
Το Netflix στοχεύει να επιτύχει κεφαλαιοποίηση 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων και να διπλασιάσει τα έσοδά του έως το 2030, φιλόδοξοι στόχοι που δείχνουν το αυξανόμενο βάρος του ως ο μεγαλύτερος παγκόσμιος streamer.
Τα στελέχη ήταν αισιόδοξα για τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας στην ετήσια συνάντηση επιχειρηματικής ανασκόπησης του streamer τον περασμένο μήνα, παρά τις αυξανόμενες ανησυχίες στη Wall Street για την οικονομία και την αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής. Μοιράστηκαν με τα ανώτερα στελέχη φιλόδοξους στόχους για έσοδα, πωλήσεις από διαφημίσεις και λειτουργικά έσοδα έως το 2030, σύμφωνα με τα άτομα που μίλησαν με την Wall Street Journal.
Το Netflix, το οποίο φιλοξενεί εκπομπές όπως το «Adolescence» και το «Black Mirror», στοχεύει να διπλασιάσει τα έσοδα από 39 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι και να κερδίσει περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις διαφημίσεων έως το 2030, σύμφωνα με άτομα που παρακολούθησαν τη συνάντηση. Το Netflix δεν αποκαλύπτει τα έσοδά του από τις διαφημίσεις, αλλά η ερευνητική εταιρεία eMarketer εκτιμά ότι τα έσοδα από τις διαφημίσεις στις ΗΠΑ για τον γίγαντα ροής θα ξεπεράσουν τα 2,15 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.
Τα στελέχη έχουν επίσης στόχο να τριπλασιάσουν τα λειτουργικά έσοδα του Netflix έως το 2030 από 10 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, σύμφωνα με μια πηγή της WSJ.
Η εταιρεία, το οποίο επί του παρόντος έχει κεφαλαιοποίηση αγοράς σχεδόν 400 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχει ενισχύσει την περιουσία του τα τελευταία χρόνια περιορίζοντας την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης, αυξάνοντας προσεκτικά τις τιμές και ξεκινώντας μια διαφημιστική επιχείρηση. Ενώ οι αντίπαλοι παλεύουν με προβληματικές καλωδιακές επιχειρήσεις και εργάζονται για να αναπτύξουν τις υπηρεσίες απευθείας προς τους καταναλωτές, το Netflix έχει εδραιώσει το προβάδισμά του. Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν περισσότερο από 50% τους τελευταίους 12 μήνες.

Ο μεγαλύτερος streamer
Η εταιρεία, η οποία είχε 301,63 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως στο τέλος του περασμένου έτους, θέλει να τελειώσει το 2030 με περίπου 410 εκατομμύρια, είπε η συγκεκριμένη πηγή.
Το τελευταίο τρίμηνο -η τελευταία περίοδος κατά την οποία το Netflix σχεδιάζει να αποκαλύψει καθαρούς νέους συνδρομητές- πρόσθεσε 18,9 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Η προσέλκυση νέων πελατών στην καίρια αγορά των Η.Π.Α., είναι κορυφαία ανάγκη στα διεθνή σχέδια ανάπτυξης των streamers.
Τα στελέχη του Netflix είπαν στο προσωπικό ότι σχεδιάζουν να επικεντρωθούν στην αύξηση των συνδρομητών στο εξωτερικό, ιδιαίτερα σε αγορές με υψηλή ευρυζωνική διείσδυση όπως η Ινδία και η Βραζιλία.
Ενώ το Netflix έχει μέχρι στιγμής απομονωθεί από τη χειρότερη αναταραχή της αγοράς που σχετίζεται με τους δασμούς του Προέδρου Τραμπ, η περαιτέρω αστάθεια της αγοράς θα μπορούσε να περιπλέξει τις αναπτυξιακές του φιλοδοξίες. Οι διαφημιστές προετοιμάζονται για σημαντική ύφεση λόγω των δασμών, που θα μπορούσαν να ρίξουν την οικονομία των ΗΠΑ σε ύφεση και να προκαλέσουν βουτιά στις διαφημιστικές δαπάνες.
Τα στελέχη στη συνάντηση του Netflix τον Μάρτιο -πριν ο Τραμπ αποκαλύψει τους απότομους δασμούς- αναγνώρισαν την πιθανότητα ύφεσης στις ΗΠΑ. Ωστόσο, είπαν ότι το streaming θα μπορούσε να επηρεαστεί λιγότερο εάν οι άνθρωποι μένουν σπίτι για να παρακολουθήσουν εκπομπές και ταινίες, αντί να πηγαίνουν στους κινηματογράφους ή έξω για δείπνο.
Αύξηση διαφημίσεων
Το επίπεδο συνδρομών που υποστηρίζεται από διαφημίσεις της εταιρείας, το οποίο κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2022, ξεκίνησε αργά, αλλά έχει αποκτήσει δυναμική τον τελευταίο καιρό. Περίπου το 43% των εγγραφών πελατών στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο ήταν για το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, σε σύγκριση με το 40% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τη συνδρομητική εταιρεία ερευνών Antenna.
Παρόλο που η διαφημιστική επιχείρηση του Netflix είναι ακόμα στα σπάργανα, ο αναλυτής της MoffettNathanson, Ρόμπερτ Φίσμαν, δήλωσε πρόσφατα σε ένα σημείωμα προς τους επενδυτές ότι «αρχίζει να αποκτά κλίμακα», κάτι που θα πρέπει να ξεκλειδώσει μια νέα δίοδο ανάπτυξης στην επιχείρηση. Το Netflix αναμένεται να αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό τη Microsoft, τον αρχικό της συνεργάτη, με τη δική του τεχνολογία διαφημίσεων στις ΗΠΑ αυτόν τον μήνα.
Το Netflix προσέλκυσε επιτυχώς επωνυμίες με την προσθήκη ζωντανών αθλημάτων και επωφελήθηκε από τη μείωση των ποσοστών διαφημίσεών του πέρυσι, φέρνοντας τα ποσοστά πιο κοντά σε άλλες υπηρεσίες ροής, είπαν οι αγοραστές διαφημίσεων.
Το Netflix, μαζί με τους ανταγωνιστές ροής και τα τηλεοπτικά δίκτυά του, προετοιμάζονται για την ετήσια σεζόν πωλήσεων διαφημίσεων που ξεκινά σοβαρά τον επόμενο μήνα. Το Netflix αναμένεται να πραγματοποιήσει μια λαμπερή παρουσίαση για τους διαφημιστές στο Perelman Performing Arts Center στη Νέα Υόρκη στις 14 Μαΐου.


Latest News

Μπέιλι: Επικεντρωνόμαστε στο σοκ της ανάπτυξης – Τι είπε για δασμούς και ύφεση
Η Τράπεζα της Αγγλίας θα εξετάσει τις επιπτώσεις από τους δασμούς στην ανάπτυξη και στον πληθωρισμό

Αύξηση των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών απο τις ΗΠΑ το 2024
Oι εξαγωγές ουίσκι απο τις ΗΠΑ στην ΕΕ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60% σε 699 εκατ. δολάρια , μεταξύ 2022 και 2024, από 439 εκατ. δολάρια το 2021

Οι δασμοί είναι ιδανική ευκαιρία για την Ευρώπη, λέει ο κεντρικός τραπεζίτης της Λετονίας
«Να ληφθούν τώρα οι αποφάσεις της ΕΕ που δεν πραγματοποιήθηκαν πλήρως», λέει ο διοικητής της τραπεζας της Λετονίας

Μπορεί να τηλεφωνήσω στον Πάουελ - Τι θα ζητήσει ο Τραμπ από τον πρόεδρο της Fed
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επανέλαβε ότι η Fed θα πρέπει να μειώσει τα επιτόκιά της

H UPS αγοράζει την καναδική Andlauer Healthcare Group αντι 1,6 δισ. δολ.
Η νέα εξαγορά επεκτείνει τις δυνατότητες της UPS στον τομέα της μεταφοράς υγειονομικού υλικού

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop

ΗΠΑ: Μικρή αύξηση των αιτήσεων για επιδόματα ανεργίας
Η αγορά εργασίας παραμένει σταθερή

Μειωμένο το guidance της P&G για το 2025 καθώς υποχωρεί η ζήτηση
Εξαιτίας της συρρίκνωσης των εισοδημάτων, μειώνεται η ζήτηση και εταιρείες όπως η P&G αναθεωρούν τις προβλέψεις τους - Προς τα κάτω

Η Ισπανία ακυρώνει την αγορά πυρομαχικών από το Ισραήλ κάτω από εσωτερική πολιτική πίεση
Η αγορά, αξίας 6,6 εκατομμυρίων ευρώ, προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις εντός του κυβερνητικού συνασπισμού στην Ισπανία

Γκρεμίστηκαν οι μετοχές της Kering - Προβλήματα για την Gucci
Η πτώση των πωλήσεων της Gucci και το τέταρτο τρίμηνο έδειξε ότι η αισθητική της αναμόρφωση εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες