
Οι γονείς που αποκτούν λιγότερα παιδιά αγοράζουν πιο ακριβές παιδικές τροφές, σύμφωνα με τον επικεφαλής του τομέα διατροφής της Nestlé, καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο αλλάζει τη στρατηγική της για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο της μείωσης των γεννήσεων.
Η Nestlé, όπως και άλλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, προσπαθεί να ωθήσει τους πελάτες της στην αγορά λιγότερων και ακριβότερων προϊόντων, καθώς προσπαθεί να καταπολεμήσει μια δυνητικά συρρικνούμενη πελατειακή βάση και το υψηλότερο κόστος των συστατικών, μια στρατηγική γνωστή ως premiumisation.
Η Serena Aboutboul δήλωσε στους Financial Times ότι οι άνθρωποι με λιγότερα παιδιά, ή ένα μόνο παιδί, «τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα. Βλέπουμε μια σαφή μείωση του αριθμού των παιδιών ανά νοικοκυριό. Και αυτό οδηγεί στο premiumisation».

Nestlé: Η μείωση των γεννήσεων
Ο ελβετικός όμιλος ανακοίνωσε ότι η σταθερή μείωση των παγκόσμιων ποσοστών γεννήσεων, τόσο στις αναπτυσσόμενες χώρες όσο και στις πλουσιότερες οικονομίες, οδηγεί τη ζήτηση στα υψηλότερης ποιότητας βρεφικά προϊόντα του, όπως τα Sinergity, NAN και Illuma.
Η διατροφή είναι ο τρίτος μεγαλύτερος τομέας της Nestlé, μετά τον καφέ και τα προϊόντα για κατοικίδια ζώα. Η κατηγορία περιλαμβάνει βρεφικές κρέμες, παιδικές τροφές, ροφήματα και γάλατα σε σκόνη, όπως τα Nesquik, Milo και Nido.
Σε μια επικαιροποίηση των αποτελεσμάτων για το σύνολο του έτους τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις βρεφικής διατροφής αυξήθηκαν με χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, χάρη στις πωλήσεις της ακριβότερης βρεφικής κρέμας NAN και της μάρκας μαζικής αγοράς Lactogen.
Η ίδια στοχεύει σε ανάπτυξη για τη βρεφική και την παιδική διατροφή με μέσο ετήσιο ρυθμό 2-3% και 3% αντίστοιχα μεταξύ 2025 και 2027, σε σύγκριση με 5% ανάπτυξη για τα εμπορικά σήματα διατροφής ενηλίκων, συμπεριλαμβανομένων των συμπληρωμάτων για γυναίκες και γήρανση.
Οι χώρες σε όλο τον κόσμο παλεύουν με τη μείωση των γεννήσεων, με τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού να ζουν σήμερα σε χώρες με ποσοστά γεννήσεων ανά γυναίκα κάτω από το λεγόμενο «ποσοστό αντικατάστασης» του 2,1.
Η Aboutboul δήλωσε ότι ένα μέρος αυτού του φαινομένου είναι ότι οι γυναίκες κάνουν παιδιά αργότερα στη ζωή τους, όταν είναι συνήθως πιο σταθερές οικονομικά, προσθέτοντας επίσης δυναμική στην αύξηση των πωλήσεων των ακριβότερων εμπορικών σημάτων.
Η στόχευση της Nestlé
Εκτός από τη στόχευση σε προϊόντα υψηλότερης ποιότητας για μωρά, η Nestlé στρέφεται επίσης περαιτέρω σε τομείς όπως η παροχή συμπληρωμάτων διατροφής και εμπλουτισμένων τροφίμων για ηλικιωμένους, για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της γήρανσης του πληθυσμού.
Η Aboutboul δήλωσε ότι η Nestlé, η οποία βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης υπό τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Laurent Freixe, «διευρύνει τα όρια» της κατηγορίας διατροφής της, σε προϊόντα για μητέρες, μεγαλύτερα παιδιά και για τον ηλικιωμένο πληθυσμό.
«Έχεις [λιγότερα] μωρά, αλλά μπορείς να κοιτάξεις τα νήπια, να κοιτάξεις τις μητέρες και να αναπτύξεις μια στρατηγική για την υγιή γήρανση και τη μακροζωία, η οποία είναι μια αυξανόμενη τάση», είπε.
Εκτός από την επέκταση των πιο ακριβών τμημάτων της, το τμήμα διατροφής της Nestlé μειώνει το κόστος των προϊόντων της μαζικής αγοράς, τα οποία περιλαμβάνουν το προσιτό γάλα Nestogen και τα δημητριακά Cerevita, καθώς προσπαθεί να καταπολεμήσει την αυξανόμενη πόλωση των καταναλωτικών δαπανών.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κατευθύνει τα φθηνότερα προϊόντα της σε ευάλωτους πληθυσμούς στην Αφρική, την Ασία και τη Λατινική Αμερική, όπου ο υποσιτισμός και η «ακατάλληλη» βρεφική διατροφή εξακολουθούν να είναι υψηλά.


Latest News

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους

Ο Τραμπ βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό
Νέο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ απειλεί να περικόψει ομοσπονδιακά χρήματα από τα σχολεία που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις αποκάλυψης ξένων χρηματοδοτήσεων

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης