Νέα διεθνή ναυλομεσιτικά γραφεία προσελκύει η Αθήνα ως το μεγαλύτερο κέντρο πλοιοκτησίας στον κόσμο. Οι διεθνείς ναυλομεσιτικοί οίκοι θεωρούν απαραίτητη την παρουσία τους στη χώρα μας κάτι που επιβεβαιώνει και ο μεγαλύτερος ναυλομεσιτικός οίκος της Γερμανίας ο Frachtcontor Junge & Co.
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
«Κινητήρια δύναμη της ναυτιλίας των Ελλήνων» οι ναυτικοί
Ο διευθύνων σύμβουλος του οίκου Jens Mahnke, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι του από τον περασμένο Απρίλιο, δήλωσε ότι το πρώτο από τα δύο νέα γραφεία που αναμένεται να ανοίξει στο εξωτερικό το ένα είναι στην Αθήνα και το άλλο στο Τόκιο. Η Frachtcontor πρέπει να βρει έναν τρόπο να γίνει ένας ανταγωνιστικός μεσίτης. Αυτή είναι μια πρόκληση, δήλωσε ο Mahnke.
Παράλληλα θεωρεί ότι η Ελλάδα δεν είναι μια κορεσμένη με μεσίτες αγορά και πιστεύει ότι η παγκοσμιοποίηση θα βοηθήσει τον ναυλομεσίτη να προσελκύσει ταλέντα εκτός Γερμανίας.
Μιλώντας κατά την επιστροφή του από την Αθήνα, στο Tradewinds ο Mahnke εξήγησε ότι το σχέδιο είναι να εγκαινιαστεί η Frachtcontor Junge Hellas την 1η Ιανουαρίου.
Το ελληνικό γραφείο θα στελεχωθεί αρχικά με δύο έως τρεις ναυλομεσίτες, συμπεριλαμβανομένου του Άγγελου Καλογερά, ο οποίος, θα είναι επικεφαλής της εταιρείας.
Υπάρχουν εκατοντάδες εξειδικευμένοι πλοιοκτήτες για να μιλήσουν οι ναυλομεσίτες «και μπορούμε να έχουμε επιτυχία στην Ελλάδα, τόνισε ο Mahnke.
Μετά την Αθήνα η Frachtcontor θα επεκταθεί στις αρχές Φεβρουαρίου στην Ιαπωνία με την έναρξη λειτουργίας γραφείου στο Τόκιο. Ο Mahnke δήλωσε ότι αναμένεται να ανοίξει με πέντε άτομα προσωπικό, συμπεριλαμβανομένων τριών εξειδικευμένων ναυλομεσιτών.
Latest News
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος
Δεξαμενόπλοιο υπό αμερικανικές κυρώσεις εκφόρτωσε πετρέλαιο σε κινεζικό λιμάνι
Το Mermar ήταν μεταξύ των 183 πλοίων που τέθηκαν υπό αμερικανικές κυρώσεις από την κυβέρνηση Μπάιντεν πριν από λίγες ημέρες
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε
Στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 11,4 εκατ. ευρώ η επέκταση του λιμένα Ίου
Το έργο αποτελεί μέρος από μια σειρά παρεμβάσεων, οι οποίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Ναυτιλίας
Συμφωνία Χαμάς - Ισραήλ: Πότε θα επιστρέψουν τα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Τι λένε στελέχη και αναλυτές της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την επιστροφή των εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα μετά τη συμφωνία Χαμάς – Ισραήλ – Το μήνυμα των Χούθι
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους