Διευκρινίσεις σχετικά με πρόσφατα δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας σε ιστοσελίδες οικονομικού περιεχομένου έδωσαν οι Αττικές Εκδόσεις.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι «ουδεμία συζήτηση ή διαπραγμάτευση έχει γίνει με οποιονδήποτε όμιλο μέσων ενημέρωσης, σχετικά με την πώληση των ραδιοφωνικών της σταθμών και ουδεμία πρόθεση ή σκέψη υφίσταται για την πώληση αυτών».
Ο Όμιλος Αττικών Εκδόσεων δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με τις εξής εταιρείες:» ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. (100%), ΕΜΦΑΣΙΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε. (81,25%), ΤΗΛΕΡΑΜΑ Α.Ε. (50,0%), ΙΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. (66,5%), Γ.ΔΡΑΓΟΥΝΗΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. (95,08%) και ΤΗΛΕΘΕΑΤΗΣ Α.Ε. (71,66%).
Εκδίδει τα παρακάτω περιοδικά: Mirror, Madame Figaro, Celebrity, Harper’s Bazaar, Shape, Esquire, Casaviva, Tasty Guide, Τηλεθεατής, 7 Μέρες TV, Hello, Τηλέραμα.
Οι πωλήσεις
Να σημειωθεί πως ο κύκλος εργασιών του ομίλου «Αττικές Εκδόσεις» κατά την χρήση 1.1 – 31.12.2023, ανήλθε σε 19.817,04 χιλ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 570,88 χιλ. ευρώ (ποσοστό 2,97%).
Αναλυτικά τα έσοδα από πωλήσεις περιοδικών μέσω πρακτορείου διανομής μειώθηκαν οριακά κατά 133,17 χιλ. ευρώ (ποσοστό -3,17%) ενώ τα έσοδα από πωλήσεις λοιπών προϊόντων/εμπορευμάτων μέσω πρακτορείου διανομής μειώθηκαν κατά 494,51 χιλ. ευρώ (ποσοστό -27,18%) λόγω των μειωμένων πωλήσεων των επιλεκτικών εκδόσεων (με DVD τηλεοπτικών σήριαλ), των τηλεοπτικών περιοδικών Τηλεθεατής και Τηλέραμα.
Αντίθετα, τα διαφημιστικά έσοδα του Ομίλου παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 1.379,52 χιλ. ευρώ (ποσοστό 11,52%).
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση και ανήλθαν σε 2.504,67 χιλ. ευρώ έναντι 2.417,41 χιλ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη 1.166,50 ευρώ έναντι κερδών 1.103,15 χιλ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.
Μετά την αφαίρεση του φόρου εισοδήματος (τρέχων και αναβαλλόμενος φόρος) τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώνονται σε κέρδη 1.029,68 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 726,33 χιλ. ευρώ την προηγούμενη
χρήση.