
Με θετικό πρόσημο, στο +8%, έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2025 για τον όμιλο Jumbo, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εισηγμένης, με μόνη παραφωνία τον μήνα Μάρτιο και με επιφυλάξεις και αβεβαιότητα για τις μεσοπρόθεσμες εξελίξεις λόγω των δασμών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η διεθνής αναταραχή από το νέο δασμολογικό πόλεμο που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες εβδομάδες, οδηγεί -αναμφισβήτητα- το παγκόσμιο εμπόριο, σε μια νέα πρωτόγνωρη ισορροπία, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αβεβαιότητα για τις μεσοπρόθεσμες εξελίξεις».
Οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo κατά τον Μάρτιο του 2025, καταγράφονται μειωμένες κατά -2% περίπου, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Ο όμιλος εντοπίζει τη τη διαφορά αυτή στην έντονη εποχικότητα των πωλήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο αφού ο εορτασμός των Αποκριών φέτος ήταν στις 2 Μαρτίου αντί για 17 Μαρτίου πέρυσι.
Θετικό το τρίμηνο για τη Jumbo
Αντιθέτως, τα συνολικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου 2025, δείχνουν ότι οι πωλήσεις του Ομίλου, καταγράφονται αυξημένες κατά +8%, περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών, κατά το πρώτο 15μερο του Απριλίου, δείχνει μια θετική εξισορρόπηση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων, μετά την προσωρινή ημερολογιακή αναστάτωση που προκάλεσαν, τον Μάρτιο, ο πρώιμες καταναλωτικές ανάγκες των Αποκριών 2025.
Μοναδική -θετική προς το παρόν- συνέπεια των ευμετάβλητων συνθηκών της διεθνούς σκηνής, είναι η ευνοϊκή εξέλιξη στις συναλλαγματικές ισοτιμίες και η σημαντική μείωση στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου.
Αναμένονται νέα στοιχεία και μια πρώτη εκτίμηση της διοίκησης του Ομίλου για την συνολική πορεία των οικονομικών μεγεθών για το 2025, στην ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων για τη χρήση 2024 που έχει προγραμματιστεί για τις 28 Απριλίου 2025.
Η πορεία των πωλήσεων ανά χώρα
Ελλάδα
Τον Μάρτιο του 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν μείωση κατά -7% περίπου σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά για το πρώτο τρίμηνο του έτους 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +10% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Κύπρος
Οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο, κατά τον Μάρτιο του 2025, ήταν μειωμένες κατά -8% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το πρώτο τρίμηνο του 2025 είναι αυξημένες κατά +6% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Βουλγαρία
Οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Βουλγαρία, κατά τον Μάρτιο του 2025, ήταν αυξημένες κατά 4% περίπου σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις του δικτύου στη Βουλγαρία για το πρώτο τρίμηνο του 2025 είναι αυξημένες κατά 2% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ρουμανία
Οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) σημείωσαν αύξηση της τάξης του +12% περίπου τον Μάρτιο του 2025, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά, οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το πρώτο τρίμηνο του 2025, είναι αυξημένες κατά +6% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Δίκτυο καταστημάτων
Κατά την 31η Μαρτίου 2025, ο Όμιλος JUMBO αριθμούσε 89 καταστήματα από τα οποία 53 στην Ελλάδα, 6 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 20 στη Ρουμανία.
Επιπλέον, ο Όμιλος διαθέτει ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στην Ρουμανία.
Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει σήμερα παρουσία με 40 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 7 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία, Μαυροβούνιο και Ισραήλ). Σημειώνεται ότι αρχές Απριλίου ξεκίνησε το τρίτο υπέρ-κατάστημα με το σήμα JUMBO στο Ισραήλ.


Latest News

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών

Η ελληνική σταδιοδρομία της Unilever – Από την «Ελαϊς» σε hub για 14 χώρες
Η Unilever Hellas είναι μία από τις λίγες πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα, που συνεχίζουν να έχουν παραγωγική δραστηριότητα μετά από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης

Ψάχνουν… χρυσάφι στον Ασπρόπυργο - Ο «πυρετός» επενδύσεων σε logistics και το αγκάθι
Εκτοξεύθηκαν οι τιμές των οικοπέδων στον Ασπρόπυργο – Τα projects για τη δημιουργία logistics που μεταμορφώνουν την περιοχή

VIDCAST – BizSound: Το marketplace όλης της Ελλάδας | Η ιστορία του SHOPFLIX
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον νέο CEO της SHOPFLIX, Γιάννη Στάθη. Συζητάμε για τα νέα καθήκοντα και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

ΚΕΕΕ: Η υπεραπόδοση τους πλεονάσματος πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία
Κάθε μέτρο ενίσχυσης της μικρομεσαίας τάξης μας βρίσκει σύμφωνους, λέει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Γιάννης Βουτσινάς