Σε 5,5 δισεκατομμύρια ευρώ αύξησε τις πωλήσεις της η Henkel, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, άνοδος αυτή αντιστοιχεί σε ισχυρή οργανική αύξηση 3,3%, η οποία οφείλεται στην θετική εξέλιξη των τιμών και στη συνολική θετική τάση όγκου σε επίπεδο Ομίλου. Σε ονομαστικούς όρους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,0% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
”Συνεχίζουμε να φέρουμε θετικά αποτελέσματα και το τρίτο τρίμηνο, προωθώντας παράλληλα την περαιτέρω ανάπτυξη της Henkel. Και οι δύο επιχειρηματικές μονάδες συνέβαλαν σε αυτό με περαιτέρω οργανική ανάπτυξη. Επίσης, κατά το τρίτο τρίμηνο, πετύχαμε ισχυρά μικτά περιθώρια κέρδους, τα οποία μας επέτρεψαν να συνεχίσουμε τις συνεχείς επενδύσεις μας στις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματά μας. Το προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT παρουσίασε αντίστοιχα ισχυρή εξέλιξη αποδεικνύοντας ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο με την αναπτυξιακή μας ατζέντα», δήλωσε ο Carsten Knobel, CEO της Henkel.
Henkel: Πωλήσεις 10,8 δισ. ευρώ, οργανική ανάπτυξη 2,9% το α’ εξάμηνο
«Πιστεύουμε ότι το οικονομικό έτος 2024 θα είναι μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη Henkel και θα πετύχουμε τους στόχους μας σε πωλήσεις και κέρδη, που αυξήσαμε κατά τη διάρκεια του έτους. Για αυτό μπορούμε να επαναεπιβεβαιώνουμε σήμερα τις προβλέψεις μας για το 2024. Βάσει των ισχυρών επιδόσεων της χρονιάς μέχρι σήμερα, βλέπουμε ότι υπάρχει σαφή δυνατότητα να πετύχουμε περισσότερο του μισού των αντίστοιχων ορίων κέρδους για τον Όμιλο – αυτό ισχύει τόσο για το προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT όσο και για την προσαρμοσμένη αύξηση των κερδών ανά μετοχή».
Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών σημείωσε ισχυρή οργανική αύξηση των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο, η οποία υποστηρίχθηκε από όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Η καλή οργανική αύξηση των πωλήσεων στην επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands οφείλεται κυρίως στον παγκόσμιο τομέα Hair.
Henkel: Επίδοση πωλήσεων του Ομίλου
Το τρίτο τρίμηνο του 2024, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν ονομαστικά κατά 1,0% σε 5.492 εκατομμύρια ευρώ. Τα αποτελέσματα από εξαγορές/πωλήσεις αύξησαν τις πωλήσεις κατά 1,2%, ενώ τα αποτελέσματα των συναλλαγματικών ισοτιμιών είχαν αρνητική επίπτωση -3,6%. Οργανικά (δηλ. προσαρμοσμένες για συναλλαγματικές διαφορές και εξαγορές/πωλήσεις), οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,3%. Η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στην καλή εξέλιξη των τιμών όσο και στη συνολική θετική εξέλιξη του όγκου σε επίπεδο Ομίλου.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 16.305 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό ισοδυναμεί με ονομαστική μείωση της τάξης του -0,4%. Οργανικά, η Henkel πέτυχε ισχυρή αύξηση των πωλήσεων κατά 3,0%, η οποία οφείλεται τόσο στην εξέλιξη των τιμών όσο και του όγκου.
Η οργανική αύξηση των πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο προήλθε από τις περιοχές Ευρώπη, IMEA, Ασία-Ειρηνικός και Λατινική Αμερική. Η περιοχή της Βόρειας Αμερικής κατέγραψε αρνητική οργανική εξέλιξη των πωλήσεων και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες.
Επίσης, κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η ισχυρή οργανική αύξηση των πωλήσεων της Henkel προήλθε από όλες τις περιοχές εκτός της Βόρεια Αμερική.
Επίδοση πωλήσεων Συγκολλητικών Τεχνολογιών
Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών πέτυχε πωλήσεις ύψους 2.800 εκατομμυρίων ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2024. Αυτό αντιπροσωπεύει ονομαστική αύξηση κατά 3,3% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (προηγούμενο έτος: 2.711 εκατ. ευρώ). Οργανικά (δηλ. προσαρμοσμένες για τις συναλλαγματικές διαφορές και τις εξαγορές/πωλήσεις), οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,7%. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην ισχυρή εξέλιξη του όγκου, ενώ οι τιμές παρέμειναν σταθερές σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οι συναλλαγματικές επιδράσεις μείωσαν τις πωλήσεις κατά -3,3%. Οι εξαγορές/πωλήσεις είχαν θετικό αντίκτυπο 2,8%.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών σημείωσε ονομαστική αύξηση των πωλήσεων κατά 1,1% σε 8.275 εκατομμύρια ευρώ. Οργανικά, η μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών πέτυχε θετική αύξηση των πωλήσεων κατά 2,5%, κυρίως λόγω του όγκου.
Latest News
Prodea: Καταβολή προσωρινού μερίσματος €0,47/μετοχή στις 18 Δεκεμβρίου
Ποιοι είναι οι δικαιούχοι
Νέος αντιπρόεδρος στην Intralot - Η σύνθεση του ΔΣ
Το διοικητικό συμβούλιο της INTRALOT έχει εκλεγεί από την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας με εξαετή θητεία
HELLENiQ ENERGY: Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής για τα επόμενα 4 χρόνια
Η HELLENiQ ENERGY ανανεώνει και αναβαθμίζει τη συνεργασία της με την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, με γνώμονα ένα αύριο χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις
Premia: Πόσα θα φέρει στα ταμεία η εξαγορά του Village στον Ρέντη
Τι αναφέρει η Premia για την εξαγορά του εμπορικού κέντρου Village Shopping & More στο Ρέντη Αττικής
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Καρούλιας: Καμιά επίπτωση στην ελληνική αγορά από τις εξελίξεις με την Stoli US
Ουδεμία επίπτωση έχει στην εγχώρια αγορά, η υπαγωγή της εταιρείας διανομής “Stoli US” στο άρθρο 11 των ΗΠΑ, διαβεβαιώνει η Καρούλιας
ΟΤ FORUM – Τράπεζες: Έτοιμες να χρηματοδοτήσουν νέες επενδύσεις - Οι νέοι στόχοι
Ο Γ. Χαρδούβελης (Εθνική), ο Γ. Ζανιάς (Eurobank) και η Ελ. Βρεττού (Attica Bank) ανέλυσAN τις δυνατότητες που έχουν οι τράπεζες να χρηματοδοτήσουν τις επιχειρήσεις
Μεγάλου (Πειραιώς): Προτεραιότητα η αύξηση των δανείων - Τι νέο φέρνει η Snappi
Τι ανέφερε ο CEO της Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου στο συνέδριο των Financial Times στο Λονδίνο
Eurobank: Άντλησε 600 εκατ. με επιτόκιο 3,25% - Ποιοι αγόρασαν το ομόλογο
Η ημερομηνία διακανονισμού είναι στις 12 Δεκεμβρίου 2024 και τα ομόλογα θα διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο του Λουξεμβούργου
Zeus+Δione: Στρατηγική συμφωνία επένδυσης από το Halcyon Equity Partners S.C.A. SICAR
Η Zeus+Δione είναι ελληνικό lifestyle brand που επιδιώκει την ανάδειξη της εγχώριας πολιτισμικής κληρονομιάς μέσα από δημιουργίες υψηλής αισθητικής και ποιότητας