Πρόστιμο 2,61 δισεκατομμυρίων λιρών (75 εκατομμύρια δολάρια) επέβαλε η αρχή ανταγωνισμού στην Google της Alphabet Inc, κατηγορώντας τον τεχνολογικό κολοσσό ότι εκμεταλλεύτηκε τη δεσπόζουσα θέση του στην αγορά υπηρεσιών διακομιστών διαφημίσεων.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η τουρκική ρυθμιστική αρχή, η Google έχει ευνοήσει τη δική της υπηρεσία από την πλευρά της προσφοράς (SSP) έναντι των αντιπάλων της και αυτή η κίνηση δυσκόλεψε τις λειτουργίες των ανταγωνιστών της.
Η Google πρέπει να διασφαλίσει εντός έξι μηνών ότι οι ανταγωνιστές δεν βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και να παρέχει σε SSP τρίτων παρόμοιους όρους που ισχύουν για τις δικές της υπηρεσίες, πρόσθεσε η ρυθμιστική αρχή.
Google-Meta: Στο στόχαστρο των Βρυξελλών για «μυστικές διαφημίσεις» που στοχεύουν εφήβους
Google Reklamcılık ve Pazarlama Ltd. Şti., Google International LLC, Google LLC, Google Ireland Limited ve Alphabet Inc. hakkında yürütülen soruşturma sonuçlandı.
Rekabet Kurulunun (Kurul), 18.05.2023 tarihli ve 23-23/432-M sayılı kararı uyarınca, Google Reklamcılık ve Pazarlama…
— Rekabet Kurumu (@RekabetKurumu) December 13, 2024
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα, ανέφερε η αρχή. Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης.
Τον Ιούνιο, η τουρκική αντιμονοπωλιακή επιτροπή επέβαλε στην Google πρόστιμο 482 εκατομμυρίων λιρών για την υπηρεσία αναζήτησης ξενοδοχείων.
Στο μικροσκόπιο της Ευρώπης
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών, οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές ζήτησαν από την Google να παράσχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια μυστική διαφημιστική συνεργασία με τη Meta, η οποία παρακάμπτει τους κανόνες της ίδιας της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με το πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται οι ανήλικοι στο διαδίκτυο.
Αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εξετάζουν μια σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες που προωθούν το Instagram σε εφήβους στο YouTube.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται οι Financial Times, τον περασμένο Οκτώβριο, οι ρυθμιστικές αρχές της επιτροπής διέταξαν τους δικηγόρους της Alphabet, της μητρικής εταιρείας της Google, να ελέγξουν και να συγκεντρώνουν δεδομένα, παρουσιάσεις, εσωτερικές συνομιλίες και email που σχετίζονται με τις διαφημιστικές καμπάνιες.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι το υλικό αυτό συγκεντρώθηκε στην εσωτερική έρευνα της Google, με την κωδική ονομασία “Tangerine Owl”. Αυτές οι πληροφορίες παρουσιάστηκαν σε αξιωματούχους των Βρυξελλών που αποφασίζουν αν θα δράσουν.
Η επιτροπή αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η «συνεργασία» Google-Meta
Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά σε έρευνα FT που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο, το προσωπικό της Google βοηθούσε τη Meta να παρακάμψει τις πολιτικές της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να κατευθύνεται σε ανηλίκους.
Ενώ η Google απαγορεύει την εξατομίκευση διαφημίσεων για εφήβους, η καμπάνια για το Instagram στο YouTube ώθησε σκόπιμα μηνύματα σε μια ομάδα χρηστών που χαρακτηρίζονται ως «άγνωστοι» στο σύστημά της. Οι υπάλληλοι της Google είπαν στη Meta ότι διέθετε εσωτερικά δεδομένα που έδειχναν ότι αυτή η ομάδα στρέφεται σε άτομα κάτω των 18 ετών και ότι ήταν ένας τρόπος «χακαρίσματος» των διασφαλίσεων του κοινού στο σύστημά τους.
Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, η Spark Foundry, θυγατρική του γαλλικού διαφημιστικού κολοσσού Publicis, ξεκίνησε ένα επιτυχημένο πιλοτικό πρόγραμμα μάρκετινγκ στον Καναδά. Στη συνέχεια, η καμπάνια επεκτάθηκε στις ΗΠΑ νωρίτερα φέτος, με σχέδια να κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο και σε άλλες εφαρμογές Meta, συμπεριλαμβανομένου του Facebook. Ωστόσο, μετά το δημοσίευμα των FT το έργο ακυρώθηκε.
Latest News
Η Amazon προχωρά σε μεταμόσχευση «εγκεφάλου» στην Alexa
Η κυκλοφορία του αναβαθμισμένου φωνητικού βοηθού χτυπήθηκε από καθυστερήσεις καθώς η Amazon προσπαθεί να ξεπεράσει τεχνικά εμπόδια
Ποια επαγγέλματα δεν φοβούνται την AI [γράφημα]
Οι προβλέψεις για όσα φέρνει η ΑΙ στην αγορά εργασίας είναι εν πολλοίς σαρωτικές - Δεν υπάρχουν, όμως, μόνον άσχημα νέα
Η τεχνητή νοημοσύνη θα διαμορφώσει την πολιτική υγείας στην ΕΕ
Σύμφωνα με τον Επίτροπο Όλιβερ Βαρχέλι, δεν υπάρχουν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγειονομική περίθαλψη
Το TikTok ετοιμάζεται για... λουκέτο την Κυριακή στις ΗΠΑ
Το TikTok και η Bytedance σχεδιάζουν να δώσουν στους χρήστες τους στις Ηνωμένες Πολιτείες τη δυνατότητα λήψης όλων των δεδομένων τους
Η Κομισιόν καλεί τα κράτη μέλη να επανεξετάσουν τις επενδύσεις σε τρίτες χώρες για λόγους ασφάλειας
Η ανασκόπηση των εξερχόμενων επενδύσεων θα παράσχει μια απόφαση σχετικά με το εάν απαιτείται περαιτέρω δράση, επισημαίνει η Κομισιόν
Πανεπιστήμια και συνδικάτα ρίχνουν «άκυρο» στην πλατφόρμα «Χ» – «Φόρουμ ακροδεξιών ιδεών»
Μαζικές είναι οι αποχωρήσεις πανεπιστημίων και συνδικάτων στη Γερμανία από την πλατφόρμα «X», η οποία χαρακτηρίζεται ως φόρουμ που διαδίδει ακροδεξιές ιδέες
Νέες απολύσεις εργαζομένων στη Meta - Τι ισχυρίστηκε ο Zάκερμπεργκ
Αυτή θα είναι μια έντονη χρονιά και θέλω να βεβαιωθώ ότι έχουμε τους καλύτερους ανθρώπους στις ομάδες μας, είπε μεταξύ άλλων το αφεντικό της Meta Platforms
Τεχνητή νοημοσύνη: Ποιοι και γιατί σχεδιάζουν επενδύσεις σε ΑΙ αντί προσλήψεις προσωπικού
Νέα δημοσκόπηση λέει ότι το 51% των ηγετικών στελεχών επιχειρήσεων στοχεύουν να ανακατευθύνουν τις επενδύσεις φέτος στην τεχνητή νοημοσύνη
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta