
Η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Αμερικής Walmart προσθέτει premium επώνυμες μάρκες ομορφιάς στα εμπορεύματά της
Η Walmart δεν διστάζει να «πειραματίζεται» και να δοκιμάζει στρατηγικές, προκειμένου να ικανοποιήσει τους πελάτες της. Και το έχει αποδείξει.
Τα τελευταία χρόνια ο μεγαλύτερος λιανέμπορος της Αμερικής έχει κάνει αρκετές αλλαγές. Για παράδειγμα, το 2020 κυκλοφόρησε το Walmart+, η συνδρομητική του απάντηση στο Amazon Prime. Ή η στάθμευση προτεραιότητας που προσφέρει στους πελάτες που προτιμούν να συλλέγουν τις προπληρωμένες αγορές τους με το αυτοκίνητό τους, στην μπροστινή πλευρά του καταστήματος.
Walmart: Ξεκινάει με La Roche-Posay
Και τώρα κάνει μία ακόμα αλλαγή που θα ενθουσιάσει τους πελάτες της: Προσθέτει premium επώνυμες μάρκες ομορφιάς στα προϊόντα της.
Η αλυσίδα στοιχηματίζει ότι η προσθήκη ακριβότερων και ποιοτικότερων εμπορικών σημάτων ομορφιάς θα ενισχύσει την ικανοποίηση των καταναλωτών.
«Οι πελάτες λατρεύουν την προσθήκη premium προϊόντων ομορφιάς , από τότε που λανσάραμε για πρώτη φορά την αρχική μας σειρά, πριν από μερικά χρόνια», δήλωσε η Βίνιμα Σέκαρ, αντιπρόεδρος προϊόντων ομορφιάς για τη Walmart στις ΗΠΑ.
«Έχουμε εργαστεί για να εντοπίσουμε επωνυμίες που αναζητούν οι πελάτες μας σε όλη την κατηγορία», είπε, προσθέτοντας ότι μέσω του Walmart’s Marketplace «είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε νέες και συναρπαστικές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Cosrx, T3 και Beachwaver. «Από το λανσάρισμα το περασμένο καλοκαίρι, premium μάρκες όπως η L’ange και η Victoria’s Secret έχουν σημειώσει διψήφια ανάπτυξη μετά την κυκλοφορία, με την T3 να σημειώνει τριψήφια ανάπτυξη», σχολιάζει η Σέκαρ. Μεταξύ των brand που θα φέρει είναι η La Roche-Posay, η Boxum, η Τizo καθώς και το brand FHI Heat.
Walmart Start
Η Walmart έχει επίσης δημιουργήσει ένα νέο πρόγραμμα, το Walmart Start, το οποίο βοηθάει τις ανερχόμενες μάρκες ομορφιάς να κυκλοφορήσουν με επιτυχία στα καταστήματά της.
Οι επωνυμίες που επιλεγόνται για να συμμετάσχουν στο Walmart Start, θα κυκλοφορήσουν στα καταστήματα το καλοκαίρι του 2026, με την έναρξη του προιγράμματος. Ένας σύμβουλος διαχείρισης επωνυμίας θα είναι προσβάσιμος μέχρι την προβλεπόμενη ημερομηνία κυκλοφορίας του brand.


Latest News

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια

Μπέιλι: Επικεντρωνόμαστε στο σοκ της ανάπτυξης – Τι είπε για δασμούς και ύφεση
Η Τράπεζα της Αγγλίας θα εξετάσει τις επιπτώσεις από τους δασμούς στην ανάπτυξη και στον πληθωρισμό

Αύξηση των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών απο τις ΗΠΑ το 2024
Oι εξαγωγές ουίσκι απο τις ΗΠΑ στην ΕΕ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60% σε 699 εκατ. δολάρια , μεταξύ 2022 και 2024, από 439 εκατ. δολάρια το 2021

Οι δασμοί είναι ιδανική ευκαιρία για την Ευρώπη, λέει ο κεντρικός τραπεζίτης της Λετονίας
«Να ληφθούν τώρα οι αποφάσεις της ΕΕ που δεν πραγματοποιήθηκαν πλήρως», λέει ο διοικητής της τραπεζας της Λετονίας

Μπορεί να τηλεφωνήσω στον Πάουελ - Τι θα ζητήσει ο Τραμπ από τον πρόεδρο της Fed
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επανέλαβε ότι η Fed θα πρέπει να μειώσει τα επιτόκιά της

H UPS αγοράζει την καναδική Andlauer Healthcare Group αντι 1,6 δισ. δολ.
Η νέα εξαγορά επεκτείνει τις δυνατότητες της UPS στον τομέα της μεταφοράς υγειονομικού υλικού

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop

ΗΠΑ: Μικρή αύξηση των αιτήσεων για επιδόματα ανεργίας
Η αγορά εργασίας παραμένει σταθερή

Μειωμένο το guidance της P&G για το 2025 καθώς υποχωρεί η ζήτηση
Εξαιτίας της συρρίκνωσης των εισοδημάτων, μειώνεται η ζήτηση και εταιρείες όπως η P&G αναθεωρούν τις προβλέψεις τους - Προς τα κάτω