
Τα παγκόσμια έσοδα από τις υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης με δυνατότητα διαλόγου θα αυξηθούν από 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025 σε περισσότερα από 23 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027, προβλέπει νέα μελέτη της εταιρείας ερευνών Jupiter Research.
Σύμφωνα με την μελέτη, προβλέπεται ότι τα έσοδα αυτά, που αθροιστικά θα ξεπεράσουν τα 57 δισεκατομμύρια δολάρια, και τα οποία προέρχονται από τις δαπάνες των επιχειρήσεων για πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης με δυνατότητα συνομιλίας, θα προέλθουν από τα οφέλη της ενσωμάτωσης AI Agents στις διάφορες υπηρεσίες.
Η agentic AI είναι ένα υποσύνολο της AI που επιτρέπει στις λύσεις να ενεργούν ανεξάρτητα για την επίτευξη ενός προκαθορισμένου στόχου, ενώ παράλληλα μαθαίνουν από προηγούμενες αλληλεπιδράσεις.
Συγκεκριμένα, το agentic AI επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αυτοματοποιούν εργασίες, όπως ερωτήματα υπηρεσιών και προγραμματισμό ραντεβού, μέσω καναλιών διαλόγου, μειώνοντας την εξάρτηση από την παρέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα.
Η μελέτη προειδοποίησε ότι το επίπεδο αυτονομίας που δίνεται στην agentic AI πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά, με την ανθρώπινη επίβλεψη των ενεργειών να αποτελεί αναγκαιότητα
Ενσωμάτωση Agentic AI για ξεκλείδωμα εσόδων
Η έκθεση παροτρύνει τους παρόχους AI με δυνατότητα συνομιλίας να ενσωματώσουν την agentic AI στο τεχνολογικό πακέτο επικοινωνιών τους, δημιουργώντας επιχειρηματικές λύσεις που αυτοματοποιούν τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σε όλα τα κανάλια μηνυμάτων.
Ωστόσο, για να μπορέσει το agentic AI να διαχειριστεί αυτές τις αλληλεπιδράσεις σε όλη την πορεία του πελάτη, είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση στα συστήματα υποστήριξης των επιχειρήσεων όπου αποθηκεύονται δεδομένα πελατών. Η μελέτη προειδοποίησε έντονα ότι το επίπεδο αυτονομίας που δίνεται στην agentic AI πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά, με την ανθρώπινη επίβλεψη των ενεργειών να αποτελεί αναγκαιότητα κατά τη διάρκεια των πρώιμων σταδίων υλοποίησης.
«Οι πάροχοι τεχνητής νοημοσύνης με δυνατότητα διαλόγου πρέπει να μετριάσουν προσεκτικά τις εκροές των μοντέλων agentic AI κατά τη διάρκεια των υλοποιήσεων σε πρώιμο στάδιο. Πρέπει να αποφευχθούν ζητήματα σχετικά με την ευθύνη που προκύπτουν από ψευδαισθήσεις ή λανθασμένες επικοινωνίες, προτού εδραιωθεί η εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων στην agentic AI. Αυτό θα τοποθετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους παρόχους AI με τις συγκεκριμένες δυνατότητες ώστε να επωφεληθούν από αυτή τη σημαντική αύξηση των εσόδων κατά τα επόμενα τρία χρόνια», τόνισε η συντάκτρια της μελέτης, Μόλι Γκάτφορντ.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Στις συμπληγάδες ΗΠΑ - Κίνας ο γίγαντας των ημιαγωγών Nvidia - Τι ζητά ο Χουάνγκ στο Πεκίνο;
Ο Τζένσεν Χουάνγκ, CEO της Nvidia, θα απαιτήσει άδειες για να εξάγει το μικροτσίπ H20 AI στην Κίνα

Ιταλική εφημερίδα δημοσίευσε ένθετο γραμμένο από ΑΙ
Μετά τον πρώτο μήνα δοκιμών, η ιταλική εφημερίδα Il Foglio προσέλαβε το σύστημα ως μόνιμο υπάλληλο.

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις

Ξεκινά η υλοποίηση του ελληνικού εργοστασίου τεχνητής νοημοσύνης
Το AI Factory «Pharos» είναι ένα από τα πρώτα δεκατρία «εργοστάσια» Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ευρώπη

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι επισκέπτες στη Beyond 2025
Η BEYOND 2025 συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες