Νέα καμπάνια που περιλαμβάνει και νέα προιόντα αναπτύσει η Ferrero North America, η θυγατρική του ευρωπαικού ομίλου με την ελπίδα να κερδίσει περισσότερους Αμερικανούς καταναλωτές.
Η εταιρεία ζαχαροπλαστικής ανακοίνωσε τη σειρά των νέων προϊόντων της , μεταξύ των οποίων η Nutella με φιστίκια και οι τετράγωνες σφαίρες Ferrero Rocher, πριν από την ετήσια έκθεση Sweets and Snacks Expo, η οποία ξεκινά τη Δευτέρα στην Ινδιανάπολη. Η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει τη μεγαλύτερη σειρά νέων προϊόντων της, όπως το Butterfinger Marshmallow και το Crunch White, στην εμπορική εκδήλωση.
Η Ferrero, η οποία ιδρύθηκε στην Ιταλία αλλά τώρα εδρεύει στο Λουξεμβούργο, εισήλθε στη Βόρεια Αμερική πριν από σχεδόν μισό αιώνα, αλλά η εταιρεία άρχισε να επενδύει πραγματικά στην αγορά μόνο την τελευταία δεκαετία. Πρόσφατα έφερε μερικές από τις παγκόσμιες μάρκες της στις ΗΠΑ, όπως η Kinder, τα αυγά Kinder Buenos και Joy.
Η Ferrero έχει επίσης επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ μέσω μιας σειράς εξαγορών: Fannie May, την ιδιοκτήτρια της Brach’s Ferrera, την επιχείρηση γλυκών της Nestle στις ΗΠΑ και την ιδιοκτήτρια της Halo Top Wells Enterprises. Ειδικότερα, η συμφωνία με τη Nestle έφερε στο χαρτοφυλάκιο της Ferrero τις Nerds, Butterfinger και Raisinets.

Bulterfinger , Ενα αμερικανικό απόκτημα για τον ιταλικό γίγαντα των ζαχαρωδών
Σύμφωνα με την Evercore ISI, η Ferrero έχει εξελιχθεί στην τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία καραμελών στις ΗΠΑ, αφήνοντας πίσω της μόνο την Hershey και την Mars. Αλλά για να κλείσει το χάσμα, έχει ακόμα πολύ έδαφος να καλύψει. Η Ferrero Rocher κατείχε το 2% του μεριδίου αγοράς σοκολάτας στις ΗΠΑ κατά τις 12 εβδομάδες που έληξαν στις 6 Απριλίου, σύμφωνα με την τράπεζα, επικαλούμενη στοιχεία της Circana.
Αυτό είναι πολύ κάτω από το διψήφιο μερίδιο που κατέχουν οι ομώνυμες καραμέλες της Hershey και της Reese’s, καθώς και τα M&M’s της Mars.
“Ο κ. Ferrero ήταν πολύ σαφής: οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, είναι η πιο σημαντική αγορά στον κόσμο. Θα κερδίσουμε στις ΗΠΑ”, δήλωσε στο CNBC ο Μάϊκλ Λίντσεϊ , πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ferrero North America, αναφερόμενος στον εκτελεστικό πρόεδρο της εταιρείας, Τζιοβάνι Φερέρο.
Ανοδος πωλήσεων
Ενώ οι εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες ζαχαρωδών όπως η Hershey και η Mondelez έχουν δει τις πωλήσεις να δυσκολεύονται τους τελευταίους μήνες, η επιχείρηση της Ferrero στις ΗΠΑ σημείωσε αύξηση 3,4% τις 52 εβδομάδες που έληξαν στις 20 Απριλίου, σύμφωνα με την εταιρεία. Η μητρική της εταιρεία είδε αύξηση 8,9% στον κύκλο εργασιών στο οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Αυγούστου, γνωστοποίησε η Ferrero.
Τώρα η εταιρεία επικεντρώνεται στην οργανική ανάπτυξη μέσω της καινοτομίας που έχει ως στόχο να προσελκύσει ειδικά τους Αμερικανούς καταναλωτές.
Πρέπει να το αμερικανοποιήσεις κάποια στιγμή για να φτάσεις σε αυτό το επόμενο επίπεδο αγάπης με τον Αμερικανό καταναλωτή», δήλωσε ο Lindsey. «Με έναν πολύ απλό τρόπο, η στρατηγική μας είναι να πάρουμε αυτές τις παγκόσμιες μάρκες ισχύος ή τις πρόσφατα αποκτηθείσες αμερικανικές μάρκες ισχύος και στη συνέχεια να εισάγουμε μια αμερικανική πινελιά σε αυτές που ο καταναλωτής εδώ δεν έχει ξαναδεί και ελπίζουμε ότι θα καταλήξει να τις αγαπήσει».
Η Ferrero σχεδιάζει να φέρει αμερικανικές ανατροπές σε πολλά από τα μεγαλύτερα προϊόντα της. Οπως αναφέρει το CNBC , η εμβληματική καραμέλα Ferrero Rocher θα μεταμορφωθεί σε τετράγωνα με σοκολατένιο κέλυφος, φουντούκια και κρεμώδη γέμιση. Το προϊόν θα κυκλοφορήσει σε τουλάχιστον πέντε ποικιλίες – γάλακτος, μαύρη, λευκή, καραμέλα και ανάμικτη – και θα φτάσει στα ράφια των καταστημάτων τον Σεπτέμβριο.