
Νέο κανονισμό ρυμουλκήσεων που αναβαθμίζει τα πρότυπα ασφάλειας, υιοθέτησε η μονάδα πετρελαιοειδών των ΕΛΠΕ στη Βόρεια Ελλάδα γεγονός που σχολιάζεται ευμενώς από την Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση της η Ένωση, τα μέλη της υποδέχθηκαν «με ιδιαίτερη ικανοποίηση» την πρόσφατη έκδοση του νέου Κανονισμού Επιλογής Ρυμουλκών από τα ΕΛ.ΠΕ. Βορ. Ελλάδος.
Η Ελληνική Ένωση Ρυμουλκών τονίζει ακόμη ότι «αταλάντευτη θέση μας είναι ότι στεκόμαστε υπέρμαχοι κάθε προσπάθειας που αναβαθμίζει την ασφάλεια των ρυμουλκήσεων στα λιμάνια και ιδιαίτερα σε εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών».
«Νέα εποχή» στις ρυμουλκήσεις
«Αναμφισβήτητα βρισκόμαστε ενώπιον μιας νέας εποχής και μιας νέας δυναμικής στον κλάδο των ρυμουλκών στη χώρα μας, η οποία αυξάνει ουσιαστικά τα επίπεδα ασφάλειας των ρυμουλκών και των ρυμουλκήσεων των πλοίων, έχοντας ως αποτέλεσμα την προστασία της ανθρώπινης ζωής, των λιμενικών εγκαταστάσεων και του θαλασσίου περιβάλλοντος», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Παύλος Ξηραδάκης.
Σημειώνεται όπως εξηγεί ο ίδιος ότι «όλα αυτά είναι συνέπεια της εφαρμογής του προεδρικού διατάγματος 83/2022 για τα ρυμουλκά» που προβλέπει νέες σύγχρονες και απαιτητικές προδιαγραφές για τις ρυμουλκήσεις στο πλαίσιο και των διεθνών κανονισμών.
Σύμφωνα με τον κ. Ξηραδάκη «ο νέος Κανονισμός Επιλογής Ρυμουλκών που εξέδωσαν τα ΕΛ.ΠΕ. Βορείου Ελλάδος κινείται σταθερά στην κατεύθυνση αυτή και την χαιρετίζουμε ανεπιφύλακτα».
Στην συνέχεια θέτει το ερώτημα, αν μετά την εξέλιξη αυτή, «οι γνωστοί αρνητές της ασφάλειας και του εκσυγχρονισμού του κλάδου μας θα αποφασίσουν να κινηθούν δικαστικά κατά των ΕΛ.ΠΕ. και του νέου Κανονισμού, όπως έπραξαν στην περίπτωση του αντίστοιχου Κανονισμού ρυμουλκήσεων του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης, μολονότι τα ΕΛ.ΠΕ. θέσπισαν αυστηρότερες απαιτήσεις ή επιτέλους θα συνειδητοποιήσουν ότι η αντιπαραγωγική τους οπτική στις εξελίξεις πρέπει να σταματήσει»;
«Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω» και όσοι «επιμένουν να μείνουν στο παρελθόν της ανασφάλειας θα παραμείνουν εκεί ξεχασμένοι για πάντα», καταλήγει στην δήλωση του ο κ. Ξηραδάκης.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες