«Η συζήτηση περί αισχροκέρδειας δεν ισχύει επί της αρχής» υποστηρίζει ο Νίκος Εμμανουηλίδης, επικεφαλής της Nestle Ελλάς, προσθέτοντας μάλιστα πως «οι πολλές παρεμβάσεις δεν βοηθάνε τον ανταγωνισμό».
Nestle Ελλάς: Στα 409 εκατ. ανήλθαν τα έσοδα το 2023 – Προσφυγές για φορολογικά πρόστιμα
Ο επικεφαλής της εν Ελλάδι θυγατρικής του πολυεθνικού κολοσσού, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την ανάπτυξη της Nestle στον κλάδο των συμπληρωμάτων διατροφής, βιταμινών και μετάλλων, απάντησε στις κυβερνητικές κατηγορίες περί κερδοσκοπίας από την πλευρά των πολυεθνικών, βάζοντας μπροστά τη σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή, καθώς όπως είπε είναι «ο πιο σημαντικός από όλους».
Σημείωσε δε πως «αν χαθεί η εμπιστοσύνη με τον καταναλωτή μια εταιρεία σαν τη δική μας με αυτές τις μπράντες δεν έχει μέλλον».
«Είναι τεράστιο λάθος να επωφεληθεί κάποιος ευκαιριακά» τόνισε χαρακτηριστικά.
Γιατί ανεβαίνουν οι τιμές
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Nestle, η οποία συμπληρώνει εφέτος 125 χρόνια στην Ελλάδα, η άνοδος των τιμών στη χώρα μας είναι πολυπαραγοντική.
«Είναι οι πρώτες ύλες, είναι το ενεργειακό ζήτημα, είναι τα απόνερα του κορωνοϊού στην εφοδιαστική αλυσίδα. Είναι αρκετοί εξωγενείς παράγοντες που ανεβάζουν πολύ το κόστος», σημείωσε.
Σε ό,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, ο ίδιος τόνισε πως απορροφήθηκε μεγάλο μέρος του αυξημένου κόστους πρώτων υλών αλλά και το επιπλέον κόστος που έφεραν οι αναταράξεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, όπως και οι υψηλές τιμές στην ενέργεια.
«Μέρος της κερδοφορίας μας πήγε προς αυτή την κατεύθυνση. Αν δει κάποιος τα αποτελέσματα μας στην Ελλάδα την τελευταία διετία η κερδοφορία μας είναι μειωμένη και πτωτική», ανέφερε ο κος Εμμανουηλίδης, αν και παραδέχθηκε πως η εταιρεία χρειάστηκε ως έναν βαθμό να αναπροσαρμόσει τις τιμές της.
Με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε πρόσφατα η Nestle Ελλάς οι πωλήσεις έφτασαν πέρυσι στα 409,04 εκατ. ευρώ έναντι 370,03 εκατ. ευρώ το 2022. Ωστόσο η κερδοφορία συμπιέστηκε, καθώς τα κέρδη προ φόρων το 2023 ανήλθαν σε 26,52 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 9,22% σε σχέση με τα 29,2 εκατ. ευρώ του 2022 ενώ κατά 8,59% μειώθηκαν τα καθαρά κέρδη και διαμορφώθηκαν στα 21,11 εκατ. ευρώ έναντι 23,1 εκατ. ευρώ το 2022.
«Οι πολλές παρεμβάσεις δεν βοηθούν την αγορά»
«Οι πολλές παρεμβάσεις δεν βοηθούν τη σχέση των εταίρων στην εφοδιαστική αλυσίδα και δη τη σχέση των εταιρειών με τον καταναλωτή», σημείωσε στη συνέχεια ο επικεφαλής της Nestle Hellas, αναφερόμενος στους συνεχείς ελέγχους που υπόκεινται οι εταιρείες.
Ο ρόλος των αρχών είναι η προστασία του υγιούς ανταγωνισμού, πρόσθεσε, λέγοντας μάλιστα ότι η εταιρεία έχει ελεγχθεί πάρα πολλές φορές και μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί τίποτα», ενώ επισήμανε πως «η κατάσταση αυτή απορροφά μεγάλο μέρος της ενέργειάς μας».
Το στοίχημα στην αγορά συμπληρωμάτων διατροφής αξίας 160 εκατ. ευρώ
Η ανάπτυξη της κατηγορίας συμπληρωμάτων διατροφής, βιταμινών και μετάλλων, το οποίο βρίσκεται από πέρσι στο χαρτοφυλάκιό της, είναι το νέο στοίχημα της Nestle Ελλάς.
Η αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής αναπτύσσεται ταχύτατα στη χώρα μας (το 94% των Ελλήνων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τέτοιου είδους προϊόντα από 88% το 2019), με την αξία της να υπολογίζεται πλέον στα 150-160 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι στις 3 Απριλίου 2023, η Nestle απέκτησε τη δραστηριότητα διανομής των προϊόντων της Solgar στην Ελλάδα από την εταιρεία ISO-PLUS Α.Ε. έναντι ποσού ύψους 11,1 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησε δε τον περασμένο Νοέμβριο η σύσταση στην Nestle Health Science στην Ελλάδα, προκειμένου να τρέξει την ανάπτυξη της εν λόγω κατηγορίας.
«Το άνοιγμα στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής και βιταμινών αποσκοπεί στο μέλλον, καθώς το μέλλον των τροφίμων περνά μέσα από την επιστήμη. Πρόκειται για ένα πιο στρατηγικό σχέδιο αλλά και πιο μακροχρόνιο, το οποίο θα έχει μικρότερο μερίδιο στον συνολικό τζίρο της εταιρείας», εξήγησε χαρακτηριστικά ο κ. Εμμανουηλίδης.
«Η Nestle Health Science είναι ηγέτιδα εταιρεία στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε στην κορυφή», δήλωσε από την πλευρά της η Business Executive Officer της Nestle Health Science στην Ελλάδα, Ηρώ Κουμάκη.
Latest News
Εθνική Τράπεζα: 80 χρόνια της θυγατρικής της Stopanska Banka στη Βόρεια Μακεδονία
Εκδήλωση ανάδειξης της επιτυχημένης πορείας της τράπεζας και της ηγετικής θέσης που κατέχει σήμερα στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της Β. Μακεδονίας
Μπάρμπα Στάθης: Στα 507 εκατ. η συνεισφορά στο ΑΕΠ - Στα 118 εκατ. τα έσοδα του κράτους από φόρους
Για κάθε 1 ευρώ συνεισφοράς της Μπάρμπα Στάθης στο ΑΕΠ δημιουργείται αξία 2,1 ευρώ στην εθνική οικονομία
Χαμηλή πτήση για τον τζίρο των επιχειρήσεων - Στο +2,9% τον Αύγουστο
ΕΛΣΤΑΤ: Τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν οι επιχειρήσεις σε Γεωργία και Αλιεία κατά 4,4%, ενώ και το λιανεμπόριο παρουσίασε μείωση κατά 0,7%
Ο πόλεμος των POS: Απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα της Viva
Το δικαστήριο έκανε δεκτούς τους ισχυρισμούς της Entersoft και Softone έναντι της Viva
Στα 9 ευρώ η τιμή διάθεσης των νέων μετοχών της ΑΜΚ για τη Cenergy Holdings
Σύμφωνα με την προσφορά για τη Cenergy Holdings θα εκδοθούν 22.222.222 νέες μετοχές
Πώς ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία πήγε τα Τρίκαλα στη Λευκωσία κατακτώντας την αγορά του χαλλουμιού
Νέα επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία στην Κύπρο – Πότε θα «αναστηθεί» το εργοστάσιο της ΑΓΝΟ στη Θεσσαλονίκη
Νέα πραγματικότητα για το λιανεμπόριο - Πόλεμοι και πληθωρισμός κρατούν κλειστές τις τσέπες
Τι δείχνει το Retail Innovation Report 2024 ότι αλλάζει στο λιανεμπόριο στις Ελλάδα - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες, πόσο άλλαξαν οι καταναλωτικές συνήθειες, πόσο θα βοηθήσει η καινοτομία
Η Ελλάδα ταιριάζει στην... Kiko Milano - Άλμα 78% στις πωλήσεις του ιταλικού brand
Περαιτέρω ανάπτυξη δικτύου και επέκταση σε αγορές της ανατολικής Ευρώπης περιλαμβάνουν τα σχέδια του Φάις για την Kiko Milano
Ποιοι και πώς μοιράζονται τον τζίρο της φέτας - Ο παίκτης έκπληξη [γραφήματα]
Η φέτα βρέθηκε στο επίκεντρο έρευνας της Επιτροπής Ανταγωνισμού - Ο πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ, οι τυροκόμοι και ο ανταγωνισμός επώνυμων με PL
Οι τράπεζες στοχεύουν στο μέσο καταθέτη – Τι δείχνει η συμμαχία Alpha με UniCredit
Με ποια προϊόντα εκμεταλλεύτηκαν οι τράπεζες την αύξηση των επιτοκίων – Ποιες λύσεις προωθούν τώρα