Ταϊβάν: «Στοπ» στο deal 950 εκατ. της Uber με την Foodpanda

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ταϊβάν σημείωσε ότι δημιουργούνταν ανησυχίες για αντιανταγωνιστικές πρακτικές

Ταϊβάν: «Στοπ» στο deal 950 εκατ. της Uber με την Foodpanda

Η Ταϊβάν μπλόκαρε την αγορά της Foodpanda της Delivery Hero από την Uber Technologies για 950 εκατομμύρια δολάρια, λόγω ανησυχιών ότι θα ήταν αντιανταγωνιστική, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Επιτροπής Δίκαιου Εμπορίου (FTC).

Η Delivery Hero ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι η Uber μπορεί είτε να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης της επιτροπής είτε να τερματίσει την εξαγορά.

Σε ενημέρωση των ΜΜΕ, η Επιτροπή δήλωσε ότι ο αρνητικός αντίκτυπος της συγχώνευσης θα υπερέβαινε τα συνολικά οικονομικά οφέλη και ότι τα διορθωτικά μέτρα δεν θα ήταν σε θέση να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες για τον ανταγωνισμό.

Γιατί οι οδηγοί των Uber και Lyft ανεξαρτητοποιούνται

Το σκεπτικό της επιτροπής ανταγωνισμούς της Ταϊβάν

«Στην αγορά της πλατφόρμας παράδοσης φαγητού, η κύρια ανταγωνιστική πίεση της UberEats προέρχεται από την Foodpanda. Η συγχώνευση θα εξαλείψει αυτή την ανταγωνιστική πίεση», δήλωσε ο Chen Chih-min, αντιπρόεδρος της FTC της Ταϊβάν.

«Μετά τη συγχώνευση, η UberEats θα περιορίζεται λιγότερο από τον ανταγωνισμό, δίνοντάς της περισσότερα κίνητρα για να αυξήσει τις τιμές για τους καταναλωτές και να αυξήσει ακόμη και τις προμήθειες για τους επιχειρηματίες εστιατορίων».

Ο Chen πρόσθεσε ότι μετά τη συγχώνευση, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των δύο εταιρειών στην Ταϊβάν θα ξεπεράσει το 90%.

Η Uber και η Delivery Hero ανακοίνωσαν τον Μάιο τη συμφωνία για την Ταϊβάν, η οποία περιλάμβανε μια ξεχωριστή συμφωνία για την αγορά από την Uber νεοεκδοθεισών μετοχών της γερμανικής εταιρείας παράδοσης φαγητού αξίας 300 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η αμερικανική εταιρεία ανέμενε ότι η εξαγορά θα συνεισέφερε τουλάχιστον 150 εκατ. δολάρια ετησίως στα προσαρμοσμένα βασικά κέρδη της επιχείρησης delivery εντός ενός έτους από την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η οποία θεωρήθηκε πιθανή το πρώτο εξάμηνο του 2025.

Οι διαδικτυακές πλατφόρμες παράδοσης τροφίμων αντιπροσωπεύουν ένα μικρό κλάσμα της ανταγωνιστικής αγοράς παράδοσης τροφίμων της Ταϊβάν. Οι δραστηριότητες της Foodpanda στο νησί ήταν ισοσκελισμένες όσον αφορά τα προσαρμοσμένα βασικά κέρδη για τους 12 μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2024, ανέφεραν οι εταιρείες.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο