Τις τελευταίες τάσεις σε επίπεδο σχεδιασμού και εμφάνισης ακολουθεί η νέα ιστοσελίδα της Ελληνικός Χρυσός που βρίσκεται στον αέρα με πλήρως ανανεωμένο περιεχόμενο σε ελληνικά και αγγλικά.
Οι επισκέπτες, μέσα από μια μοντέρνα και φιλική πλοήγηση, έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν εύκολα, γρήγορα και με ευχάριστο τρόπο τη δραστηριότητα της Ελληνικός Χρυσός, να ενημερωθούν για τα στάδια της μεταλλευτικής διαδικασίας, καθώς και για τη σημασία των ορυκτών στην καθημερινή ζωή.
Έργο Σκουριών: Μια από τις εμβληματικότερες επενδύσεις στην Ελλάδα σε τροχιά ολοκλήρωσης
Με δυναμική ανάπτυξη και δομή των επιμέρους ενοτήτων, διαδραστική γεωγραφική παρουσίαση των μεταλλευτικών εγκαταστάσεων και τρισδιάστατη (3D) αναπαράσταση της μεταλλευτικής διαδικασίας, η ιστοσελίδα γίνεται πρότυπο για την ψηφιακή παρουσία μιας εταιρείας του κλάδου. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ενότητα της Βιωσιμότητας και ειδικότερα στην περιβαλλοντική διαχείριση, όπου μέσα από ξεχωριστές σελίδες παρουσιάζονται εκτενώς οι βέλτιστες διεθνώς πρακτικές που υιοθετεί η Ελληνικός Χρυσός.
Την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των επισκεπτών, ολοκληρώνει το πλήρως ενημερωμένο Κέντρο Τύπου, ενώ σημαντικές είναι και οι νέες δυνατότητες επικοινωνίας που προσφέρονται για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη: υποψήφιους εργαζόμενους, προμηθευτές και κατοίκους της τοπικής κοινωνίας που έχουν άμεσο ενδιαφέρον γύρω από τη μεταλλευτική δραστηριότητα. Έτσι, η νέα ιστοσελίδα ενισχύει τη διαφάνεια, υποστηρίζοντας τις αξίες της Ελληνικός Χρυσός για ακεραιότητα και συνεργασία.
Για την ανάπτυξη και το σχεδιασμό της ανανεωμένης εταιρικής της ιστοσελίδας, η Ελληνικός Χρυσός συνεργάστηκε με την Umobit, εταιρεία με μακρά πορεία στον τομέα σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων και εφαρμογών.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η Ελληνικός Χρυσός παρουσίασε τη νέα ανανεωμένη πλατφόρμα του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Παρακολούθησης η οποία είναι διαθέσιμη στο environmental.hellas-gold.com. Η νέα πλατφόρμα παρουσιάζει με απλό, άμεσο και οπτικά φιλικό τρόπο, δεδομένα για την ποιότητα του περιβάλλοντος στην περιοχή δραστηριοποίησης, παρέχοντας άμεση και αξιόπιστη πρόσβαση σε πληροφορίες για όλους τους ενδιαφερόμενους.
Τέλος, η μητρική εταιρεία του Ομίλου, Eldorado Gold, προχώρησε επίσης στην ανανέωση της εταιρικής ιστοσελίδας της, www.eldoradogold.com, η οποία –εκτός από το ανανεωμένο της περιεχόμενο– προσφέρει μια πιο φιλική και σύγχρονη εμπειρία πλοήγησης και περιλαμβάνει νέες δυνατότητες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη νέα ιστοσελίδα της μητρικής, οι δραστηριότητες της Ελληνικός Χρυσός αποτελούν πλέον κυρίαρχο θέμα, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική σημασία της παρουσίας της Eldorado Gold στην Ελλάδα.
Latest News
Επιμένει η Viva με νομικές ενέργειες εναντίον SoftOne-Entersoft
Στην ανακοίνωση της Viva ξεκαθαρίζεται ότι η σημερινή προσωρινή διαταγή δεν εξετάζει την ουσία της υπόθεσης
Σκλαβενίτης: Έκτακτο μπόνους 300 ευρώ σε κάθε εργαζόμενο – Με δωροεπιταγές
Η έκτακτη οικονομική βοήθεια από τη Σκλαβενίτης θα δοθεί σε κάθε έναν εργαζόμενο ως επιβράβευση για τη θετική πορεία της επιχείρησης
Εθνική Τράπεζα: 80 χρόνια της θυγατρικής της Stopanska Banka στη Βόρεια Μακεδονία
Εκδήλωση ανάδειξης της επιτυχημένης πορείας της τράπεζας και της ηγετικής θέσης που κατέχει σήμερα στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της Β. Μακεδονίας
Μπάρμπα Στάθης: Στα 507 εκατ. η συνεισφορά στο ΑΕΠ - Στα 118 εκατ. τα έσοδα του κράτους από φόρους
Για κάθε 1 ευρώ συνεισφοράς της Μπάρμπα Στάθης στο ΑΕΠ δημιουργείται αξία 2,1 ευρώ στην εθνική οικονομία
Χαμηλή πτήση για τον τζίρο των επιχειρήσεων - Στο +2,9% τον Αύγουστο
ΕΛΣΤΑΤ: Τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν οι επιχειρήσεις σε Γεωργία και Αλιεία κατά 4,4%, ενώ και το λιανεμπόριο παρουσίασε μείωση κατά 0,7%
Ο πόλεμος των POS: Απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα της Viva
Το δικαστήριο έκανε δεκτούς τους ισχυρισμούς της Entersoft και Softone έναντι της Viva
Στα 9 ευρώ η τιμή διάθεσης των νέων μετοχών της ΑΜΚ για τη Cenergy Holdings
Σύμφωνα με την προσφορά για τη Cenergy Holdings θα εκδοθούν 22.222.222 νέες μετοχές
Πώς ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία πήγε τα Τρίκαλα στη Λευκωσία κατακτώντας την αγορά του χαλλουμιού
Νέα επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία στην Κύπρο – Πότε θα «αναστηθεί» το εργοστάσιο της ΑΓΝΟ στη Θεσσαλονίκη
Νέα πραγματικότητα για το λιανεμπόριο - Πόλεμοι και πληθωρισμός κρατούν κλειστές τις τσέπες
Τι δείχνει το Retail Innovation Report 2024 ότι αλλάζει στο λιανεμπόριο στις Ελλάδα - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες, πόσο άλλαξαν οι καταναλωτικές συνήθειες, πόσο θα βοηθήσει η καινοτομία
Η Ελλάδα ταιριάζει στην... Kiko Milano - Άλμα 78% στις πωλήσεις του ιταλικού brand
Περαιτέρω ανάπτυξη δικτύου και επέκταση σε αγορές της ανατολικής Ευρώπης περιλαμβάνουν τα σχέδια του Φάις για την Kiko Milano