Carrefour: Νέο project της AVE με τη «σφραγίδα» της γαλλικής αλυσίδας – Η αλήθεια για τον «Κρητικό»

Τι νέο σχεδιάζει η AVE του Νίκου Βαρδινογιάννη για την ανάπτυξη της παρουσίας της – Πότε φθάνει σε break even το project Carrefour

Carrefour: Νέο project της AVE με τη «σφραγίδα» της γαλλικής αλυσίδας – Η αλήθεια για τον «Κρητικό»

«Σάρκα και οστά» παίρνει το νέο εγχείρημα της AVE του Νίκου Βαρδινογιάννη που αφορά στην αντιπροσώπευση και διανομή τροφίμων και ποτών στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Οι διοικούντες την AVE  έχουν προχωρήσει ήδη στη σύσταση ξεχωριστής θυγατρικής ενώ έχουν αρχίσει να στελεχώνουν τα διοικητικά κλιμάκιά της.

Νίκος Θ. Βαρδινογιάννης: Από τα videogames στο κρασί, στο τυρί, στο λάδι και στα σούπερ μάρκετ

Ρόλο κλειδί στο όλο project θα έχουν τα καταστήματα Carrefour, τα οποία πέρα από βασικό κανάλι τροφοδοσίας θα αποτελέσουν εφαλτήριο για την επέκταση της δραστηριότητας στο εξωτερικό.

Όχημα τα Carrefour για διεθνή επέκταση

Ο Αντιπρόεδρος της AVE και Πρόεδρος της RETAIL & MORE , Θωμάς Ρούμπας μιλώντας στον ΟΤ αναφέρει πως πρόκειται για το νέο μεγάλο στοίχημα του ομίλου και δηλώνει αισιόδοξος για τη συνέχεια, τονίζοντας πως διαφαίνονται σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης και αποκόμισης κερδών.

Στα σχέδια της AVE είναι και η συνεργασία με μικρούς τοπικούς παραγωγούς για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που θα φέρουν την σφραγίδα της Carrefour

«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στη διεθνή αγορά αρκετά brands με προοπτικές που δεν εκπροσωπούνται σήμερα στην Ελλάδα. Κάτι που αφήνει πεδίο για τη σύναψη συμφωνιών», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον κ. Ρούμπα, στα σχέδια είναι και η συνεργασία με μικρούς τοπικούς παραγωγούς για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία θα διοχετεύονται πρωτίστως στο δίκτυο καταστημάτων της Carrefour στην Ελλάδα και κατόπιν σε χώρες όπου δραστηριοποοιείται η Carrefour.

Ελληνικά προϊόντα με σφραγίδα… Carrefour

Οι παραγωγοί που θα συνεργαστούν με την AVE θα πρέπει να έχουν όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, οι οποίες θα λειτουργήσουν ως διαβατήριο για την τοποθέτησή τους στα ράφια της γαλλικής αλυσίδας.

Διάφορες μονάδες σε όλη την Ελλάδα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για συνεργασία, και δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να υπάρχουν εξελίξεις.

Η AVE θα προχωρήσει στο επαναλανσάρισμα του ενεργειακού ποτού φέρει την υπογραφή του διάσημου Έλληνα μπασκετμπολίστα, Γιάννη Αντετοκούμπο

Εξίσου ενδεικτικό της έμφασης που θα δοθεί στην αντιπροσώπευση διάφορων brands είναι και η απόφαση επαναλανσαρίσματος του ενεργειακού ποτού που φέρει την υπογραφή του διάσημου Έλληνα μπασκετμπολίστα, Γιάννη Αντετοκούμπο, με τη διαφορά ότι θα παράγεται στην Ελλάδα για να είναι πιο ανταγωνιστικη η τιμή.

O «Κρητικός» και οι εξαγορές μικρών αλυσίδων

Πιο επιθετικά αναμένεται να κινηθεί η AVE και όσον αφορά την επέκταση του δικτύου της Carrefour στην ελληνική αγορά. Προς αυτή την κατεύθυνση, εξετάζονται και οι εξαγορές τοπικών αλυσίδων ενώ δεν αποκλείεται και ένα μεγαλύτερο επενδυτικό «χτύπημα».

Νίκος Βαρδινογιάννης: Αναζητά νέο deal στα σούπερ μάρκετ – Οι επαφές με Κρητικό και τα σχέδια για Carrefour

Ο κ. Ρούμπας απαντά και στις φήμες περί συνεργασίας με την αλυσίδα «Κρητικός», επιβεβαιώνοντας πως έχουν γίνει επαφές, με 4-5 αλυσίδες στην Ελλάδα, Βουλγαρία, Σερβία, αλλά είναι όλες σε πολύ πρώιμο στάδιο.Mέσα στο 2025 και σε κάθε περίπτωση εάν προκύψει κάτι, θα ανακοινωθεί επισήμως.

Ακολουθούν τα εκπτωτικά Supeco και τα Bio Carrefour  

Στα σχέδια της AVE είναι και το λανσάρισμα της εκπτωτικής αλυσίδας της Carrefour, της Supeco που σήμερα λειτουργεί με επιτυχία σε διάφορες χώρες αλλά και των βιολογικών καταστημάτων, υπό το σήμα Carrefour Bio μέσα στην επόμενη τριετία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εξεύρεση των κατάλληλων ακινήτων.

Έως τις 30 Ιουνίου 2024, η Retail & More λειτουργούσε συνολικά 43 καταστήματα Carrefour, εκ των οποίων τα 17 εταιρικά

Η Retail & More έχει αναλάβει το Master Franchise της Carrefour στην Ελλάδα από το 2022. Έως τις 30 Ιουνίου 2024, η Retail & More λειτουργούσε συνολικά 43 καταστήματα Carrefour, εκ των οποίων τα 17 εταιρικά ενώ στόχος είναι να ξεπεράσουν τα 50 καταστήματα στο τέλος του έτους. Ταυτόχρονα στη Βουλγαρία σήμερα λειτουργούν 12 Franchise καταστήματα.

 «Ήρθε η ώρα» της αποκόμισης κερδών

Ο κ. Ρούμπας αναφέρεται και στις ενέργειες για τη δραστική μείωση των τραπεζικών υποχρεώσεων που βαρύνουν τον όμιλο, λέγοντας πως τα δάνεια της μητρικής έχουν υποχωρήσει πλέον στα επίπεδα των 6 εκατ. ευρώ ενώ επισημαίνει πως ήρθε η ώρα της επιβράβευσης των μετόχων ύστερα από τις αλλεπάλληλες κεφαλαιακές ενέσεις των προηγούμενων χρόνων.

Tα δάνεια της μητρικής έχουν υποχωρήσει πλέον στα επίπεδα των 6 εκατ. ευρώ

Το βασικό στοίχημα των τελευταίων 5 ετών ήταν η σημαντική βελτίωση του παθητικού της εταιρείας , πράγμα το οποίο επετεύχθη. Απο το 2025 θα δοθεί έμφαση στην λειτουργική κερδοφορία , ενσωματώνοντας δραστηριότητες μόνο κερδοφόρες.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο