Να εφαρμόσει το νέο τέλος ανά επιβάτη στην κρουαζιέρα από το 2026 και έπειτα, καθώς τα νέα συστήματα διαχείρισης θέσεων ελλιμενισμού θα τεθούν σε εφαρμογή στη Σαντορίνη και τη Μύκονο από το 2025, καλεί την κυβέρνηση η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA).
Κρουαζιέρα: Το Ηράκλειο θα φιλοξενήσει τον Μάιο του 2025 το Posidonia Sea Tourism Forum
Η CLIA δηλώνει πως κατανοεί την επιθυμία της Ελληνικής Κυβέρνησης «να διασφαλίσει έναν ισορροπημένο και βιώσιμο τουρισμό στην Ελλάδα. Χαιρετίζουμε τα σχόλια της Υπουργού Τουρισμού σχετικά με τη σημασία των λιμενικών υποδομών για τη βελτίωση της διαχείρισης των τουριστικών ροών, αλλά και την επιθυμία ανάδειξης νέων προορισμών – προτεραιότητες που ευθυγραμμίζονται με το Σχέδιο Δράσης της CLIA για την Ελλάδα, το οποίο υιοθετήθηκε πέρυσι». Και ότι «αναγνωρίζουμε, επίσης, την επιθυμία της Κυβέρνησης να αυξήσει το homeporting, δεδομένης της σημαντικής συνεισφοράς που έχει στην ελληνική οικονομία».
Από την άλλη καλεί την κυβέρνηση «να εξετάσει τον πιθανό οικονομικό αντίκτυπο του νέου τέλους ανά επιβάτη για τον τουρισμό κρουαζιέρας και επαναλαμβάνουμε την έκκλησή μας για ουσιαστική διαβούλευση με τις εταιρείες κρουαζιέρας, την τοπική αυτοδιοίκηση, τα λιμάνια και τους φορείς του τουρισμού που επηρεάζονται από αυτό».
Καταλήγοντας η CLIA δηλώνει πως «σε κάθε περίπτωση, θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά με την Κυβέρνηση σε κάθε πρωτοβουλία που ενισχύει τον βιώσιμο τουρισμό, με οφέλη τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τις τοπικές κοινωνίες».
Latest News
Ακτοπλόοι: Ζητούν από την ΠΝΟ να αναστείλει την απεργία
Με επιστολή του προς τον γενικό γραμματέα της ΠΝΟ Μανώλη Τσικαλάκη, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) καλεί σε ανάκληση της απόφασης για απεργία
Υπό παραγγελία 431 πλοία από τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες
Ο στόχος είναι να εστιάσουν σε πλοία που θα χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα όπως είναι το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και η μεθανόλη
Γρίφος η ρότα των ναυλαγορών
Οι αβεβαιότητες είναι πολλές ενώ οι σταθερές λιγότερες - Οι γεωπολιτικές εντάσεις δημιουργούν κινδύνους αλλά και ευκαιρίες
Αθηνά Μαρτίνου: Η κεφαλονίτικη καταγωγή και το όνειρο που έκανε πραγματικότητα
Ποια ήταν η πρωτοπόρος στην παγκόσμια ναυτιλία Αθηνά Μαρτίνου, που έφυγε από τη ζωή την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024
Πέθανε σε ηλικία 97 ετών η εφοπλίστρια Αθηνά (Νουνού) Μαρτίνου
Η Αθηνά (Νουνού) Μαρτίνου μπήκε στη ναυτιλία το 1964 και το 1971 ίδρυσε τoν ναυτιλιακό κολοσσό Thenamaris
Στα 155 δισ. δολάρια οι παγκόσμιες παραγγελίες για νέα πλοία - Γιατί ανεβαίνει το τίμημα
Το 44% των πλοίων που έχουν παραγγελθεί έχουν τη δυνατότητα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων, γεγονός που έχει αυξήσει σημαντικά το κόστος
Σε άνοδο η επιβατική κίνηση στην Κέρκυρα - Η δυναμική του homeporting
Ενίσχυση του ρόλου της Κέρκυρας ως πύλη για την Αδριατική - Περί τους 650.695 επιβάτες και 345 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων
Μέση Ανατολή και τέλος στα κρουαζιερόπλοια «καίει» την κρουαζιέρα
η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων σε επικοινωνία που είχε με την πολιτική ηγεσία, έθεσε σε συζήτηση θέματα που αφορούν την κρουαζιέρα
Έτοιμα τα πρώτα σχολεία στη Θεσσαλία από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών - Συνολικά θα φτάσουν τα 33
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών έχει αναλάβει την αποκατάσταση 33 σχολείων στην περιοχή
Ελληνες και Κινέζοι πλοιοκτήτες πρωταγωνιστούν στις αγοραπωλησίες πλοίων - Τι είδε ο Xclusiv
Γιατί ο οίκος Xclusiv είδε αυξομειώσεις στις αγοραπωλησίες πλοίων - Στο εννεάμηνο του 2024 άλλαξαν χέρια 332 δεξαμενόπλοια, αξίας περίπου 10 δισ. δολαρίων