Οι μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί η Stellantis έχουν χρηματοδότηση μόνο μέχρι το 2026, δήλωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κάρλος Ταβάρες.
Η Stellantis θα αναθεωρήσει το μέλλον των 14 εμπορικών σημάτων της έως το 2026, είπε ο Κάρλος Ταβάρες.
Κάρλος Ταβάρες: Παγίδα η απαγόρευση των κινεζικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis ανακοίνωσε ότι ο όμιλος θα επανεξετάσει το χαρτοφυλάκιο των μαρκών που διαθέτει τα επόμενα 2-3 χρόνια.
Και οι 14 μάρκες αυτοκινήτων της Stellantis έχουν ένα στρατηγικό σχέδιο μέχρι το 2031, με πλήρη χρηματοδότηση εξασφαλισμένη μέχρι το 2026.
Ο πρόεδρος της Stellantis Τζον Έλκαν επιβεβαίωσε ότι οι αλλαγές ηγεσίας υποστηρίχθηκαν από τον Ταβάρες.
Οι 14 μάρκες υπό την ομπρέλα της Stellantis θα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους έως το 2026, πέντε χρόνια νωρίτερα από ό,τι αρχικά αναμενόταν. Το 2021 που ιδρύθηκε η Stellantis είχε ανακοινωθεί επίσημα ότι υπάρχει μια 10ετής περίοδος χάριτος για όλες τις μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Κάρλος Ταβάρες αποκάλυψε ότι μόνο τα πρώτα πέντε χρόνια χρηματοδοτήθηκαν πραγματικά. Με άλλα λόγια, ενώ κάθε επωνυμία μπορεί να έχει ένα πρόγραμμα προϊόντων που εκτείνεται μέχρι το 2031, τα χρήματα θα εξαντληθούν μέχρι το 2026. «Μετά από αυτό, είναι ένας αγώνας δρόμου για να δούμε ποιος θα παραμείνει στο παιχνίδι».
Η Stellantis ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Κάρλος Ταβάρες θα αποσυρθεί όταν λήξει το τρέχον συμβόλαιό του στις αρχές του 2026, στο πλαίσιο πολλών διοικητικών αλλαγών εντός του ομίλου.
Η επικείμενη αποχώρηση του Κάρλος Ταβάρες από τον όμιλο Stellantis σημαίνει ότι ο διάδοχός του θα είναι πιθανότατα αυτός που θα αποφασίσει ποιες μάρκες αυτοκινήτων θα συνεχίσουν να περιλαμβάνονται στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν δραστηριότητα και μέλλον. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος θα έχει στα χέρια του την τύχη των 14 μαρκών του ομίλου.
Η Stellantis, θα πρέπει να έχει ορίσει τον αντικαταστάτη του μέχρι το τέλος του 2025.
Η Stellantis είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός-αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50%-50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Από τον Μάιο του 2021, η Stellantis είναι η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως (πίσω από τον όμιλο Volkswagen, την Toyota, την Renault – Nissan – Mitsubishi Alliance, την General Motors και την Hyundai Motor Group).Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνο Borsa Italiana, στο χρηματιστήριο του Παρισιού και στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Η κύρια δραστηριότητα της Stellantis είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall. Ο όμιλος Stellantis έχει μερίδιο στην κινεζική Leapmotor και απασχολεί 300.000 υπαλλήλους. Η παρουσία του είναι σε περισσότερες από 130 χώρες και οι εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα
Πόσα επενδύουν ΗΠΑ, Κίνα και ΕΕ σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D)
Πρώτες σε δαπάνες για έρευνα ( R&D) έρχονται οι ΗΠΑ, ακολουθεί η Κίνα και στην τρίτη θέση είναι οι 27 χώρες της ΕΕ με πρώτη τη Γερμανία
Άνοιξε ξανά η συριακή Κεντρική Τράπεζα – Για πρώτη φορά μετά την ανατροπή Άσαντ
Η συριακή Κεντρική Τράπεζα ανακοίνωσε ότι οι καταθέσεις των Σύρων πολιτών στις τράπεζες στη Συρία είναι ασφαλείς
Lazard: Το 2025 «σημείο καμπής» για τη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων της
Οι εκτιμήσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Lazard, Peter Orszag
Ο χορός των τραπεζικών συγχωνεύσεων καλά κρατεί στην Σκανδιναβία - Το νέο deal Nykredit - Spar Nord
Οι τράπεζες συγχωνεύονται και γίνονται πιο ισχυρές στη Δανία - Πώς η Nykredit αποκτά την Spar Nord και γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη τράπεζα
Απεργιακά... Χριστούγεννα στo Harrods - Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
Οργή στους εργαζόμενους του Harrods για το μέρισμα ύψους 180 εκατ. λιρών που μοιράστηκε στους μετόχους παρά την πτώση κερδών
Τσουνάμι ομολόγων απειλεί τις αγορές το 2025 - Η προειδοποίηση της BIS
Το παγκόσμιο χρέος αυξήθηκε κατά πάνω από 12 τρισ. δολάρια το εννεάμηνο του 2024 φτάνοντας το ποσό των 323 τρισ. δολαρίων