
Ακριβώς απέναντι από το κατάστημα της Nike στο Golden Hall στο Μαρούσι ξεκινά από σήμερα, 15 Νοεμβρίου 2024, τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα της Ena Athletics με βασικό μέτοχο τον Αλέξανδο Λάτση, διαθέτοντας ένα και μόνο προϊόν: τα πρώτα αθλητικά παπούτσια υψηλών απαιτήσεων ειδικά για τους λάτρεις του τρεξίματος «γέννημα της Ελλάδας» (born of Greece).
Οι Έλληνες άρχισαν το τρέξιμο και οι εταιρείες τρίβουν τα χέρια τους
Πέραν της χωροθέτησης του καταστήματος, η «λεπτομέρεια» ότι μαζί με τον δευτερότοκο γιο του Σπύρου Λάτση στη νέα εταιρεία επενδύει και ο Peter Ruppe, με μακρά εμπειρία στη Nike, τον αμερικανικό κολοσσό των αθλητικών ειδών, κάνει το εγχείρημα σχεδόν μυθιστορηματικό.

Ποιοι επενδύουν στην Ena Athletics
Στην εταιρεία Ena Athletics, για τη δημιουργία της οποίας είχε αναφερθεί με δημοσίευμά του ο ΟΤ, εκτός από τον Αλέξανδρο Λάτση που ασχολείται με venture capital, νεοφυείς επιχειρήσεις, επενδύσεις σε υψηλή τεχνολογία, ψηφιακό gaming σε κινητά τηλέφωνα ακόμη και με media ειδικά για παιδιά, και τον Peter Ruppe, συνεπενδυτής είναι και ο βραβευμένος Ιταλός σχεδιαστής υποδημάτων Manuele Bianchi, με 20 χρόνια εμπειρία στον σχεδιασμό αθλητικών για κορυφαίους οίκους, όπως οι Trussardi, Jean Paul Gaultier, Ungaro και Donna Karan.

Ο Manuele Bianchi είναι ο σχεδιαστής του supershoe, το οποίο «αντλεί έμπνευση από την κληρονομιά και τις αθλητικές αξίες της χώρας μας», με την παραγωγική του βάση να βρίσκεται στην Κίνα.
Διοικητικός ηγέτης της νέας εταιρείας, που φιλοδοξεί να μπει δυναμικά στην ανταγωνιστική αγορά των αθλητικών ειδών διευρύνοντας μακροπρόθεσμα την προϊοντική της γκάμα και το δίκτυο των φυσικών της καταστημάτων, είναι ο Θωμάς Θωμαΐδης, με μακρόχρονη θητεία στην Ocado Retail στην Βρετανία.

Ο ίδιος είναι και «μικρομέτοχος» της εταιρείας, όπως ανέφερε στον ΟΤ κατά τη χθεσινή πρεμιέρα της σε μια λαμπρή εκδήλωση στο Ολυμπιακό Μουσείο, παρουσία κορυφαίων Ελλήνων αθλητών, όπως ο Παναγιώτης Γιαννάκης, ο Νίκος Κακλαμανάκης, ο Πύρρος Δήμας, η Φανή Χαλκιά και οι μαραθωνοδρόμοι Μαρία Πολύζου και Κώστας Χουβαρδάς, ο οποίος έχει αγωνιστεί σε 54 μαραθωνίους σε όλον τον κόσμο, ως βασικοί πρεσβευτές του brand.
Δοκιμάστηκε στον Μαραθώνιο
Τα αθλητικά παπούτσια της Ena Athletics με μια προηγμένη πλάκα από ανθρακονήματα δοκιμάστηκαν εκτός από τα εργαστήρια και σε πραγματικές συνθήκες, καθώς πριν λίγες μέρες έτρεξαν στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας φορώντας τα 300 δρομείς.
Στόχος είναι του χρόνου στον Αυθεντικό Μαραθώνιο να τα φοράνε κατ’ επιλογή πολλοί περισσότεροι, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων που τρέχουν πιο «επαγγελματικά».
Επιλεκτικές συνεργασίες
Εκτός από το μπουτίκ monobrand κατάστημα, η εταιρεία σχεδιάζει να τοποθετήσει το supershoe και σε επιλεγμένα σημεία λιανεμπορικών αλυσίδων εξειδικευμένων στα αθλητικά είδη για performance.
Πιθανόν μάλιστα σε μετέπειτα χρόνο, σύμφωνα με τον κ. Θωμαΐδη, η γκάμα της εταιρείας όσον αφορά το κωδικολόγιο να διευρυνθεί, τόσο προς την κατεύθυνση του athleisure όσο και σε άλλα αθλήματα πέραν των δρομικών.
Ας σημειωθεί ότι προς το παρόν διατίθεται ένα μόνο unisex μοντέλο, σε μία γκάμα έξι χρωμάτων εμπνευσμένων από την ελληνική φύση, αξίας 230 ευρώ.
Επιπρόσθετα, πέρα από το φυσικό κατάστημα της Ena, σύντομα θα ξεκινήσει την λειτουργία του και το e-shop της εταιρείας.


Latest News

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο