Danone: Ανάπτυξη με το βλέμμα σε Ινδία και Κίνα – Τι σχεδιάζει ο CEO

Οι επιδόσεις της Danone αποτυπώνουν τη συνεχή ζήτηση για ιατρική διατροφή και παιδικές τροφές στην Κίνα - Τι συμβαίνει στις ΗΠΑ

Danone: Ανάπτυξη με το βλέμμα σε Ινδία και Κίνα – Τι σχεδιάζει ο CEO

Tο επόμενο σκέλος του σχεδίου ανάπτυξής της βάζει μπροστά η Danone, έχοντας ως βάση τα θετικά αποτελέσματα και την αυτοπεποίθηση που της χάρισε το 2024.

Εξάλλου ο ισπανικός κολοσσός τροφίμων με γαλλική έδρα, πραγματοποίησε πωλήσεις και μετρητά πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών και βελτίωσε το περιθώριο κέρδους της χάρη στους υψηλότερους όγκους, καθώς επιβραδύνθηκε η αύξηση των τιμών.

Η θετική πορεία

Ειδικότερα, ο γίγαντας των καταναλωτικών αγαθών, στα εμπορικά σήματα του οποίου περιλαμβάνονται τα νερά Evian και Badoit και το γιαούρτι Activia, ανακοίνωσε πωλήσεις για το 2024 ύψους 27,376 δισ. ευρώ (28,72 δισ. δολάρια), με αύξηση 4,3% σε σύγκριση με τις προσδοκίες των αναλυτών για 4,2%.

Οι επιδόσεις αντανακλούσαν τη συνεχή ζήτηση για ιατρική διατροφή και παιδικές τροφές στην Κίνα, καθώς και για κρέμες καφέ και προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες στη Βόρεια Αμερική.

Το επαναλαμβανόμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους για το 2024 αυξήθηκε στο 13% των πωλήσεων από 12,6% το 2023, σύμφωνα με τις προσδοκίες για 13%.

Τι βλέπει για το 2025

Για το 2025, η Danone δήλωσε ότι η πρόβλεψή της ήταν σύμφωνη με τη μεσοπρόθεσμη φιλοδοξία της για αύξηση των πωλήσεων κατά 3-5%, με τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα να αυξάνονται ταχύτερα από τις πωλήσεις.

Τον περασμένο Ιούνιο, η Danone έδωσε αυτούς τους ετήσιους στόχους για την περίοδο 2025-2028, η οποία, όπως είπε, αποτελεί το επόμενο σκέλος μιας αναζωογόνησης που ξεκίνησε το 2022, καθώς ο όμιλος τροφίμων επεκτείνεται περαιτέρω στην υγεία και την ιατρική διατροφή.

Τα σχέδια της Danone

Επέκταση στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεγάλη οικονομία του κόσμου, την Ινδία, σχεδιάζει η Danone καθώς ο γαλλικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά με τον παγιωμένο ανταγωνισμό.

Η παρουσία της εταιρείας στην Ινδία, όπου πουλά πρωτεΐνη γάλακτος σε σκόνη και βρεφική φόρμουλα, «δεν είναι εκεί που θα έπρεπε», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Αντουάν ντε Σεντ Αφρίκ στους Financial Times.

Η γαλλική εταιρεία έχει μείνει πίσω από τους παγκόσμιους ανταγωνιστές της Unilever και της Nestlé στην ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία καταναλωτικών αγαθών της Ινδίας, όπου τα έσοδα υπολογίζονται από μια κυβερνητική υπηρεσία προώθησης σε 616 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027.

Την ίδια στιγμή, σταμάτησε να προμηθεύεται σόγια από τη Βραζιλία και τώρα αγοράζει από χώρες της Ασίας, δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής των οικονομικών του, εν όψει του κανόνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που απαιτεί από τις εταιρείες να αποδείξουν ότι δεν προμηθεύονται από αποψιλωμένη γη.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο