
Όταν πρόκειται για την κατοχή ή για την επένδυση σε ένα κλασικό σε κλασικά συλλεκτικά αυτοκίνητα, η πεποίθηση ήταν ότι οι μεγαλύτεροι αγοραστές είχαν να διαθέσουν τα αντίστοιχα χρηματικά ποσά για να τα αποκτήσουν, ωστόσο μια έρευνα απέδειξε πόσο λάθος και συμβατική ήταν αυτή η σκέψη και ανέδειξε συμπεράσματα – έκπληξη για τη GenZ.
Μarketplace: Ο κρυφός άσος στο μανίκι του Ζάκερμπεργκ για να κάνει ελκυστικό το Facebook στην GenZ
Η εταιρεία ασφάλισης κλασικών αυτοκινήτων Hagerty διαπίστωσε σε μια πρόσφατη έρευνα ότι ενώ το 47% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για την ιδιοκτησία ενός κλασικού αυτοκινήτου, μέλη της γενιάς GenZ (δηλαδή όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1997 και 2012) εξέφρασαν σημαντικά μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ποσοστό 60%, σε σύγκριση με το 31% των baby boomers (όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1946 και 1964).
Το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν
Συλλεκτικά αυτοκίνητα και GenZ
Στην πραγματικότητα, το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν, διαψεύδοντας την πεποίθηση ότι οι νεότερες ηλικίες δεν νοιάζονταν για τέτοιου είδους αυτοκίνητα ή την οδήγηση και προτιμούσαν να καλούν την Uber.
“Η αλλαγή γενιάς είναι πραγματικά μπροστά μας”, δήλωσε ο McKeel Hagerty, Διευθύνων Σύμβουλος της Hagerty, σε συνέντευξή του στο Yahoo Finance. “Για πολλά χρόνια, οι baby boomers… η μεγαλύτερη γενιά συλλεκτών όλων των εποχών… οδηγούσαν τη συλλογή αγορά μέχρι το τέλος».
Οι Boomers ενδιαφέρθηκαν για τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’50, τα μεταπολεμικά αυτοκίνητα και τα προπολεμικά αυτοκίνητα, είπε ο Hagerty, και «είχαν σταθερά τον έλεγχο του τι αγόραζαν οι άνθρωποι».
Αλλά τώρα αυτό αλλάζει επιτέλους. Οι Millennials, που τώρα κερδίζουν περισσότερα, και οι νεότεροι «αδερφοί» τους, GenZ, ενδιαφέρονται περισσότερο για νεότερα αυτοκίνητα από τις δεκαετίες του ’80, του ’90 και του 2000, είπε.
Ο Hagerty σημείωσε ότι οι BMW και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τη δεκαετία του ’90 κερδίζουν επίσης δημοτικότητα. Είναι επίσης φθηνότερα στην αγορά και τη συντήρησή τους από τα κλασικά αερόψυκτα Porsche ή τα αυτοκίνητα του «ιερού δισκοπότηρου» της Ferrari.
Τι συνέβη για να ενδιαφερθούν περισσότερο αυτοί οι νεότεροι αγοραστές; Αποδεικνύεται ότι το θέμα αφορά απλά τα οικονομικά.
«Μετά την οικονομική κρίση [του 2008], υπήρχε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων που πάλευαν να βγάλουν αρκετά χρήματα για να έχουν αυτοκίνητα – δεν έχει σημασία αν τους άρεσαν. Η αγορά εργασίας δεν ήταν πολύ καλή», είπε ο Ηagerty. «Mετά από 15 χρόνια, έχουμε μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Και όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να διαθέσουν για διασκεδαστικά αυτοκίνητα, να πάνε εκεί έξω και να τα αγοράσουν, να τα κάνουν δικά τους, να τα έχουν ως συλλεκτικά, ακόμη και για να λάβουν μέρος σε αγώνες, είπε.
Η δημοτικότητα των ιστοσελίδων διαδικτυακών δημοπρασιών όπως το Bring a Trailer και το Cars & Bids έχει επίσης τροφοδοτήσει τη φρενίτιδα των αγορών αυτών των σύγχρονων κλασικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Μόνο το 2023, οι πωλήσεις ανήλθαν στο ύψος – ρεκόρ των 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με τον συνολικό όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 19%.
Αλλά η συμβουλή του McKeel Hagerty για τη GenZ είναι η εξής: «Μην αγοράζετε τα αυτοκίνητα μόνο ως επενδύσεις».
«Όταν αγοράζετε ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο», είπε, «ξοδέψτε τα χρήματα που έχετε την οικονομική δυνατότητα να ξοδέψετε. Αγοράστε κάτι που σας αρέσει πολύ. Μην ανησυχείτε για το αν αυτή η τιμή πρόκειται να ανέβει πολύ, απλά διασκεδάστε οδηγώντας το».


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια