Η Comsys, εταιρεία παροχής λύσεων για πολυκαναλικά contact centers, ανακοίνωσε τη συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με τη NICE, εταιρεία που θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης σε επίπεδο λύσεων CX.
Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευτές θα προσφέρει καινοτόμες λύσεις για την Ελλάδα και την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης καθώς οι λύσεις που θα προσφέρονται αναβαθμίζουν ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί επικοινωνούν με τους πελάτες τους.
Ποιους εργαζόμενους στην πληροφορική «απειλεί» η τεχνητή νοημοσύνη
Πιο αναλυτικά, το NICE CXone εκ των κορυφαίων cloud-native πλατφόρμα που αξιοποιεί στο μέγιστο την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει τις εμπειρίες πελατών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να τελειοποιήσουν τα customer journeys, να εξορθολογήσουν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους μέσω αλληλεπιδράσεων σε φωνητικά και ψηφιακά κανάλια.
Η συνεργασία συνδυάζει την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση της Comsys με την κορυφαία τεχνολογία της NICE προσφέροντας λύσεις που θα μεταμορφώσουν τον κλάδο των contact centers, ώστε οι εταιρείες να επωφεληθούν από τις επαγγελματικές υπηρεσίες της Comsys και τα προϊόντα αιχμής της Nice και να ενισχύσουν τις δυνατότητες πολυκαναλικής εξυπηρέτησης των πελατών τους, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την απόδοση, την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των agents, σε ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον.
Η Comsys, από το 1989 έτος που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά πληροφορικής, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη σύνθετων συστημάτων λογισμικού και την υλοποίηση λύσεων για την αγορά των πολυκαναλικών contact centers. www.comsyscx.com
Από την άλλη πλευρά, διαθέτοντας την κορυφαία στον κόσμο cloud-native πλατφόρμα εμπειρίας πελατών, CXone, η NICE είναι παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις για contact centers που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη για αυτοεξυπηρέτηση και βοήθεια στους agents – και όχι μόνο. Περισσότεροι από 25.000 οργανισμοί σε πάνω από 150 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 85 από τις εταιρείες του Fortune 100, συνεργάζονται με τη NICE για να μεταμορφώσουν και να αναβαθμίσουν κάθε επικοινωνίας με τους πελάτες τους. www.nice.com
Latest News
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Νέες προοπτικές για την Υδρόγειο Ασφαλιστική με την ένταξή της στον Όμιλο Reale
Το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική με βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις