
Οι 255 εκατομμύρια πελάτες που επισκέπτονται τη Walmart κάθε εβδομάδα πρόκειται να δουν κάτι νέο -και ακόμη πιο μπλε- επειδή η Walmart παρουσιάζει την πρώτη ανανέωση της μάρκας της εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες.
Πολλά συνέβησαν από τότε που η Walmart παρουσίασε την τελευταία της επωνυμία και ταυτότητα το 2008, όπου κυριαρχούσαν μικρότερα γράμματα και η επίπεδη γραφική παράσταση στον ψηφιακό μαξιμαλισμό της δεκαετίας του 2000. Στο γύρισμα του Millenium, τα smartphones μόλις είχαν απογειωθεί και κολοσσοί του retail, όπως η Walmart, θα εισερχόταν σε μια δεκαετία νέου ανταγωνισμού από τον αυξανόμενο αντίπαλό του, την Amazon.
Walmart: Ανταγωνίζεται στα ίσια την Amazon – Οι νέες υπηρεσίες και τα τρικ
H ανθεκτικότητα της Walmart
Αλλά η Walmart εξελίχθηκε αρκετά ώστε να παραμείνει κυρίαρχη. Επένδυσε στη δική της εξαιρετική εφαρμογή και στη συνδρομητική παράδοση Walmart+, επεκτάθηκε σε υπηρεσίες όπως η διαφήμιση και η υγειονομική περίθαλψη και αύξησε το δίκτυο των κέντρων εκπλήρωσης για να ανταγωνιστεί την ταχύτητα αποστολής της Amazon.
Η εταιρεία έβγαλε 158 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 7% και τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο να ξεπερνούν πλέον τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια (με άγρια αύξηση 27% μόνο το τρίτο τρίμηνο του 2024). Η σημερινή Walmart -που εξακολουθεί να είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο- φαίνεται εκπληκτικά ανθεκτική σε μια εποχή παγκόσμιας αβεβαιότητας.

Από το πρώτο της ξεκίνημα στο Μπέντονβιλ του Αρκάνσας, το 1951, η Walmart έχει εξελιχθεί σε έναν παγκόσμιο ηγέτη αφιερωμένο στο να βοηθά τους ανθρώπους να εξοικονομούν χρήματα και να ζουν καλύτερα.
Καθώς η Walmart μεγάλωσε, η δέσμευση αυτή επεκτείνεται από την παροχή προσιτών τιμών στα προϊόντα μέχρι την εξυπηρέτηση των πελατών και των μελών της με τρόπους που κάνουν την εμπειρία των αγορών πιο ευχάριστη. Στόχος της εταιρείας είναι να εξοικονομεί χρόνο στους πελάτες και τα μέλη της, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους ανθρώπους να είναι πιο υγιείς, να αυξάνουν τον πλούτο τους και να ενισχύουν τις κοινότητες και τον πλανήτη.
Δεσμεύσεις και στόχοι
«Στόχος της Walmart είναι να είναι ένας εμπνευσμένος, ψηφιακός λιανοπωλητής που παρέχει όλα τα προϊόντα, τις μάρκες και τις υπηρεσίες που χρειάζονται και θέλουν οι πελάτες μας. Αυτή η ανανέωση, που έχει τις ρίζες της στην κληρονομιά του ιδρυτή μας, Σαμ Γουόλτον, καταδεικνύει τις εξελισσόμενες ικανότητές μας και τη μακροχρόνια δέσμευσή μας να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας του σήμερα και του αύριο», δήλωσε ο Γουίλιαμ Γουάιτ, ανώτερος αντιπρόεδρος και Chief Marketing Officer.

Η επικαιροποιημένη ταυτότητα του εμπορικού σήματος θα βοηθήσει τη Walmart να οικοδομήσει αξιοπιστία και σύνδεση, να γίνει γνωστή για τις βολικές ψηφιακές υπηρεσίες της και να θεωρηθεί ως ένα πιο σύγχρονο, πολιτισμικά δυναμικό εμπορικό σήμα.
Για να το εκφράσει αυτό ως ένα νέο εμπορικό σήμα, η Walmart συνεργάστηκε ακρετές επιχειρήσεις, με την Jones Knowles Ritchie (JKR), γνωστή για τις ανακαινίσεις της στα Burger King, Chobani και Impossible, για να αναφέρουμε μερικές, μαζί με την Landor για κάποιες εργασίες εντός των καταστημάτων.
H νέα ταυτότητα της Walmart
Η ομάδα δημιούργησε τη δική της γραμματοσειρά από το πιο λεπτό παραλλαγμένο Myriad Pro που χρησιμοποιούσε η Walmart από το 2008.
Ταυτόχρονα, η Walmart επανασχεδίασε τη «σπίθα», η οποία εμφανίζεται συνολικά πιο αναλογικά και πιο οργανικά, χάρη στο παχύτερο αποτύπωμα και τις λιγότερο επεξεργασμένες καμπύλες.
«Θέλαμε να του δώσουμε περισσότερο βάθος και αντίκτυπο, ώστε να αποπνέει λίγο περισσότερη ενέργεια της Walmart και να λειτουργεί ως φάρος για τη μάρκα», λέει ο Γουάιτ. «Μπορεί να είναι ένα αυτόνομο σύμβολο της μάρκας μας».
Το χρώμα True Blue -που επιλέχθηκε κυρίως για το πόσο αβίαστα εμφανίζεται μαζί με τις κατηγορίες Fashion και Home- συνδυάζεται με τα παρόμοια Bentonville Blue (που φτάνει σε blue navy τόνους) και δίνει έμφαση στο Sky Blue και το Everyday Blue. Ο συνδυασμός των μπλε έχει σκοπό να κόψει την υπερβολική μονοτονία και να προσθέσει βάθος.
Σύμφωνα με το Fast Company, το νέο concept θυμίζει τη φωτεινή αλλά λιτή ατμόσφαιρα της ΙΚΕΑ, με το μινιμαλισμό των διαφημίσεων της Walmart να αποτελούν μέρος αυτού του συστήματος – δεν είναι τυχαίο πως έχουν μια καθαρή και μίνιμαλ παρουσίαση που θυμίζει σκόπιμα… έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.


Latest News

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους

Ο Τραμπ βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό
Νέο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ απειλεί να περικόψει ομοσπονδιακά χρήματα από τα σχολεία που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις αποκάλυψης ξένων χρηματοδοτήσεων

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα