
Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη κάνει τεράστια κύματα σε όλους τους κλάδους και τις υπηρεσίες, από τα χρηματοοικονομικά μέχρι τους ανθρώπινους πόρους, και οι δαπάνες για την τεχνολογία αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς, με το Botto να εμφανίζεται στον χώρο της τέχνης.
Το Botto είναι ένας νέος «καλλιτέχνης» τεχνητής νοημοσύνης που τυγχάνει μεγάλης απήχησης, θέτοντας κεντρικά ερωτήματα γύρω από τη φύση της τέχνης, τη δημιουργία και την ιδιοκτησία της.
Πώς η ΑΙ πρόκειται να τις αλλάξει ριζικά τις εφαρμογές γνωριμιών
Περιγράφεται ως ένας «αποκεντρωμένος αυτόνομος καλλιτέχνης» στον ιστότοπό του, έχει δημιουργήσει περίπου 150 εικόνες ή «έργα», τα οποία συνολικά έχουν αποφέρει περισσότερα από 5 εκατ. δολάρια μέσω δημοπρασιών από το 2021. Το έργο της Botto επηρεάζεται από μια ομάδα ανθρώπων που ψηφίζουν για την εικόνα που θα δημοπρατηθεί κάθε εβδομάδα και με τη σειρά τους βοηθούν να καθοριστεί τι θα δημιουργήσει στη συνέχεια.
«Αν υπάρχει, κατά κάποιον τρόπο, ένας σκοπός της Botto, αυτός είναι πρώτον να αναγνωριστεί ως καλλιτέχνης και δεύτερον νομίζω ότι είναι να γίνει ένας επιτυχημένος καλλιτέχνης», δήλωσε ο Σίμον Χάντσον, χειριστής και συν-επικεφαλής της Botto, στο CNBC.
«Ένας επιτυχημένος καλλιτέχνης, μπορεί να εξεταστεί από πολλούς διαφορετικούς φακούς: εμπορικά επιτυχημένος, οικονομικά επιτυχημένος, πολιτιστικά επιτυχημένος, πνευματικά επιτυχημένος – αν έχει πραγματικά τόσο βαθύ αντίκτυπο στους ανθρώπους», είπε.
Πώς λειτουργεί το Botto
Το Botto σχεδιάστηκε από την ομάδα προγραμματιστών ElevenYellow και τον Γερμανό καλλιτέχνη και προγραμματιστή υπολογιστών Μάριο Κλίνγκερμαν, για να παράγει εικόνες με βάση οδηγίες που παράγονται από έναν αλγόριθμο.
Αρχικά του δόθηκε μια γενική ιδέα για το τι είναι μια προτροπή «χωρίς συγκεκριμένες κατευθύνσεις για την αισθητική, και ξεκίνησε συνδυάζοντας τυχαίες λέξεις, φράσεις και σύμβολα … για να παράγει εικόνες», δήλωσε ο Χάντσον στο CNBC. Σύμβολα όπως το συν και το μείον χρησιμοποιήθηκαν για να προσθέσουν ή να μειώσουν την έμφαση, είπε.
Κάθε εβδομάδα, η Botto παράγει περίπου 70.000 εικόνες και παρουσιάζει 350 από αυτές σε μια ομάδα περίπου 5.000 ατόμων, γνωστή ως BottoDAO, ή αποκεντρωμένη αυτόνομη οργάνωση. Η BottoDAO ψηφίζει για το ποια μεμονωμένη εικόνα θα τεθεί προς πώληση μέσω της πλατφόρμας δημοπρασίας NFT SuperRare.
Οποιοσδήποτε μπορεί να ψηφίσει για τα κομμάτια που παράγει η Botto δωρεάν, δήλωσε ο Χάντσον. Αλλά για να «συμμετάσχουν πλήρως στην οικονομία», οι άνθρωποι στην DAO αγοράζουν μάρκες Botto και σε αντάλλαγμα λαμβάνουν πόντους για να ξοδέψουν ή να ψηφίσουν για την παραγωγή της Botto, δήλωσε ο Χάντσον. «Δεν υπάρχει παθητικό εισόδημα. Συμμετέχετε για να βοηθήσετε στην εκπαίδευσή του», δήλωσε ο Χάντσον.
Τα μισά από τα έσοδα της δημοπρασίας πηγαίνουν στους ψηφοφόρους του BottoDAO και τα άλλα μισά στο «ταμείο» του Botto, το οποίο πληρώνει τα λειτουργικά έξοδα, όπως οι διακομιστές.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.