Οι μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί η Stellantis έχουν χρηματοδότηση μόνο μέχρι το 2026, δήλωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κάρλος Ταβάρες.
Η Stellantis θα αναθεωρήσει το μέλλον των 14 εμπορικών σημάτων της έως το 2026, είπε ο Κάρλος Ταβάρες.
Κάρλος Ταβάρες: Παγίδα η απαγόρευση των κινεζικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis ανακοίνωσε ότι ο όμιλος θα επανεξετάσει το χαρτοφυλάκιο των μαρκών που διαθέτει τα επόμενα 2-3 χρόνια.
Και οι 14 μάρκες αυτοκινήτων της Stellantis έχουν ένα στρατηγικό σχέδιο μέχρι το 2031, με πλήρη χρηματοδότηση εξασφαλισμένη μέχρι το 2026.
Ο πρόεδρος της Stellantis Τζον Έλκαν επιβεβαίωσε ότι οι αλλαγές ηγεσίας υποστηρίχθηκαν από τον Ταβάρες.
Οι 14 μάρκες υπό την ομπρέλα της Stellantis θα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους έως το 2026, πέντε χρόνια νωρίτερα από ό,τι αρχικά αναμενόταν. Το 2021 που ιδρύθηκε η Stellantis είχε ανακοινωθεί επίσημα ότι υπάρχει μια 10ετής περίοδος χάριτος για όλες τις μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Κάρλος Ταβάρες αποκάλυψε ότι μόνο τα πρώτα πέντε χρόνια χρηματοδοτήθηκαν πραγματικά. Με άλλα λόγια, ενώ κάθε επωνυμία μπορεί να έχει ένα πρόγραμμα προϊόντων που εκτείνεται μέχρι το 2031, τα χρήματα θα εξαντληθούν μέχρι το 2026. «Μετά από αυτό, είναι ένας αγώνας δρόμου για να δούμε ποιος θα παραμείνει στο παιχνίδι».
Η Stellantis ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Κάρλος Ταβάρες θα αποσυρθεί όταν λήξει το τρέχον συμβόλαιό του στις αρχές του 2026, στο πλαίσιο πολλών διοικητικών αλλαγών εντός του ομίλου.
Η επικείμενη αποχώρηση του Κάρλος Ταβάρες από τον όμιλο Stellantis σημαίνει ότι ο διάδοχός του θα είναι πιθανότατα αυτός που θα αποφασίσει ποιες μάρκες αυτοκινήτων θα συνεχίσουν να περιλαμβάνονται στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν δραστηριότητα και μέλλον. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος θα έχει στα χέρια του την τύχη των 14 μαρκών του ομίλου.
Η Stellantis, θα πρέπει να έχει ορίσει τον αντικαταστάτη του μέχρι το τέλος του 2025.
Η Stellantis είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός-αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50%-50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Από τον Μάιο του 2021, η Stellantis είναι η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως (πίσω από τον όμιλο Volkswagen, την Toyota, την Renault – Nissan – Mitsubishi Alliance, την General Motors και την Hyundai Motor Group).Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνο Borsa Italiana, στο χρηματιστήριο του Παρισιού και στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Η κύρια δραστηριότητα της Stellantis είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall. Ο όμιλος Stellantis έχει μερίδιο στην κινεζική Leapmotor και απασχολεί 300.000 υπαλλήλους. Η παρουσία του είναι σε περισσότερες από 130 χώρες και οι εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ