Deal στην αγορά, με την Μαριάννα Λάτση να εισέρχεται στο 10% της Αττικής Οδού.

Όπως αποκάλυψε πρώτος ΟΤ και επιβεβαίωσε η παραχωρησιούχος της Αττικής Οδού ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το family office της κυρίας Λάτση ήρθε σε συμφωνία με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για να αποκτήσει το 10% της «Νέα Αττική Οδός» της εταιρείας που ανήκει στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και στην οποία έχει περιέλθει η Αττική Οδός.

Αττική Οδός: Δόθηκαν τα 3,27 δισ. ευρώ από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Αττική Οδός

Πηγές αναφέρουν ότι η συμφωνία ανακοινώνεται εντός των επόμενων ωρών και προετοιμαζόταν πριν από καιρό ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Η κίνηση αυτή της Μαριάννας Λάτση, αποτελεί, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, ψήφο εμπιστοσύνης τόσο στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τη στρατηγική της που εφαρμόζει στον τομέα των παραχωρήσεων και των κατασκευών.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το premium έναντι των ιδίων κεφαλαίων που κατέβαλε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Αττική Οδό, είναι σημαντικό και καταδεικνύει τις υπεραξίες που έχει η συγκεκριμένη παραχώρηση.

Η Νέα Αττική Οδός

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον νόμο που ψήφιστηκε και κύρωσε την παραχώρηση της Αττικής Οδού στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τη «Νέα Αττική Οδός» προβλέπεται η διάθεση ποσοστού της εταιρείας αλλά ακόμη και η είσοδος στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Η «Νέα Αττική Οδός» ανέλαβε τον αυτοκινητόδρομο των 70 χιλιομέτρων τα ξημερώματα της 6ης Οκτωβρίου μέσα από μία πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα διαδικασία αλλαγής παραχωρησιούχου.

Τα έσοδα για τους μετόχους κρίνονται από την αγορά εξασφαλισμένα καθώς η Αττική Οδός παρουσιάζει σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας.

Η μεγαλύτερη αποκρατικοποίηση

Η παραχώρηση της Αττικής Οδού είναι η μεγαλύτερη σε αξία αποκρατικοποίηση που έχει γίνει στην Ελλάδα.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη διαγωνιστική διαδικασία του ΤΑΙΠΕΔ πρόσφερε 3,27 δισ. ευρώ για την διεκδίκηση της, πετυχαίνοντας να ανακηρυχτεί ανάδοχος της παραχώρησης.

Το τίμημα είναι το υψηλότερο που έχει σημειωθεί στην αγορά και μάλιστα μειώνει κατά 1,5 ποσοστιαία μονάδα το δημόσιο χρέος.

Η παραχώρηση είναι για 25 χρόνια και οι υποχρεωτικές επενδύσεις που αναλαμβάνει η «Νέα Αττική Οδός» ξεπερνούν τα 300 εκατ. ευρώ.

Τα οφέλη δε, για τους χρήστες της Αττικής Οδού και το δημόσιο έχουν επισημανθεί αρμοδίως ως ιδιαίτερα σημαντικά.

Η ανακοίνωση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

O Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (Bloomberg: GEKTERNA GA / RIC: HRMr.AT) σε συνέχεια των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού ανακοινώνει ότι κατόπιν συμφωνίας με την εταιρεία Latsco Direct Investments Cyprus Limited προτίθεται να υποβάλει στο ΤΑΙΠΕΔ αίτημα για την απόκτηση από την τελευταία του 10% του μετοχικού κεφαλαίου της “Νέα Αττική Οδός Παραχώρηση Μ.Α.Ε.”. Η Latsco Direct Investments Cyprus Limited αποτελεί επενδυτικό σχήμα του Latsco Family Office, συμφερόντων κ. Μαριάννας Λάτση.

Η συναλλαγή θα πραγματοποιηθεί σε premium 15% έναντι της αρχικής δεσμευτικής επένδυσης που έχει ήδη καταβληθεί από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται στη λήψη των απαραίτητων εγκρίσεων και στην ολοκλήρωση σχετικών διαδικασιών, όπως προβλέπονται μεταξύ άλλων και από τη σύμβαση παραχώρησης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Επιχειρήσεις: Αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή

Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη