
Μετά την είδηση ότι η Louis Vuitton εντάχθηκε στη Formula 1 ως παγκόσμιος χορηγός για 10 χρόνια από το 2025, το άθλημα καλωσορίζει τη Louis Vuitton ως επίσημο εταίρο της Formula 1. Πρόκειται για την πρώτη ενεργοποίηση μιας δεκαετούς συνεργασίας σχεδόν 100 εκατ. ευρώ ετησίως, που υπογράφηκε πέρυσι μεταξύ της F1 και της μητρικής εταιρείας LVMH της Louis Vuitton, αντικαθιστώντας τη Rolex. Η συμφωνία θα περιλαμβάνει επίσης το τμήμα κρασιών και αλκοολούχων ποτών της LVMH, την Moët Hennessy και την εταιρεία κατασκευής ρολογιών Tag Heuer.
Ο Pietro Beccari, ο οποίος εντάχθηκε στη Louis Vuitton ως διευθύνων σύμβουλος από τον Dior το 2023, λέει ότι η σύνδεση με την F1 είναι ένα «ιδιαίτερα σημαντικό» βήμα στην αποστολή της εταιρείας να εξελιχθεί από ένα εμπορικό σήμα πολυτελείας – το μεγαλύτερο και πιο κερδοφόρο στον τομέα, με εκτιμώμενα έσοδα 21,9 δισ. ευρώ – σε ένα «πολιτιστικό εμπορικό σήμα». Επισήμανε ότι η Louis Vuitton και η F1 δίνουν έμφαση στην καινοτομία και τον υψηλό ανταγωνισμό ως κοινό έδαφος για μια συνεργασία.
Είδη πολυτέλειας: Γιατί η Louis Vuitton δυσκολεύεται αλλά η Hermès όχι
«Ο αθλητισμός είναι μέρος της κουλτούρας, της ζωής των νέων ανθρώπων», δήλωσε ο Beccari σε βιντεοκλήση από τα κεντρικά γραφεία της Vuitton στο Παρίσι την περασμένη εβδομάδα. «Ξέρουμε ότι [η F1] έχει ένα νεανικότερο κοινό από ό,τι στο παρελθόν και πολύ περισσότερες γυναίκες που ενδιαφέρονται. [Η F1] εστιάζει επίσης στις ΗΠΑ, και οι ΗΠΑ είναι μια πολύ σημαντική αγορά για εμάς».
Louis Vuitton: Ο αθλητισμός και τα αγαθά πολυτελείας
Η περαιτέρω…εισαγωγή της μάρκας στον αθλητισμό ξεκινά καθώς η ελκυστικότητα των αγαθών πολυτελείας – ιδίως μεταξύ των νέων καταναλωτών- μειώνεται.
Τελικά, ωστόσο, η συνεργασία δεν προέκυψε από δημογραφικά στοιχεία. «Δεν κάναμε πολλούς υπολογισμούς. Ο κ. Arnault πηγαίνει πάντα με το αισθητήριό του», λέει ο Beccari.
Η Louis Vuitton δοκίμασε για πρώτη φορά την F1 μέσω της χορηγίας της Automobile Club de Monaco από το 2021 έως το 2024. Σχεδίασε το βάθρο και την τροπαιοθήκη για το ετήσιο Grand Prix στο Μονακό, τα οποία ήταν σφραγισμένα με το χαρακτηριστικό μοτίβο σκακιέρας Damier της μάρκας και ένα μεγάλο κόκκινο και λευκό «V». Το τρόπαιο θα παρουσιαστεί με παρόμοιο τρόπο στη Μελβούρνη.
Η Louis Vuitton θα έχει επίσης παρουσία σε μικρότερη κλίμακα στους υπόλοιπους 23 αγώνες σε πόλεις όπως η Σιγκαπούρη, το Λας Βέγκας, το Άμπου Ντάμπι και το Μόντρεαλ.
Η απήχηση Louis Vuitton και Formula 1
Η περαιτέρω ώθηση του εμπορικού σήματος στον αθλητισμό ξεκινάει καθώς η απήχηση των ειδών πολυτελείας, ιδίως μεταξύ των νέων καταναλωτών, μειώνεται. Η αγορά πολυτελείας έχει χάσει περίπου 50 εκατ. καταναλωτές τα τελευταία δύο χρόνια, σύμφωνα με έκθεση της Bain που δημοσιεύθηκε τον Νοέμβριο, εν μέρει επειδή η γενιά Z απωθείται από την πρόσφατη άνοδο των τιμών – αυτό που ορισμένοι αναλυτές αποκαλούν « πληθωρισμός απληστίας » – και μετατοπίζει περισσότερες από τις δαπάνες της σε μεταχειρισμένα αγαθά.
Οι όμιλοι πολυτελείας συνδέονται εδώ και καιρό με κορυφαίους αθλητικούς διαγωνισμούς ιστιοπλοΐας και τένις, αλλά τα τελευταία χρόνια έχουν διευρύνει το πεδίο εφαρμογής τους για να συμπεριλάβουν πιο δημοφιλή αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ.
Η σειρά στο Netflix
Η F1 προσπαθεί επίσης να διευρύνει την απήχησή της. Μια εξαετής σειρά ντοκιμαντέρ του Netflix βοήθησε το πρωτάθλημα να επεκτείνει την εμβέλειά του πέρα από τους φανατικούς οπαδούς, ιδίως μεταξύ των 40 εκατομμυρίων Αμερικανών οπαδών του, οι μισοί από τους οποίους άρχισαν να παρακολουθούν το άθλημα τα τελευταία πέντε χρόνια.
«Το Netflix ήταν το πρώτο βήμα για να αλλάξουμε εντελώς την επικοινωνιακή μας προσέγγιση», λέει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της F1, Stefano Domenicali, μιλώντας μαζί με τον Beccari της Vuitton στη βιντεοκλήση. «Θέλαμε να μετατοπίσουμε την επικοινωνία από τον καθαρό αθλητισμό σε μια μεγάλη πλατφόρμα ψυχαγωγίας. Θέλουμε να είμαστε τόσο κοινωνικά επίκαιροι όσο και η Louis Vuitton».
Το 40 % των οπαδών της F1 είναι γυναίκες, από 32 % το 2018, γεγονός που βοηθά στην προσέλκυση εμπορικών σημάτων με επίκεντρο τις γυναίκες, όπως η Charlotte Tilbury, η οποία είναι πλέον χορηγός του F1 Academy.


Latest News

Μπέιλι: Επικεντρωνόμαστε στο σοκ της ανάπτυξης – Τι είπε για δασμούς και ύφεση
Η Τράπεζα της Αγγλίας θα εξετάσει τις επιπτώσεις από τους δασμούς στην ανάπτυξη και στον πληθωρισμό

Αύξηση των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών απο τις ΗΠΑ το 2024
Oι εξαγωγές ουίσκι απο τις ΗΠΑ στην ΕΕ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60% σε 699 εκατ. δολάρια , μεταξύ 2022 και 2024, από 439 εκατ. δολάρια το 2021

Οι δασμοί είναι ιδανική ευκαιρία για την Ευρώπη, λέει ο κεντρικός τραπεζίτης της Λετονίας
«Να ληφθούν τώρα οι αποφάσεις της ΕΕ που δεν πραγματοποιήθηκαν πλήρως», λέει ο διοικητής της τραπεζας της Λετονίας

Μπορεί να τηλεφωνήσω στον Πάουελ - Τι θα ζητήσει ο Τραμπ από τον πρόεδρο της Fed
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επανέλαβε ότι η Fed θα πρέπει να μειώσει τα επιτόκιά της

H UPS αγοράζει την καναδική Andlauer Healthcare Group αντι 1,6 δισ. δολ.
Η νέα εξαγορά επεκτείνει τις δυνατότητες της UPS στον τομέα της μεταφοράς υγειονομικού υλικού

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop

ΗΠΑ: Μικρή αύξηση των αιτήσεων για επιδόματα ανεργίας
Η αγορά εργασίας παραμένει σταθερή

Μειωμένο το guidance της P&G για το 2025 καθώς υποχωρεί η ζήτηση
Εξαιτίας της συρρίκνωσης των εισοδημάτων, μειώνεται η ζήτηση και εταιρείες όπως η P&G αναθεωρούν τις προβλέψεις τους - Προς τα κάτω

Η Ισπανία ακυρώνει την αγορά πυρομαχικών από το Ισραήλ κάτω από εσωτερική πολιτική πίεση
Η αγορά, αξίας 6,6 εκατομμυρίων ευρώ, προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις εντός του κυβερνητικού συνασπισμού στην Ισπανία

Γκρεμίστηκαν οι μετοχές της Kering - Προβλήματα για την Gucci
Η πτώση των πωλήσεων της Gucci και το τέταρτο τρίμηνο έδειξε ότι η αισθητική της αναμόρφωση εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες