
Στην απόκτηση μειοψηφικού μεριδίου στην ITA Airways προχώρησε η Lufthansa, κλείνοντας μια περίοδο αβεβαιότητας για την ιταλική αεροπορική εταιρεία, στην οποία είχε καταθέσει προσφορά τον Ιανουάριο του 2023.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η γερμανική αεροπορική εταιρεία συμφώνησε να λάβει μερίδιο 41% στον διάδοχο της Alitalia, έναντι 325 εκατ. ευρώ, ενώ το υπόλοιπο 59% θα συνεχίσει αρχικά να κατέχει το ιταλικό υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της Lufthansa.
Τα δύο μέρη έχουν, ωστόσο, συμφωνήσει για την πρόθεση της Lufthansa να αγοράσει τις υπόλοιπες μετοχές της ITA, ξεκινώντας από φέτος.
Αεροπορικές εταιρείες: Τα νέα αεροσκάφη «αποφεύγουν» τη συμφόρηση στα κεντρικά αεροδρόμια
«Με την επένδυσή μας, θα ενισχύσουμε τώρα την ιταλική και ευρωπαϊκή αεροπορική αγορά και τη θέση του ομίλου Lufthansa ως νούμερο ένα στην Ευρώπη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa, Carsten Spohr.
Η συμφωνία αντανακλά τις προσπάθειες της Lufthansa να αποκτήσει ισχυρότερα ερείσματα σε μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές αγορές της Ευρώπης.
Η συμφωνία αντιμετώπισε εξονυχιστικό έλεγχο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με έδρα τις Βρυξέλλες, ιδίως όσον αφορά τον αντίκτυπό της στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Η Κομισιόν έχει θέσει ήδη όρους προκειμένου να μην αποκλειστούν οι ανταγωνιστές της Lufthansa, Easyjet, Air France-KLM και British Airways με Iberia.
Προσλήψεις
Υπενθυμίζεται ότι, όπως έγινε γνωστό τις προηγούμενες ημέρες, ο αεροπορικός όμιλος Lufthansa, σχεδιάζει για το τρέχον έτος περίπου 10.000 νέες προσλήψεις, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι ο κλάδος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας γνωρίζει νέα άνθηση μετά την πανδημία του κορονοϊού. Στο ίδιο πλαίσιο, άλλωστε, εντάσσεται και οριστικοποίηση της εξαγοράς του ιταλικού αερομεταφορέα ITA.
Ενόψει της επέκτασης των δραστηριοτήτων της, η Lufthansa πρόκειται να προσλάβει εντός του 2025 περίπου 10.000 νέους υπαλλήλους. Μόνο στη Lufthansa Technik θα προστεθούν 2.000 θέσεις, ενώ αναζητούνται περίπου 800 πιλότοι.
Ευκαιρίες απασχόλησης θα υπάρχουν επίσης για πληρώματα καμπίνας, τεχνικά επαγγέλματα, διοίκηση και υπηρεσίες εδάφους. Περισσότερες από τις μισές θέσεις αφορούν το εσωτερικό της Γερμανίας.
Μετά την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο μεγαλύτερος όμιλος αεροπορικών εταιριών στην Ευρώπη έκανε γνωστό ότι κατά το 2024 έλαβε 350.000 αιτήσεις και προσέλαβε τελικά 13.000 υπαλλήλους και θα συνεχίσει ν’ αυξάνει το προσωπικό του.


Latest News

Ο Τραμπ βάζει φωτιά στον πληθωρισμό - Οι προειδοποιήσεις των οικονομολόγων
Οι δασμοί του Τραμπ απειλούν με αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ στο 4% μέσα σε έναν χρόνο

Στο μικροσκόπιο της ΕΕ ο ρόλος της Ρωσίας για κρίσιμο ευρωπαϊκό έργο πληροφορικής
Η έρευνα εξετάζει πώς ο γαλλικός όμιλος Atos χρησιμοποίησε το γραφείο της Μόσχας για ευαίσθητο έργο πληροφορικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Νέο μέτωπο Τραμπ με τη Νότια Αφρική – «Παγώνει» κάθε αμερικανική βοήθεια στην Πρετόρια
Ο Τραμπ ανακοίνωσε πως οι ΗΠΑ δεν θα χορηγούν στο εξής βοήθεια στη Νότια Αφρική, επικαλούμενος νόμο που προβλέπει απαλλοτριώσεις γαιών, που διατείνεται ότι κάνει διακρίσεις σε βάρος των λευκών αγροτών

H Legal & General πουλάει τις ασφαλιστικές της δραστηριότητες στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Legal & General πουλά τις επιχειρήσεις προστασίας και μεταφοράς συνταξιοδοτικού κινδύνου στις ΗΠΑ στον μακροχρόνιο συνεργάτη Meiji Yasuda Life Insurance

Τι συμβαίνει με τη Nissan; Θα προχωρήσει ή όχι η συγχώνευση με τη Honda;
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι και όλες οι επιλογές εξατάζονται

Γιατί η στέγαση είναι ο ελέφαντας στο δωμάτιο στις γερμανικές εκλογές
'Ενα στα τρία από τα 21 εκατομμύρια νοικοκυριά ενοικιαστών επιβαρύνονται πολύ από το κόστος στέγασης

Βερολίνο, Παρίσι, Ρώμη ζητούν μελέτη για την ανταγωνιστικότητα των τραπεζών
Πιέζουν για αλλαγές στο τραπεζικό καθεστώς της ΕΕ με στόχο να ενισχύσουν την ικανότητα του κλάδου να ανταγωνίζεται άλλους διεθνείς παίκτες

Φουντώνει η μάχη στους πάγους για γεωπολιτική και εμπόριο [γραφήματα]
Η Αρκτική έχει μεγάλη στρατηγική σημασία, πολύ μεγάλους ορυκτούς και άλλους πόρους, ενώ με το λιώσιμο των πάγων ανοίγει ο δρόμος για την Ασία, κάποιους μήνες του χρόνου με ειδικά πλοία ή με συνοδεία παγοθραυστικών

Μασκ: Δεν θέλω να αγοράσω το TikTok
Tα πρώτα σχόλια του Μασκ για το θέμα της αγοράς του TikTok από τον ίδιο

Ο βασιλιάς δολάριο αναδύεται ως νέα απειλή για τις εκτιμήσεις κερδών των Big Tech
Ένα ισχυρό δολάριο μειώνει τη ζήτηση για εξαγωγές και την αξία των υπερπόντιων κερδών