Είναι γνωστό πως ό,τι κάνει η Walmart αποτελεί βαρόμετρο για το λιανεμπόριο, όχι μόνο στις ΗΠΑ αλλά και σε όλο τον κόσμο.
Μετά τις δραστικές αλλαγές που έφερε η πανδημία COVID-19 στις καταναλωτικές συνήθειες, η Walmart επιχειρεί να επαναφέρει τους πελάτες στα φυσικά καταστήματα, με έναν εντελώς νέο σχεδιασμό και σύγχρονες παροχές, σύμφωνα με την εταιρεία.
Το νέο κατάστημα στο Τέξας, όπως και άλλα που σχεδιάζονται, ενσωματώνει τεχνολογίες αιχμής, τεχνητή νοημοσύνη, καινοτόμο εσωτερική διαρρύθμιση και μία σειρά εξατομικευμένων υπηρεσιών που υπόσχονται μια εμπειρία αγορών ανώτερου επιπέδου – διαφορετική από οτιδήποτε έχουν ζήσει οι πελάτες μέχρι σήμερα.
Ένα νέο μοντέλο για τα καταστήματα της Walmart
Η Walmart μετατρέπει παλαιότερα καταστήματα και ταυτόχρονα δημιουργεί νέα κέντρα αγορών, που ενσωματώνουν την έννοια του «καταστήματος του μέλλοντος».
Με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, η εταιρεία παρουσιάζει ένα μοντέρνο περιβάλλον με έξυπνες λύσεις και καινοτομίες, ώστε οι αγορές να γίνονται πιο εύκολες, γρήγορες και απολαυστικές. Τα καταστήματα περιλαμβάνουν σύγχρονους χώρους εξυπηρέτησης, ενότητες μόδας, βρεφικών, ειδών σπιτιού και κατοικίδιων, καθώς και νέες υπηρεσίες, όπως η παράδοση φαρμάκων από το φαρμακείο.
«Αυτό το κατάστημα χτίστηκε με γνώμονα τον πελάτη», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Walmart U.S. Τζον Φούρνερ σε δήλωσή του. «Είναι μέρος μιας μεγαλύτερης μεταμόρφωσης που συμβαίνει σε όλα μας τα καταστήματα, καθώς οραματιζόμαστε πώς θα είναι οι αγορές στο μέλλον». Πρόκειται για το πρώτο Supercenter που έχει ανοίξει η εταιρεία τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Πρόκειται για το πρώτο Supercenter που έχει ανοίξει η εταιρεία τα τελευταία τέσσερα χρόνια
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στη γαστρονομία, με τοπικούς φούρνους, μηχανές για φρέσκιες τορτίγιες, σταθμούς σούσι και Dunkin’ Donuts, προσφέροντας φρέσκα προϊόντα που δεν μπορούν να αποκτηθούν μέσω διαδικτύου.
Η εφαρμογή της Walmart παίζει πλέον σημαντικό ρόλο στην εμπειρία εντός καταστήματος, επιτρέποντας στους πελάτες να προγραμματίζουν υπηρεσίες όπως αλλαγή ελαστικών, διευκολύνοντας τη συνολική διαδικασία.
Ανάπτυξη και επέκταση σε εθνικό επίπεδο
Παρότι η Walmart έκλεισε ορισμένα καταστήματα με χαμηλές επιδόσεις, η στρατηγική της επικεντρώνεται πλέον στην επέκταση σε περιοχές όπου η παρουσία της ήταν περιορισμένη. Εκτός από το νέο κατάστημα στο Cypress, σχεδιάζεται το άνοιγμα νέων υπερκαταστημάτων στο Frisco και το Melissa του Τέξας, ενώ υπάρχουν πλάνα για επέκταση και σε άλλες πολιτείες, όπως το Utah (Eagle Mountain) και η Καλιφόρνια (Eastvale).
Τα νέα καταστήματα τελούν ακόμη υπό έγκριση από τις τοπικές αρχές, επομένως δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημες ημερομηνίες. Ωστόσο, η εταιρεία δείχνει αποφασισμένη να προχωρήσει με το σχέδιο αυτό.
Επιπλέον, νέα συνοικιακά καταστήματα πρόκειται να ανοίξουν σύντομα σε Tuscaloosa (Αλαμπάμα), Milton και Peace (Φλόριντα), ενώ καταστήματα όπως εκείνα που βρίσκονται στο Mountain View (Καλιφόρνια) και στο East Windsor (Νιου Τζέρσεϊ) θα αναβαθμιστούν σε υπερκαταστήματα.
Θα εκτιμήσουν οι πελάτες την επιστροφή στη φυσική εμπειρία αγορών;
Η ηγεσία της Walmart είναι βέβαιη πως η νέα στρατηγική θα αποδώσει καρπούς, καθώς οι πελάτες θα εκτιμήσουν την επιστροφή στη φυσική εμπειρία αγορών, ειδικά χάρη στις καινοτόμες υπηρεσίες και την προσωπική εξυπηρέτηση που δεν μπορούν να προσφερθούν εξ αποστάσεως.