εκπρόσωποι των συνδικάτων στο διοικητικό συμβούλιο είχαν αντιταχθεί στην προσφορά της DSV, η οποία ήταν ελαφρώς υψηλότερη από την προσφορά της CVC, επειδή ανέμεναν ότι θα οδηγούσε σε περισσότερες χαμένες θέσεις εργασίας, ανέφεραν οι πηγές. Η κυβέρνηση, υπό την ιδιότητά της ως ιδιοκτήτης, επικράτησε, πρόσθεσαν.
Σύμφωνα με το Reuters, εκπρόσωπος της DB αρνήθηκε να σχολιάσει ενω και η DSV δήλωσε ότι δεν σχολιάζει τις φήμες της αγοράς.
Η εξαγορά της Schenker από την DSV θα ήταν η πιο δαπανηρή για μια δανική εταιρεία μέχρι σήμερα. Θα την ωθούσε πάνω από τον ελβετικό όμιλο Kuehne und Nagel τόσο σε όγκο όσο και σε έσοδα, καθιστώντας την την κορυφαία διαμεταφορική εταιρεία παγκοσμίως, σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή εταιρεία Sydbank.
Η Deutsche Bahn πουλάει την Schenker, την πιο κερδοφόρα μονάδα της, για να χρηματοδοτήσει επενδύσεις στον πυρήνα της εγχώριας επιβατικής δραστηριότητας που πλήττεται από την κρίση και για να συμβάλει στη μείωση του τεράστιου χρέους των 30 δισεκατομμυρίων ευρώ του σιδηροδρόμου.
Η DSV έχει επεκταθεί σημαντικά μέσω αρκετών εξαγορών τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της αμερικανικής UTi, της ελβετικής Panalpina και της κουβεϊτιανής Global Integrated Logistics (GIL), με κύριο στόχο την ενίσχυση των αεροπορικών και θαλάσσιων δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα