Συνεπής στο αναπτυξιακό της σχεδιασμό, η Flexopack ανακοίνωσε τη σύσταση νέα εμπορικής εταιρείας στην Ισπανία.
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η εισηγμένη, «η Διοίκηση της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «FLEXOPACK ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡEΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ» (εφεξής «Εταιρεία») ανακοινώνει ότι προχώρησε στην σύσταση νέας εμπορικής εταιρείας με την επωνυμία «FLEXOPACK SPAIN SL» στη Μαδρίτη της Ισπανίας.
Η νέα αυτή εμπορική εταιρεία ελέγχεται εξ ολοκλήρου από την κυπριακή θυγατρική «FLEXOPACK INTERNATIONAL LIMITED» (100% ελεγχόμενη από την Εταιρεία) και η λειτουργική της οργάνωση και δράση, θα εκκινήσει και υλοποιηθεί στο προσεχές χρονικό διάστημα.
Η σύσταση της εν λόγω νέας εταιρείας εντάσσεται στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό του Ομίλου για την στοχευμένη διεύρυνση, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του παγκοσμίου δικτύου διανομής και διάθεσης των προϊόντων αυτού και αποσκοπεί στην περαιτέρω ενίσχυση και ουσιαστική επέκταση της παρουσίας του στην αγορά της Ισπανίας, καθώς και στην πληρέστερη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης γεωγραφικής αγοράς μέσω της εμπειρίας και τεχνογνωσίας του Ομίλου».
Θετικό το 2024
Σημαντική αύξηση 17,8% παρουσίασαν τα κέρδη μετά φόρων της εταιρείας Flexopack ενώ τα κέρδη προ φόρων (EBT) αυξήθηκαν κατά 17,79% και ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών κατά 2,29%.
Ειδικότερα, οι οικονομικές επιδόσεις και τα αποτελέσματα του Ομίλου και της Εταιρείας στη διάρκεια της χρήσης 2024, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση 2023 έχουν συνοπτικά ως ακολούθως:
α) Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 156,593 εκατ. ευρώ, έναντι 153,090 εκατ. ευρώ και ο εταιρικός σε 119,085 εκατ. ευρώ, έναντι 112,521 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας ποσοστιαία αύξηση κατά 2,29% και κατά 5,83% αντίστοιχα.
β) Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε επίπεδο Ομίλου σε 20,658 εκατ. ευρώ, έναντι 25,773 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 19,85% και σε εταιρικό επίπεδο σε 17,711 εκατ. ευρώ έναντι 16,822 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5,29%.
γ) Τα κέρδη προ φόρων (EBT) ανήλθαν για τον Όμιλο σε 14,063 εκατ. ευρώ, έναντι 19,057 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 26,21% και για την Εταιρεία σε 12,715 εκατ. ευρώ έναντι 10,795 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 17,79%.
δ) Τα κέρδη μετά φόρων (EAT) ανήλθαν για τον Όμιλο σε 10,675 εκατ. ευρώ, έναντι 15,101 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 29,31% και για την Εταιρεία σε 9,774 εκατ. ευρώ, έναντι 8,297 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 17,80%
Η κύρια αγορά της Flexopack, που ιδρύθηκε το 1979 στο Κορωπί Αττικής ως εταιρεία οικογενειακού ενδιαφέροντος, η οποία στην πορεία έγινε δημόσια στο Χρηματιστήριο Αθηνών το 1996, είναι η βιομηχανία τροφίμων, με έμφαση στο κρέας, τα πουλερικά, το τυρί και τα ψάρια. Άλλες αγορές περιλαμβάνουν τη βιομηχανία εκτύπωσης / μετατροπής και τη συσκευασία προϊόντων προσωπικής φροντίδας.
Και στις ΗΠΑ
Υπενθυμίζεται πως η Flexopack «τρέχει» ακόμη μια επένδυση στις ΗΠΑ, με αρχικό χρονικό ορίζοντα υλοποίησης κατ’ ελάχιστον 4 έτη και εκτιμώμενο ύψος της στα 33 εκατ. δολ.
Ειδικότερα, τον περασμένο Οκτώβριο ανακοινώθηκε πως η εισηγμένη προχώρησε στην υπογραφή προσυμφώνου για την αγορά οικοπεδικής εκτάσεως 80.000 τετραγωνικών μέτρων στην κομητεία Lebanon της πολιτείας της Πενσιλβάνια, των Ηνωμένων Πολιτείων, με σκοπό την μελέτη, σχεδιασμό και εν συνεχεία ανάπτυξη και κατασκευή εντός αυτής παραγωγικών/βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
Το προσύμφωνο υπέγραψε η θυγατρική της εταιρεία με την επωνυμία «Flexopack USA INC», η οποία ελέγχεται επίσης εξ ολοκλήρου από την κυπριακή θυγατρική «FLEXOPACK INTERNATIONAL LIMITED» (100% ελεγχόμενη από την εταιρεία).