
Eπιβάρυνση που σε ετήσια βάση θα φτάσει τα 1,5 δισ. ευρώ ως αποτέλεσμα των νέων «απαιτήσεων» της ΕΕ για τους κλιματικούς στόχους, αναμένει ο Όμιλος VW.
Το ποσό δεν είναι αυθαίρετο. Θα είναι η επιβάρυνση απο τα πιθανά πρόστιμα που θα οφείλονται εάν η VW δεν επιτύχει τον στόχο εκπομπών ρύπων, εξήγησε ο Ρολφ Γούλερ, επικεφαλής του τμήματος επενδύσεων της VW, σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές την Τετάρτη.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να χάσει κέρδη επειδή θα πρέπει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα σε βάρος των πιο κερδοφόρων μοντέλων κινητήρων εσωτερικής καύσης, αναφέρει η γερμανική οικονομική εφημεριδα Handelsblatt.
Η ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικά ο γίγαντας της VW βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση λόγω της απογοητευτικής ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και του κινεζικού ανταγωνισμού και δεν πρέπει να τεθεί υπό καμία πρόσθετη επιβάρυνση.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla είναι πιθανό να επωφεληθεί από τους κανόνες της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων. Πρόσφατα ανακοίνωσε συνεργασία με Toyota, Stellantis και Ford.
Η «σωτηρία»
Η VW, από την άλλη πλευρά, πρέπει να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υπάρχουσα γκάμα μοντέλων ηλεκτρικών οχημάτων. Ο όμιλος αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αναδιάρθρωση και θέλει να μειώσει σημαντικά το κόστος.
Σημειώνεται επίσης ότι η Volkswagen και τα συνδικάτα συνήψαν μια συμφωνία ορόσημο τον Δεκέμβριο για να μειώσουν το κόστος της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεσμευόμενοι να μειώσουν το προσωπικό κατά 35.000 έως το 2030 και να μειώσουν την παραγωγική ικανότητα στα γερμανικά εργοστάσιά της κατά 734.000 μονάδες.
Η ιστορική συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, που ονομάστηκε «Zukunft Volkswagen» (Μέλλον της Volkswagen), προβλέπει την περικοπή 35.000 θέσεων εργασίας και τη διατήρηση σε λειτουργία των εργοστασίων της VW στη Γερμανία.
Προβλέπει επίσης το «κλείδωμα» των υπολοίπων θέσεων εργασίας, αλλά και μείωση της παραγωγικής δυνατότητας στα εργοστάσια του κολοσσού σε γερμανικό έδαφος, ενώ ερμηνεύεται ως το σημαντικότερο βήμα για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας και μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας της μάρκας.


Latest News

Δασμοί σε αλουμίνιο και χάλυβα: Κόστος και χάος στην αμερικανική βιομηχανία
Η αναστάτωση στις αμερικανικές επιχειρήσεις, οι προετοιμασίες και η πίεση προς την κυβέρνηση

Στα ύψη οι επενδύσεις σε ευρωπαϊκές startup του αμυντικού τομέα
Οι επενδύσεις σε ευρωπαϊκές startup που ασχολούνται με την άμυνα και συναφείς τεχνολογίες αυξήθηκαν κατά 24% το 2024 φτάνοντας στο ποσό ρεκόρ των 5,2 δισ. δολαρίων

Η πρόεδρος του Μεξικού γράφει το εγχειρίδιο χειρισμού του Τραμπ, λέει η WSJ
Η πρόεδρος του Μεξικού Κλαούντια Σεϊνμπάουμ «εντυπωσίασε τον Τραμπ μένοντας πιστή στα όπλα της και χωρίς να τον ανταγωνιστεί»

Ποιά είναι η «γραμμή» που αποφάσισαν οι 27 της ΕΕ απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Η «γραμμή» που αποφασίστηκε στην διαδικτυακή σύσκεψη των υπουργών Εμπορίου της ΕΕ

Η Meta απολύει με γνώμονα «χαμηλές επιδόσεις» κάνοντας δυσκολότερη τη ζωή των απολυμένων
Η ταμπέλα που βάζει η Meta χειροτερεύει τα πράγματα για όσους απολύονται.

Χιλιάδες απολύσεις στην Commerzbank για να αποφύγει την εξαγορά από την Unicredit
Η Commerzbank σχεδιάζει να περικόψει 3.000-4.000 θέσεις εργασίας, επί συνόλου 42.000 υπαλλήλων

Στην ΕΕ εργάζονται 7,7 εκατομμύρια γυναίκες επιστήμονες και μηχανικοί, σύμφωνα με τη eurostat
Το 2023 υπήρχαν 7,7 εκατομμύρια γυναίκες επιστήμονες και μηχανικοί στην ΕΕ, 381.200 περισσότερες από ό,τι το 2022

Οι αμυντικές δαπάνες της Ρωσίας ξεπερνούν αυτές όλης της Ευρώπης - Τι δείχνει νέα έρευνα
Φέτος οι συνολικές αμυντικές δαπάνες στη Ρωσία αναμένεται να φτάσουν τα 15,6 τρισ. ρούβλια, που ισοδυναμούν με το 7,5% του ΑΕΠ

Ελ Εριάν: Η Fed θα διατηρήσει αμετάβλητα τα επιτόκια περισσότερο απ ότι αναμένουν οι αγορές
Η Fed αντιδρά υπερβολικά στα οικονομικά δεδομένα εκτιμά ο Μοχάμεντ Ελ Εριάν

Ο Καναδάς απέκτησε... τσάρο - Το στοίχημα της φαιντανύλης και η αντίστροφη μέτρηση με τους δασμούς
Ο νέος τσάρος αποτελεί την απάντηση που δίνει ο Καναδάς για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες για την ασφάλεια των συνόρων με τις ΗΠΑ