Ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια τα έσοδα τριμήνου της Xiaohongshu, της start-up που είναι γνωστή ως το «κινεζικό Instagram», καθώς αυξήθηκαν σημαντικά οι διαφημίσεις από λιανοπωλητές στην Κίνα που στοχεύουν τις γυναίκες της Gen Z.
Η εφαρμογή κοινής χρήσης εικόνων και βίντεο απέφερε καθαρά κέρδη 200 εκατομμυρίων δολαρίων τους πρώτους τρεις μήνες του έτους με πωλήσεις μόλις πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με πηγές τις οποίες επικαλούνται οι Financial Times, καθώς τα στοιχεία δεν είναι δημόσια. Αυτό είναι υψηλότερο από τα 40 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι με έσοδα περίπου 600 εκατομμύρια δολάρια.
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, η οποία είναι δημοφιλής στις νεαρές γυναίκες, είναι μια σπάνια πρόσφατη ιστορία επιτυχίας σε έναν τεχνολογικό τομέα που πλήττεται από χρεοκοπίες και πτώση των αποτιμήσεων.
Το «κινέζικο Instagram» έβγαλε κέρδη για πρώτη φορά – Πού πλεονεκτεί
Ιστορία επιτυχίας στην Κίνα
Τον Ιούλιο, η start-up των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κέρδισε την υποστήριξη της εταιρείας επιχειρηματικών κεφαλαίων DST Global σε μια πώληση μετοχών μεταξύ σημερινών και νέων μετόχων που αποτίμησαν την εταιρεία στα 17 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 2021, η Xiaohongshu αποτιμήθηκε σε 20 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια ενός γύρου χρηματοδότησης που έφερε τον επενδυτή Temasek που υποστηρίζεται από το κράτος της Σιγκαπούρης.
Η ψήφος εμπιστοσύνης από ξένους επενδυτές έρχεται αφότου η Xiaohongshu έγινε κερδοφόρα το 2023, μια τάση που συνεχίστηκε το πρώτο τρίμηνο καθώς η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αύξησε τα διαφημιστικά της έσοδα.
Ενέγραψε 500 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά κέρδη πέρυσι με έσοδα 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφεραν προηγουμένως οι Financial Times. Αντίθετα, το 2022 είχε ζημία 200 εκατομμυρίων δολαρίων με έσοδα περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το Xiaohongshu, που μεταφράζεται ως «μικρό κόκκινο βιβλίο», είναι μια σημαντική πλατφόρμα για τις επωνυμίες μόδας και ομορφιάς για να προσεγγίσουν καταναλωτές, που αρκετά χρήματα.
Η νεοσύστατη εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021 σε μια προσπάθεια να αποσπάσει έσοδα από τις συναλλαγές από τα εμπορικά σήματα που διαφημίζονται στην πλατφόρμα της, αλλά ο όμιλος εξακολουθεί να βασίζεται στις διαφημίσεις για το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του.
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η Xiaohongshu είναι ένας από μια μικρή ομάδα κινεζικών μονόκερων τεχνολογίας που θα είναι σε θέση να επιτύχουν μια μεγάλη αρχική δημόσια προσφορά μετά από ισχυρή ανάπτυξη.
Η πλατφόρμα ελπίζει να εισαχθεί στο Χονγκ Κονγκ.
Η Xiaohongshu έχει την υποστήριξη και των δύο κολοσσών του Διαδικτύου Alibaba και Tencent, καθώς και των εταιρειών επιχειρηματικών κεφαλαίων GSR Ventures, HongShan, του ομίλου ιδιωτικών μετοχών Hillhouse και του κρατικού επενδυτή της Σιγκαπούρης Temasek.
Ο μονόκερος έφτασε τα 312 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες το 2023, αύξηση 20 τοις εκατό από το προηγούμενο έτος, καθιστώντας τον την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεγάλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων στην Κίνα πέρυσι.
Latest News
Ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ ένας «doomer» της τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Χένρι Κίσινγκερ μετατράπηκε σε εμπειρογνώμονα στην AI - Ένα μεταθανάτιο υστερόγραφο σε ένα θέμα που προκαλεί τριγμούς, σημειώνει ο Economist
Βόλτα στο διάστημα μέσω… Μεγάλης Ελλάδας
Η διαστημική εταιρεία του Ρίτσαρντ Μπράνσον σχεδιάζει ταξίδια σε ύψος 85 χλμ από την αεροπορική βάση του Γκροτάλιε της Ιταλίας
Πρώτο... δωράκι Tραμπ υπέρ Μασκ - Ποια ρύθμιση καταργεί προς όφελος της Tesla
Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, δαπάνησε περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια βοηθώντας τον Τραμπ να εκλεγεί πρόεδρος τον Νοέμβριο
Πρόστιμο 75 εκατ. δολ. από την Τουρκία στην Google
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα - Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση
Αντίστροφη μέτρηση για το digital economy forum 2024 του ΣΕΠΕ
Ποιοι θα πλαισιώσουν το συνέδριο του ΣΕΠΕ, ποιες είναι οι βασικές θεματικές ενότητες της διοργάνωσης
Η Κίνα σφίγγει τον κλοιό στο κυβερνοέγκλημα του χρηματοπιστωτικού τομέα
Η Υπηρεσία Κυβερνοχώρου δεσμεύτηκε για τη συνέχιση των προσπαθειών καταπολέμησης της ηλεκτρονικής απάτης στην Κίνα
Χτίζει... κόμβο logistics η Huawei στον Πειραιά – Οι νέες επενδύσεις που σχεδιάζει
«Το logistics hub που θα δημιουργηθεί ουσιαστικά θα λειτουργεί σαν πύλη εισόδου των προϊόντων της Huawei προς την Ευρώπη», είπε ο CEO της εταιρείας για τη νοτιοανατολική Ευρώπη
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη