Η Amazon αναπτύσσει ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους πωλητές τρίτων να επιλύουν γρήγορα ζητήματα με τους λογαριασμούς τους και να αντλούν δεδομένα πωλήσεων και αποθεμάτων.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι λανσάρει το προϊόν, που ονομάζεται Amelia, σε δοκιμαστική έκδοση για επιλεγμένους πωλητές στις ΗΠΑ, προτού το παρουσιάσει ευρύτερα αργότερα μέσα στο έτος. Η Amazon το περιγράφει ως έναν «ειδικό στις πωλήσεις “όλα σε ένα”, βασισμένο στη AI».
Amazon: Συγκλονίζει τη Βρετανία η αποκάλυψη για 1.400 κλήσεις ασθενοφόρων σε 5 χρόνια
Τι είναι η Amelia της Amazon
Η Amelia είναι το πιο πρόσφατο εργαλείο δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης που η Amazon έφερε στην αγορά τον τελευταίο χρόνο, καθώς προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη διαφημιστική προβολή που προκάλεσε το ChatGPT της OpenAI. Η εταιρεία έχει παρουσιάσει έναν βοηθό αγορών με τεχνητή νοημοσύνη με την ονομασία Rufus, ένα chatbot για επιχειρήσεις με την ονομασία Q και το Bedrock, μια δημιουργική υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης για πελάτες cloud.
Η Amazon σχεδιάζει επίσης να αναβαθμίσει την εικονική βοηθό μέσω φωνητικών εντολών Alexa με χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης, όπως ανέφερε προηγουμένως το CNBC, και η εταιρεία έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στον ανταγωνιστή του OpenAI, την Anthropic, τη μεγαλύτερη συμφωνία επιχειρηματικών συμμετοχών που έχει συνάψει μέχρι σήμερα.
Οι δηλώσεις του CEO της Amazon
Ο διευθύνων σύμβουλος Άντι Τζάσι δήλωσε στους επενδυτές νωρίτερα φέτος ότι η «ευκαιρία της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης» είναι σχεδόν άνευ προηγουμένου και ότι η αύξηση των κεφαλαιουχικών δαπανών είναι απαραίτητη για να την εκμεταλλευτούμε.
«Δεν ξέρω αν κάποιος από εμάς έχει δει μια τέτοια δυνατότητα στην τεχνολογία εδώ και πολύ καιρό, σίγουρα από τότε που δημιουργήθηκε το cloud, ίσως από τότε που δημιουργήθηκε το διαδίκτυο», δήλωσε ο Τζάσι στην κλήση για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου της εταιρείας τον Απρίλιο.
Η Google και η Microsoft έχουν εισαγάγει ανταγωνιστικά προϊόντα για να προσπαθήσουν να εξασφαλίσουν τη θέση τους σε μια αγορά που προβλέπεται να ξεπεράσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα μέσα σε μια δεκαετία.
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει επίσης γίνει πιο διαδεδομένη στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon. Η εταιρεία εμφανίζει πλέον περιλήψεις κριτικών για προϊόντα που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη και έχει ξεκινήσει λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης για τρίτους πωλητές που μπορούν να τους βοηθήσουν να γράψουν καταχωρίσεις και να δημιουργήσουν φωτογραφίες για διαφημίσεις.
Η Amazon ανακοίνωσε επίσης την Πέμπτη ότι λανσάρει εργαλεία που επιτρέπουν στους πωλητές να δημιουργούν διαφημίσεις βίντεο που δημιουργούνται με AI και να χρησιμοποιούν AI για να γράφουν μαζικά λίστες προϊόντων με βάση ολόκληρο τον κατάλογό τους. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για να εμφανίζει εξατομικευμένες συστάσεις και καταχωρίσεις προϊόντων με βάση το ιστορικό αγορών ενός χρήστη. Για παράδειγμα, η Amazon θα εμφανίσει τον όρο «χωρίς γλουτένη» στην περιγραφή ενός κουτιού δημητριακών, εάν ένας αγοραστής αναζητά συνήθως προϊόντα με αυτή τη φράση.
Η Amazon έκανε τις ανακοινώσεις στο ετήσιο συνέδριό της για τους πωλητές που πραγματοποιείται στο Σιάτλ.
Ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος της Amazon για τις παγκόσμιες υπηρεσίες συνεργατών πωλήσεων, δήλωσε στο CNBC σε συνέντευξή του ότι ένας αυξανόμενος αριθμός εμπόρων χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης της. Περισσότεροι από 400.000 από τα εκατομμύρια πωλητές τρίτων μερών της Amazon έχουν χρησιμοποιήσει το εργαλείο καταχώρισης AI, από 200.000 τον Ιούνιο, είπε.
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
«Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης επιτέλους επιβραδύνεται» - Τι προβλέπει τώρα ο CEO της Google
Θα χρειαστεί χρόνος για μια άλλη τεχνολογική ανακάλυψη για να θέσει ξανά την ΑΙ σε εξαιρετικά γρήγορη αναπυτξιακή ταχύτητα, προβλέπει ο CEO της Google Σουντάρ Πιτσάι
Πρώτα βήματα εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στις σχολικές αίθουσες
Το Αi4edu είναι το πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύσσουν έξι οργανισμοί, από τέσσερα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η AI «επηρέασε» πωλήσεις 60 δισ. δολαρίων κατά την φετινή Cyber Week
Ρεκόρ πωλήσεων ύψους 314,9 δισ. δολαρίων παγκοσμίως καταγράφηκαν τη φετινή Cyber Week - Το 70% των διαδικτυακών αγορών παγκοσμίως πραγματοποιήθηκε μέσω φορητών συσκευών
Ξηροκώστας (SAP): Τεκτονικές οι αλλαγές που φέρνει στην αγορά η AI
Ο CEO της SAP Hellas, Ανδρέας Ξηροκώστας, στο περιθώριο του ετήσιου «SAP Innovation Day 2024» επισήμανε επίσης «το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης ανθρώπινων πόρων» ειδικά στον κλάδο της τεχνολογίας
Μεγάλο deal στους ημιαγωγούς ΑΙ μεταξύ TSMC - Nvidia για το εργοστάσιο της Αριζόνα
Τι συζητούν TSMC - Nvidia για τους ημιαγωγούς Blackwell και το νέο εργοστάσιο του ταϊβανέζικου τεχνολογικού κολοσσού στην Αριζόνα
Ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ δεν βλέπει με καλό μάτι την ΑΙ
«Πολύ άδικο» για τις εταιρείες τεχνολογίας να χρησιμοποιούν τη δουλειά των καλλιτεχνών χωρίς να τους πληρώνουν, λέει ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ
Παπαστεργίου: Ωραίο αλλά ακριβό σπορ η AI – Συνεργασία με το Υπερταμείο για τον «Φάρο»
Στις πρωτοβουλίες της Ελλάδας στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης αναφέρθηκε κατά τον χαιρετισμό του στο 2ο Growthfund Summit ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου
Στους 300 εκατ. οι ενεργοί χρήστες ανά εβδομάδα για την OpenAI
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η OpenAI φέρεται να στοχεύει σχεδόν στο 4πλάσιο του τρέχοντος αριθμού χρηστών της, στοχεύοντας στο 1 δισεκατομμύριο